Zekic vil kicke MacDonalds ud af DK
Fra : Martin Larsen

Dato : 20-07-11 13:47

Özlem Cekic:
"Hvis det stod til mig, smed vi McDonald's ud af landet"
http://epn.dk/samfund/politik/article2493724.ece

Rød-rabiat fjols fra Muhammedanien melder rent ud hvad vi kan vente os
af guddommelige forslag fra SF.

Pepsi Cola er vist også /haram/ nu vi er ved det.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-11 14:30

On Wed, 20 Jul 2011 14:47:10 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>af guddommelige forslag fra SF.
>
>Pepsi Cola er vist også /haram/ nu vi er ved det.

Sælges andet end dansk og Coca colaer i DK?
SF kan lave skærpet beskatning hvis de kommer i regering.

Men det bør være grundlovstridigt at udsmide et firma fordi man har en
vag SMAGSDOM imod dem

Mon ikke Pepsi har droppet DK fordi vi ikke har rimelige lave skatter

Nu skal konkurrenceforvridende SF gavne kebab og shavarma
restauranterne

Om SF-damen er "rødrabiat fjols" er irrelevant SMAGSDOM

Kan man lukke restaurant på andet end hygiejne og skatteforhold?

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-07-11 15:22

On 20/07/11 15:30, Bo Warming wrote:

> [...]
> restauranterne
>
> Om SF-damen er "rødrabiat fjols" er irrelevant SMAGSDOM

Det synes du måske, men dine private idiosynkrasier hører ikke hjemme
her. Hold dig til sobre fædrelandskærlige indlæg.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-11 17:15

On Wed, 20 Jul 2011 16:22:05 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det synes du måske, men dine private idiosynkrasier hører ikke hjemme
>her. Hold dig til sobre fædrelandskærlige indlæg.

Som så ofte er mine "private idiosynkrasier" en afsmitning fra
Glistrups -- min far lærte mig ikke op, men satte ting igang , og da
jeg arbejdede tæt sammen med Glistrup blev det indlysende at man fars
fædrelandskærlighed kun ku lede til nuværende kritik af overfladiske
smagsdomme. Bedre er logisk analyse af hvad gavner: homogenitet,
lavskat, minimallovjungle, nul smagsdom, bold ej mand.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-11 17:43

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det synes du måske, men dine private idiosynkrasier hører ikke hjemme
>her. Hold dig til sobre fædrelandskærlige indlæg.

Mon ikke alle på ng her anser sig for fædrelandskærlige?

At Martin og jeg er det på den GENNEMTÆNKTE DF-måde er en anden sag

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-07-11 15:29

> [...]
> af guddommelige forslag fra SF.
>
> Pepsi Cola er vist også /haram/ nu vi er ved det.

Ja der er vist gået lidt "lort" i hovederne på SF i øjeblikket. Ligeledes er
der hos De Radigale som vil have børn tvangsfjernet hvis de er overvægtige
og forældrene ikke gør nok for at bekæmpe ungernes overvægt. De er totalt
rablende i det parti, jeg er stadig rystet over at de kan finde på at fyre
sådan noget af. Det er altså ikke noget man skal tilstræbe, det at
tvangsfjerne børn, det er et ret groft indgreb over for en familie, noget
man skal overveje meget nøje før man tager dette drastiske skridt. Man skal
huske på at mange tvangsfjernelser faktisk ikke ender ret godt.

Jeg ved godt at partierne i øjeblikket tonser det ene idiotiske forslag af
efter det andet på grund af at der skal valg senest i november men jeg kan
godt blive bekymret over at Soccerne skal basere deres flertal på SF og De
Radigale med de udmeldinger som der kommer fra de to partier i øjeblikket.
Enten er jeg blevet mere liberal eller også er SF og De Radigale blevet mere
totalitære i deres holdninger, måske er begge dele sket. Lidt mere af den
slags og jeg stemmer blankt eller på de borgerlige på valgdagen. Det er
langt fra godt.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Hedningen

Dato : 23-07-11 00:55

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> [...]

> holdninger, måske er begge dele sket. Lidt mere af den slags og jeg
> stemmer blankt eller på de borgerlige på valgdagen. Det er langt fra

Hvad med slet ikke at have et politisk ståsted? Og skid da hul i
valghandlingen. En stemme fra eller til har ingen sinde gjort en forskel.
Den mindste sejrsmargen ved et dansk folketingsvalg var vist i omegnen af 50
tusinder.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-07-11 13:57

"Hedningen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med slet ikke at have et politisk ståsted? Og skid da hul i
> valghandlingen.

Det er jeg ikke enig i.

> En stemme fra eller til har ingen sinde gjort en
> forskel. Den mindste sejrsmargen ved et dansk folketingsvalg var vist
> i omegnen af 50 tusinder.

Du husker slet ikke FT-valget i 1998 ? Her afgjorde nogle få hundrede
stemmer på Færøerne at Nyrup kunne fortsætte som statsminister frem til
2001. Det var så snævert som det overhovedet kunne blive. Kort tid efter at
han var "valgt" som statsminister til endnu en valgperiode lavede han noget
af det værste vælgerbedrag i mand minde, i form af efterlønsreformen. Det
fik han sin meget velfortjente vælgerlussing for i 2001 hvor han tabte
valget til Anders Fogh Rasmussen.

