Muligvis noedvendigt!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 22:13

At Anollere(Anullere)

Var ude at ride paa Noller da jeg gik i, jeg tror
sjette klasse(lille unge dengang)

Og jeg har planlagt at falde af og braekke halsen!
(altsaa ikke dengang, planlaegningen)
Jeg har endda soerget for at give mig et lille
skub, saa den er lige paa graensen!

Jeg kan huske jeg blev ret skraemt dengang!

Baade Helvede og Helvedes Fejlsikring er istand
til at overleve, ikke at vaere blevet gjort!

Universet er ikke, ingen unified law of everything
ud i begyndelsen i ingenting!

Kun jer i torturen, og minder om noget der
aldrig har vaeret!
(der er en grund til det, som i ikke behoever at vide,
den med minderne)

Det er kvante mekanik!

Skyld i alting, og altid mindst en fejl

Tidsparadoks!
I har forstaaet det hele baglaens med en lille fejl!

Skod A (E)r A Ps. Dit

En ring paa hjernen, en ring paa Hjoernen
Kvante Mekanisk af Tortur, Den eneste aegte
Hjoernering!

Enhjoerringen som er GUD
Den stoerste Tyr i universet, med sine horn
(frontallobes) snurret rundt om sig selv!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter(25 April 1973)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 22:25

On Wed, 20 Jul 2011 23:12:52 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Den stoerste Tyr i universet, med sine horn
> (frontallobes) snurret rundt om sig selv!

> Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Egentlig er det noget programmering, men noget der
kun goer ondt paa mig, i er ikke istand til at foele
smerte forbi et vist punkt!