Det nye Danmark
Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 19-07-11 01:10

Med stor fornøjelse har jeg genset ungdomsfilmen "vil du se min smukke
navle"
en i øvrigt fremragende film .. som det mest naturlige sider lære Svendsen i
mellem eleverne og ryger på sin pibe

Tænkte på hvad der var sket hvis han havde prøvet det i år 2011 , det
ville have udløst et hysteri
svarende til hvis en 65 årlige nøgen blotter - med hængevom & erigeret
penis var
løbet ind i en 4 klasse og havde læste højt
af en oversat udgave af "Meni Kampf" og affyrede skud i loftet og vægene
med en 9 mm revolver ..

Danmark er blevet et puritanismens samfund
hvor man ligger et lille skridt fra Georg W Bush
værdi grundlag der i det store hele går på hvis der
er noget galt så skal man bare bede til Gud og hvis det er en
del af guds plan man skal have hjælp - ja så hjælper man
og hvis det ikke er tilfældet - ja hvem er man så at sætte sig
op imod gud ?
Med andre ord det er blevet bådede blasfemisk
og uddansk at bruge sin sunde fornuft.

I stedet for at beskæftige sig seriøst med seriøse emner
bevæger man fokus over på at partere borgerens frie vilje
og lægger alt sit formåen i sager der i bedste fald måtte beskrives
som borgens egen sag - da han eller hun for den sags skyld ikke
ligger andre til last med dette.

og bedste faldt kan man sige vi bliver først
myndige når vi afgår ved døden.

Mv.
BMM

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 06:00

On Tue, 19 Jul 2011 02:10:22 +0200, Bo Morch Mogensen <jsFddl@s.dk>

>Tænkte på hvad der var sket hvis han havde prøvet det i år 2011 , det
>ville have udløst et hysteri
>svarende til hvis en 65 årlige nøgen blotter - med hængevom & erigeret
>penis var

Du har lovet at komme og fotografere svarende til politiets foto af
mig og at skanne for mig politiets foto og lægge det hele på
dk.politik

Det glæder jeg mig til , så folk kan se, at nul
blufærdighedskrænkelse når man fra skjorteknap har hængende
halvgennemsigtigt tekstil, der dækker penis, nederdelsagtigt.

Nu nævner du "hængevom" . Egentlig kan det være svært at fremvise
noget anstødeligt, hvis man er lidt mere overvægtig end jeg

Du taler om en 1. nøgen 2. blotter.
Jeg har aldrig været nogen af delene.

Fotografer alligevel - sandhed er vigtigt

Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 19-07-11 11:21

Den 19-07-2011 06:59, Bo Warming skrev:
> Du har lovet at komme og fotografere svarende til politiets foto af
> mig og at skanne for mig politiets foto og lægge det hele på
> dk.politik

bare rolig det skal nok skeder er stadigt mindst 50 døgn tilbage med
godt vejer eller lys .. lige nu er jeg på Bornholm - så vil jeg se om
jeg kan køre inde

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 13:26

On Tue, 19 Jul 2011 12:20:43 +0200, Bo Morch Mogensen <jsFddl@s.dk>
wrote:

>bare rolig det skal nok skeder er stadigt mindst 50 døgn tilbage med
>godt vejer eller lys .. lige nu er jeg på Bornholm - så vil jeg se om
>jeg kan køre inde

Jeg er glad for dit tilbud og ikke spor utålmodig MEN la vær at antyde
nøgenhed
Bar røv er ifl lov ikke krænkende og ikke nøgen , når penis er usynlig
så NO PROBLEM

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 07:16

>Danmark er blevet et puritanismens samfund
Efter at rygtet er nået omkring i mit kvarter, at politi der gav mig
bødeforlæg må have halucineret og alt er annuleret. er flere på venlig
nik med mig og mon ikke mange ser en protest mod PURITANSK SHARIA i
min leg med "ny nederdels-mode " (som er minimalistsk)

At der er færre topløse piger på stranden end i 60erne er MÅSKE delvis
fordi muslimer misforstår frigjorthed som opfordring

Fra : Ivannof

Dato : 19-07-11 09:52

On 19 Jul., 02:10, Bo Morch Mogensen <jsF...@s.dk> wrote:
> [...]
> som borgens egen sag - da han eller hun for den sags skyld ikke
> ligger andre til last med dette.
>
> og bedste faldt kan man sige vi bliver først

Tjah. Da jeg var teenager i 60'erne drak man da man var håndværker på
arbejde og efter 20 øl kørte man sin bil (og sig selv) hjem og røg så
de mindreårige børn dårligt kunne se hinanden.

Nej, det savner jeg egentlig ikke!

Hilsen Ivan

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-07-11 14:46

Den 19-07-2011 17:51, Ivannof skrev:

> [...]
> arbejde og efter 20 øl kørte man sin bil (og sig selv) hjem og røg så
> de mindreårige børn dårligt kunne se hinanden.

Godt svar Ivan - jeg kan godt følge dig .. men det er bare hysteriet der
er svært at fordøje - da jeg var barn i 70 erne var det ikke
ualmindeligt at læren tændte sin pibe i klasseværelset når han havde
fået sat eleverne i gang og gik rundt og bistod med hjælp til opgaverne
med dem der havde noget at spøge om - prøv at forestil hysteriet nu om
dage hvis det var sket .. men den gang skete der ikke noget ved det
det er en underlige tanke at vi en gang og egentligt ikke for så længe
siden har været så fri mennesker i Danmark -- det er jo fame forbud imod
alt vi plejede at sige forbuds Sverige - men som tiden er gået virker
forbuds Sverige jo nærmest som en anarkist stat ved siden af Danmark

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-11 18:37

On Tue, 19 Jul 2011 08:51:50 -0700 (PDT), Ivannof
<ivannof@hotmail.com> wrote:

> [...]
>arbejde og efter 20 øl kørte man sin bil (og sig selv) hjem og røg så
>de mindreårige børn dårligt kunne se hinanden.

Der er megen grund til at savne den oprørsånd og selvhjulpenhed

Den skabte trivsel