De er "bindegale" i det parti
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-07-11 13:10

Værnepligten er nødvendig siger DF. Gu er den da ej. Værnepligten er noget
af det mest meningsløse som findes. Lad de unge som har lyst til at springe
soldat, springe soldat, og lad andre unge som ikke har lyst til Cirkus Mili
blive fri for det. Danmark har brug for et topprofessionelt militær. Danmark
har ikke brug for en masse amatører som kun er i Cirkus Mili fordi de er
beordret dertil og ikke vil snuppe militærnægtertjenesten i stedet for.

http://www.b.dk/politiko/df-vaernepligt-er-noedvendig

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-07-11 13:34

On Sun, 17 Jul 2011 14:09:46 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> har ikke brug for en masse amatører som kun er i Cirkus Mili fordi de er
> beordret dertil og ikke vil snuppe militærnægtertjenesten i stedet for.

Som sædvanlig plaprer du løs om noget du ikke aner en skid om.

Der er MANGE unge der ville have godt af en tur i "cirkus mili", så de
kunne lære at der er konsekvenser ved at opføre sig som idioter.

Der er ingen der har lyst til at rende rundt og spille smarte, efter 1000
meter løb med ammunitionskasser (fyldt med sand), fordi de ikke kunne holde
kæft når de fik besked på det.

Jeg var i "cirkus mili" med en typisk snotunge fra Nørrebro. Han var en
rigtig Karl-Smart da han kom, men var næsten normal efter et par måneder.

Ude i det virkelige liv er der ingen der gider høre på idioter, der tror de
kan tillade sig alt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-07-11 13:59

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> måneder.
>
> Ude i det virkelige liv er der ingen der gider høre på idioter, der

Cirkus Mili er ren idioti hvad angår værnepligtige. Der er ingen grund til
at udsætte unge mennesker for den slags, som ikke selv af egen vilje er søgt
ind i militæret. Folk som ikke kan indordne sig i samfundet bliver også
sparket ud af militæret når de heller ikke kan fungere der. Som sædvanlig
udtaler du dig om noget du ikke har hujende hatfis forstand på.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-07-11 14:19

On Sun, 17 Jul 2011 14:59:29 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> at udsætte unge mennesker for den slags, som ikke selv af egen vilje er søgt

Du aner absolut INTET om hvad det vil sige at være værnepligtig i "cirkus
mili".

> Folk som ikke kan indordne sig i samfundet bliver også
> sparket ud af militæret når de heller ikke kan fungere der.

Ikke hvis de kan "rettes op".

> Som sædvanlig
> udtaler du dig om noget du ikke har hujende hatfis forstand på.

Jeg HAR netop forstand på det, for jeg HAR været værnepligtig i "cirkus
mili" og set hvordan Karl Smart tosser er blevet rettet op, FØR det gik
rigtig galt for dem.

Om ikke andet, så lærer du at holde kæft, når INGEN er interesseret i det
lort du lukker ud.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-07-11 17:38

> Du aner absolut INTET om hvad det vil sige at være værnepligtig i
> "cirkus mili".

Du aner ikke en skid om militæret som det fungerer i dag, du ævler bare løs.

Det er fuldstændig det samme nonsens som når forsøger at bilde folk ind at
du har en dårlig ryg hvorefter du truer folk med tæsk.

> [...]
> FØR det gik rigtig galt for dem.
>
> Om ikke andet, så lærer du at holde kæft, når INGEN er interesseret i

Det er jo 100 år og en eftermiddag siden at militæret måtte trækkes med dg.
Det kan du da ikke sammenligne med i dag, chatnar. I dag er værnepligten sat
ned til fire måneder og i de fire måneder folk er inde og springe soldat
gider man ikke bruge ret meget krudt på værnepligtige som ikke kan finde ud
af det. Det er og bliver et utroligt spild af skatteydernes penge til ingen
verdens nytte. Væk med den værnepligt og det kan kun gå for langsomt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-07-11 17:53

On Sun, 17 Jul 2011 18:38:22 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Du aner ikke en skid om militæret som det fungerer i dag, du ævler bare løs.