Fra : Hedningen

Dato : 24-07-11 15:48

> [...]
> i form af efterlønsreformen. Det fik han sin meget velfortjente
> vælgerlussing for i 2001 hvor han tabte valget til Anders Fogh

Sejrsmargen i det totale antal stemmer var dog stadig meget stort; men du
har ret i, at specielle forhold på Færøerne gik ind og afgjorde valget i
Danmark. Det rokker imidlertid ikke ved, at du som dansk valgkvæg ikke har
noget at skulle have sagt via stemmesedlen. Din ene stemme har nul betydning
for slutresultatet.

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-11 21:47

Den 24-07-2011 16:47, Hedningen skrev:
> [...]
> noget at skulle have sagt via stemmesedlen. Din ene stemme har nul betydning

Det er dejligt at høre, du ikke stemmer.
For du stemmer jo ikke, når det alligevel har nul betydning.

Fra : Hedningen

Dato : 25-07-11 01:20

Michael Weber wrote:

> Det er dejligt at høre, du ikke stemmer.
> For du stemmer jo ikke, når det alligevel har nul betydning.

Det er godt set Michael.

Fra : @

Dato : 20-07-11 15:49

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>af guddommelige forslag fra SF.
>
>Pepsi Cola er vist også /haram/ nu vi er ved det.

så vidt jeg kan læse begrundes forslaget med to ting -

skat
og
folks sundhed -

det er ikke McDonald's der har lavet de danske skatteregler -
hvis McDonald's overtræder disse regler så er det en helt anden snak
-så må rette myndighed komme efter firmaet,
(en løsning kunne jo være at gå væk fra skat på foretagsomhed og
indtjening- og til beskatning af jord og fast ejendom)

og hvad angår folks sundhed, så har jeg et meget bedre forslag -

diferentieret MOMS -(det kan man finde ud af andre steder)

bevar nuværende MOMS på de (usunde) føde- drikkevarer vi konsumerer
for meget af

sænk MOMS'en til 10% på de bassale ting som kornprodukter, grønsager,
frugt og fedtfrie mælkeprodukter -
dette vil give os "fattige" bedre råd til at ernære os selv og afkom
med sunde ting samtidig med at statskassen stadigvæk vil hente en
fortjeneste på de usunde ting via en MOMS-sats på 25% på disse

PS.
Jeg er ikke på nogen måde tilhænger af et barnepigesamfund, men jeg er
klar over at det ikke sådan uden videre kan afskaffes.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-11 18:32

>Jeg er ikke på nogen måde tilhænger af et barnepigesamfund, men jeg er
>klar over at det ikke sådan uden videre kan afskaffes.

Formynderiets 10000 paragraffer kan vi da ophæve fra en kant af -
intet går agurk af det

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-11 00:28

On Wed, 20 Jul 2011 16:48:43 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

> [...]
>Jeg er ikke på nogen måde tilhænger af et barnepigesamfund, men jeg er
>klar over at det ikke sådan uden videre kan afskaffes.

Vi skal ikke tolerere intolerance overfor McDonalds

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-07-11 00:42

Den 20-07-2011 14:47, Martin Larsen skrev:
> [...]
> http://epn.dk/samfund/politik/article2493724.ece
>
> Rød-rabiat fjols fra Muhammedanien melder rent ud hvad vi kan vente os

Det er jo ligefrem herligt at se den rent ud sagt skræmmende naive
muslimske SF-MF'er Özlem Cekic skyde sig selv så brutalt i fødderne:
Hvis man virkelig skulle tage konsekvensen af hendes egen argumentation
om usund mad og asocialt skattesnyd som årsag til sådanne drastiske
tiltag, kunne vi vist passende lukke stort set alle de tyrkiske
Shawarmabarer på Nørrebrogade, hvis fedtdrivende fars-dönerkebab
(strengt taget noget helt andet end shawarma, som er SKÆRT kød!)
indeholder ca. en 1 dl mættet fedstof pr. pitabrødsportion og dertil
sende en go' sjat af hendes socialbedragende /samt/ skatteunddragende
etniske fæller på første fly tilbage til Anatolien.

Hvordan mon hun egentlig selv synes, det går?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-11 04:43

On Thu, 21 Jul 2011 01:42:09 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>etniske fæller på første fly tilbage til Anatolien.
>
>Hvordan mon hun egentlig selv synes, det går?

Der ses ofte glade børnefamilier på burgerstedet som udstråler renhed
og hygiejne

Jeg har aldrig set forældre+børn+feststemnning på kebab og schawarma
stederne og HVIS de havde sundhedsfordele fx mindre fedt, så havde
Politiken haft en sammenlignende undersøgelse derom af en lærd diætisk
og bromatolog med tabeller og grafer.
Jeg er trofast abbonent på Politiken og har aldrig set det der ligner

Tyrkerdrænet kaldte Glistrup den pengestrøm som går til hjemlandet fra
ethvert af de mad-etablissementer, som har opnået moms og bevilging