Forudså nogen US person Amerikas fald
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 19-07-11 13:27

Se her hvad Ron Paul sagde i kongressen i 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=lR_O1Onz6j8

Det er noget vi danskere også kan tage til os!

MvH
Jens

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 19-07-11 14:25

Den 19/07/11 14.26, Jens Erik Bech skrev:
> Se her hvad Ron Paul sagde i kongressen i 2009:
> http://www.youtube.com/watch?v=lR_O1Onz6j8
>
> Det er noget vi danskere også kan tage til os!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det vi kan lære er en plan for hvilke opgaver vi skal betale over
skatten. Alle udgifter skal i grunden være øremærkede.

Og især hvilke opgaver der ikke ligger i vores kompetanceområde, for at
bruge et moderne udtryk.

Vi skal ikke være en stormagt der agerer betjent i hele verden. Vi skal
koncentrere os om nationale opgaver.
Vi skal ikke ind i en EURO for at øse al vores velstand ud til
italienske mafiagangstere.

Vi skal koncentrere os om Danmark og danske opgaver for vores skattepenge.

Vores militær er allerede blevet for dyrt! Forestil jer bomberne som
sække med penge der bliver smidt over Libyen.
Og anyway jeg tror de havde mere glæde af at vi smed pengesække ned end
bomber. Bomber ødelægger infrastruktur. Penge opbygger.

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 22:27

On Tue, 19 Jul 2011 15:24:33 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>Og anyway jeg tror de havde mere glæde af at vi smed pengesække ned end
>bomber. Bomber ødelægger infrastruktur. Penge opbygger.

I 1972 mødtes Mao med Nixon og Kissinger og USAs markeder åbnedes for
de billige, dygtige kinesere
Dengang var japanske Canon kameraer allerede ved at udkonkurrere USAs
Kodak og nu gik det hurtigt
Allerede dengang indsås at USA ville forgælde sig og asiaterne blive
dygtigst og eje jobbene snart - det som gav "USAs fald"
Også DK mangler forståelse for at arbejdsglæde er vigtigst og linker
til arbejds-erfaring - vi skyder os i foden med høje lønkrav der gør
os arbejdsløse dvs dumme
Vor nid-nag tænkning imod "skurke-arbejdsgivere" er usmart