Jeg ved mere end du gør.

> Det er fuldstændig det samme nonsens som når forsøger at bilde folk ind at
> du har en dårlig ryg hvorefter du truer folk med tæsk.

Hvorfor føler du det nødvendigt at lyve hele tiden.?

Hvem skulle jeg have truet med tæsk.?

> Det er jo 100 år og en eftermiddag siden at militæret måtte trækkes med dg.

Og.?

> Det kan du da ikke sammenligne med i dag, chatnar.

Hvad er den store forskel da.?

> [...]
> gider man ikke bruge ret meget krudt på værnepligtige som ikke kan finde ud

Du kan pille en del "Karl Smart" attitude af unge mennesker på 4 måneder,
hvis de har bare en lille smule hjerne.

> Det er og bliver et utroligt spild af skatteydernes penge til ingen
> verdens nytte. Væk med den værnepligt og det kan kun gå for langsomt.

Jeg mener tværtimod at ALLE burde aftjene "værnepligt/samfundstjeneste".
Det kunne f.eks. være i militæret, i civilforsvaret, i
hjælpeorganisationer, eller andre samfundsgavnlige steder.

Unge mennesker ville have godt af lidt "samfundstjeneste", med alt deres
kræve-mentalitet og deres MIG, MIG og MIG før alle andre.

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 17:56

On 17-07-2011 18:52, S.A.Thomsen wrote:

> Unge mennesker ville have godt af lidt "samfundstjeneste", med alt deres
> kræve-mentalitet og deres MIG, MIG og MIG før alle andre.

Husk at nævne Kim Larsens krav om hårdere straksdomme for ubetydelig
kriminalitet.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-07-11 18:00

On Sun, 17 Jul 2011 18:56:14 +0200, DADK wrote:

> Husk at nævne Kim Larsens krav om hårdere straksdomme for ubetydelig
> kriminalitet.

Selvom jeg ikke er enig i hans "monster" domme, så har han ret i at mange
kriminelle slipper ALT for billigt. Specielt hvad angår personfarlig
kriminalitet.

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 18:14

On 17-07-2011 19:00, S.A.Thomsen wrote:

> Selvom jeg ikke er enig i hans "monster" domme, så har han ret i at mange
> kriminelle slipper ALT for billigt. Specielt hvad angår personfarlig
> kriminalitet.

Jeg sysnes det er værre at mange kriminelle slipper for straf. Det er jo
ligegyldigt om straffen er 2 måneder eller 22 år, hvis folk ikke
straffes. Hører lige nu TV2-nyhederne. Der er åbenbart et radikalt fjols
der har foreslået at "fedme" skulle være en grund til tvangsfjernelse af
folks egne børn.

Helt utroligt. Jeg kan nok skippe udgiften til en privatdetektiv og
S-SF-R. De forkludrer det åbebnart selv. I går så vi hvordan Henrik Sass
La5rsen havde manipuleret de danske cykelhold, i dag hører vi hvordan en
Bandidos var i dårligt selskab med en socialdemokrat.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-07-11 18:26

On Sun, 17 Jul 2011 19:14:19 +0200, DADK wrote:

> Hører lige nu TV2-nyhederne. Der er åbenbart et radikalt fjols
> der har foreslået at "fedme" skulle være en grund til tvangsfjernelse af
> folks egne børn.

Det næste bliver vel "opdragelse i politis ukorrekte holdninger".

> Helt utroligt. Jeg kan nok skippe udgiften til en privatdetektiv og
> S-SF-R. De forkludrer det åbebnart selv.

Det har de da altid gjort. Det er bare ikke alle der kan se det.

> I går så vi hvordan Henrik Sass
> La5rsen havde manipuleret de danske cykelhold,

???????? Uddybelse ønskes.

