Asyl-voldsmænd belønnes med æresbolig
Fra : Martin Larsen

Dato : 15-07-11 10:40

Intet kan efterhånden overraske i den tåkrummende farce som er DK's
asylpolitik.

De 3 voldelige asylansøgere der har været installeret i et
luksussommerhus i Nordjylland til ugentlig leje på 13000 siden den 26.
juni er fra henholdsvis Afghanistan, Syrien og Iran.

http://jp.dk/indland/article2490189.ece

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-07-11 10:48

> [...]
> luksussommerhus i Nordjylland til ugentlig leje på 13000 siden den 26.
> juni er fra henholdsvis Afghanistan, Syrien og Iran.

Har du skrevet til ministeren om problemet som plager dig så meget ? Måske
hun kan hjælpe dig videre i systemet...

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 15-07-11 11:33

<http://www.180grader.dk/Politik/repatrieringslejre-i-udlandet-ja-tak>
--
Jesper
Danmark står på 4 søjler:

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 16:54

On Fri, 15 Jul 2011 12:33:22 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

><http://www.180grader.dk/Politik/repatrieringslejre-i-udlandet-ja-tak>

Internettet er opfundet

Lad dem søge asyl fra ambasade nær eget land og sende papirer o g foto

Lad dem vide at intet behandles ved vor grænse hvis ikke de har fået
ja udfra alt der kunne sendes i god tid før ankomst

Jespers patrieringslejr visioner er ninspirerende

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-11 10:50

wrote:

><http://www.180grader.dk/Politik/repatrieringslejre-i-udlandet-ja-tak>

Intet i medierne om Mumbai-terroren

Får vi et indvandringsvalg?

Et retfærdigt et?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 03:40

wrote:

><http://www.180grader.dk/Politik/repatrieringslejre-i-udlandet-ja-tak>

Skandalen kan måske samle vælgere om at stemme DF - det er vort eneste
håb, snart.

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 16:13

On 15-07-2011 11:40, Martin Larsen wrote:
> [...]
> luksussommerhus i Nordjylland til ugentlig leje på 13000 siden den 26.
> juni er fra henholdsvis Afghanistan, Syrien og Iran.

"En fremmed er kun en ven du endnu ikke har mødt"

En fremmed er kun en voldsigtet asylant du betaler et luksusliv til over
skatten - når han lukkes ud røver han din bank eller lejlighed.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-07-11 18:30

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En fremmed er kun en voldsigtet asylant du betaler et luksusliv til over
> skatten - når han lukkes ud røver han din bank eller lejlighed.

Engang skrev jeg "En fremmed er én der endnu ikke har voldtaget din kæreste"
Men sandheden er den at der findes ingen fremmede, kun venner du endnu ikke
har mødt. Jeg var til Hitz Ut Tahrir s møde i den sorte dimant og her mødte
jeg mennesker der ikke kun var venlige. De mente også det samme som jeg selv
gør!!!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 03:44

On Sun, 17 Jul 2011 19:29:49 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>jeg mennesker der ikke kun var venlige. De mente også det samme som jeg selv

Det hedder taquia når de simulerer ufarlige

De er dyre og ret kriminelle og kan skjule terror og kan blive
politisk afgørende

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 03:42

On Sun, 17 Jul 2011 17:13:15 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>"En fremmed er kun en ven du endnu ikke har mødt"
>
>En fremmed er kun en voldsigtet asylant du betaler et luksusliv til over
>skatten - når han lukkes ud røver han din bank eller lejlighed.

Det er næsten landsforrædderi ikke at bruge al snak med danske vælgere
p.t. til at give sådan forståelse - dette valg bliver et skæbnevalg