Er der en "jødelobby"
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 21-07-11 08:07

Vi ved at Warner filmkompagniet har nogle af de hårdeste DRM-enforcere.
men hvad med Danmark?

Jo besynderligt nok er det venstres jødiske medlem der ifølge Politiken
foreslår:

*»Almindelige mennesker, der downloader ulovligt, skal have en bøde, så
de kan mærke det«.

Det er meldingen fra Preben Rudiengaard, der er næstformand i
Folketingets kulturudvalg for Venstre.

Han er tiltrukket af den tyske model, hvor man griber resolut ind over
for almindelige borgere, der ulovligt downloader film fra nettet.

I Tyskland kan ejeren af en computer retsforfølges, hvis den er blevet
brugt til ulovligheder, mens det i Danmark er nødvendigt at bevise, at
det er ejeren, der rent faktisk har brugt computeren.

LÆS ARTIKEL Zentropa tjener stort på at skræmme tyske filmpirater

Og den tyske model bør Danmark lade sig inspirere af, mener Preben
Rudiengaard.

»Jeg er træt af det her blødsødne samfund. Hvis vi ikke strammer op,
sidder folk bare og griner«, siger han til politiken.dk."*

Den jødiske kultur går ind for øje for øje og tand for tand, her er der
ingen plads for tilgivelse og blødsødenhed!
Men skal disse fremmede kulturer være toneangivende i et blødsødent
Danmark som hjælper ænder over vejen?

Downloadfangster er blevet en guldgrube for rettigheds-mongerne:

"Betal 9.000 kroner, eller vi sagsøger dig for det femdobbelte.

Det er den kontante besked fra filmselskabet Zentropa til tyskere, der
ulovligt har downloadet Lars von Triers meget omtalte film ’Antichrist’
via internettet.

Det er rart at have at gøre med et samfund som det tyske, der tager det
her seriøst. Hvor den, der bliver krænket, har mulighed for at gå efter
den, der krænker.
Peter Aalbæk, Direktør for Zentropa

Foreløbig har mere end 600 tyskere indvilget i at betale tilsammen 5,5
millioner kroner for at undgå en retssag.

Solidt plaster på såret
Zentropa har ad den vej tjent flere penge end på biografvisninger, dvd
og video.

»Det er et solidt plaster på såret. Vi har fået nogle af de penge hjem,
vi har tabt, ved at filmen er blevet downloadet ulovligt«, siger
Zentropa-direktør Peter Aalbæk.

»Det er rart at have at gøre med et samfund som det tyske, der tager det
her seriøst. Hvor den, der bliver krænket, har mulighed for at gå efter
den, der krænker. Det kan man jo ikke i Danmark«."*

Underforstået; men det vil vi tænke os!

Peter Aalbæk,kendt for at besudle verden med sin cigar har fundet sin fidus.
Når man ikke kan sælge sine psykopatiske film der snitter klitoris af
kvinder, så rammer man dem der vil kigge igennem nøglehullet på
uhyrlighederne.
Han har serveret en uspiselig film og nu tjener han på den ved trusler
om regres.

Er det det samfund vi ønsker?
Jeg siger i hvert fald nej tak.
De er tiltrukket af tysk smæk og buksemoral! Man skulle ellers tro at
jøder havde fået nok af Tyskland! Vi danskere er ikke tiltrukket af
tyskere der kalder os for "grensedebile"
Vi husker hvordan de skrævede over den efter forgodtbefindende!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-11 08:26

On Thu, 21 Jul 2011 09:07:20 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>tyskere der kalder os for "grensedebile"
>Vi husker hvordan de skrævede over den efter forgodtbefindende!

Copyright og anden åndelig ophavsret-afgift sku afskaffes.
Vigtig statsopgave er kun tyveri af fysiske ting - og vold og bedrag

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 21-07-11 08:50

* * *damned for all eternity

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi ved at Warner filmkompagniet har nogle af de hårdeste DRM-enforcere.
> men hvad med Danmark?
>
> Jo besynderligt nok er det venstres jødiske medlem der ifølge Politiken
> foreslår:

Hvor ser du at han er jøde og hvilken betydning har dette for fildeling på
nettet, jeg læser at han er "vinglad" og at han stopper på tinge om 2-3
måneder.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 21-07-11 12:27

Den 21/07/11 09.50, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> nettet, jeg læser at han er "vinglad" og at han stopper på tinge om 2-3
Hvordan ser jeg at en neger er en neger? Men jeg kan tage fejl og det
kan du også, har du ofte...

jens

Dato : 21-07-11 13:05

> Hvordan ser jeg at en neger er en neger? Men jeg kan tage fejl og det kan
> du også, har du ofte...
>
> jens

Det var ikke ment som en bebrejdelse, alle kan tage fejl incl undertegnede.