> i dag hører vi hvordan en
> Bandidos var i dårligt selskab med en socialdemokrat.

Der er da også medlemmer fra andre partier, der har "personlige
forbindelser" til "tvivlsomme" personer. Intet specielt i det.

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 18:43

On 17-07-2011 19:26, S.A.Thomsen wrote:

> Det næste bliver vel "opdragelse i politis ukorrekte holdninger".

Nåja, glemte jeg svarede dk.politik's største hystade

Hvilke?

Fra : kk

Dato : 17-07-11 15:31

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den 7/17/2011:
> [...]
> har ikke brug for en masse amatører som kun er i Cirkus Mili fordi de er
> beordret dertil og ikke vil snuppe militærnægtertjenesten i stedet for.

Hvor er jeg glad for, at vi i DK har kapaciteter som dig, som kan sætte
tingene på plads!!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-07-11 17:32

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er jeg glad for, at vi i DK har kapaciteter som dig, som kan
> sætte tingene på plads!!
> mvh
> kk

Det har du også grund til at være.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-07-11 18:58

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 7/17/2011:

> Hvor er jeg glad for, at vi i DK har kapaciteter som dig, som kan

Ja, det er så sandt som det er sagt - i modsætning til dig, så er
Kim L en stor kapacitet. Ikke fordi det i den sammenligning siger
så meget, men når du har ret så har du ret!

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 19:08

On 17-07-2011 19:58, Arne H. Wilstrup wrote:

> Ja, det er så sandt som det er sagt - i modsætning til dig, så er
> Kim L en stor kapacitet. Ikke fordi det i den sammenligning siger
> så meget, men når du har ret så har du ret!

Jeg synes den udtalelse skal stå alene.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 18-07-11 11:24

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes den udtalelse skal stå alene.

En stor kapacitet ud i taxakørsel?.

Fra : kk

Dato : 17-07-11 20:47

Arne H. Wilstrup har bragt dette til verden:

> [...]
> stor kapacitet. Ikke fordi det i den sammenligning siger så meget, men når du

Det glæder mig at vi er enige!
mvh
kk

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-11 20:03

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:jnAUp.28063$Rw7.17872@newsfe28.ams2...
> [...]
> af det mest meningsløse som findes. Lad de unge som har lyst til at
> springe soldat, springe soldat, og lad andre unge som ikke har lyst til

Værnepligten blev ellers indført som solidarisk institution, hvor meningne
var at man ikke skulle have et land, hvor den rige mand kunne betale for at
den fattige mands søn gik i krig i stedet for hans egen.

At nægte at deltage i landets forsvar mener hyeg er en så usolidarisk
handling at jeg mener man burde overveje om en sådan nægter burde have
stemmeret - hvorfor skal den som ikke selv vil gå i krig have beføjelser til
at sende andre ud?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-07-11 21:45

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> handling at jeg mener man burde overveje om en sådan nægter burde have
> stemmeret - hvorfor skal den som ikke selv vil gå i krig have

Ja stemmeretten kunne du tænke dig at inddrage, hva´? Det er
demokratifjendtlige typer som dig at det er vigtigt at holde godt øje med.
Det er typer som dig som jeg anser som farlige for vores demokrati og det
viser med al ønskelig tydelighed at demokratiske tilstande i et land ikke er
noget man skal tage som en selvfølge men noget man til enhver tid værne om.

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 23:13

On 17-07-2011 21:02, Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> [...]
> var at man ikke skulle have et land, hvor den rige mand kunne betale for at
> den fattige mands søn gik i krig i stedet for hans egen.

Sikke da noget vrøvl. Er det hvad de bilder jer ind på officerskolen?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 03:32

eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Værnepligten er nødvendig siger DF. Gu er den da ej.

Tilgiv DF at de har hang til gammeldagshed og populisme

I de store linier er de eneste parti på god kurs