Kinesere lugter, japanere er rene
Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 16:30

   I mit leksikon fra 1920 står der at kinesernes renlighed er
ikke i top.
Det er japanerne der fra varme kilder i bjergene har fået tradition
for familiebad og det står parat, varmt(skoldhedt) i hjemmets midte så
varmen tabes til andre rum og man vasker sig før man hopper i og
nyder samvær og ingen råber PÆDOFILI eller INCEST
Et blødt plastlåg hindrer varmen at forsvinde for hurtigt og det er
skønt især hvis man taler sproget og er med i fællesskabets knæver,
hvad jeg ikke var
Nør ikke hos svigerinde/svoger der havde fine badeværelser men i min
kones lejede værelse, gik jeg på offentlig badeanstalt og hørte folk
snakke OM mig, ikke med mig. For en japanerer alle "gajins" sindsyge

   Kun en tåbe reder sengen hver dag.      Nancy Spain
sfr   Man skal ikke gå i badstue, hvis ikke det kribler. FINLAND.
Politikens Ordsprogsleksikon 1994
sfr   Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige
af bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab.
Lukas11.39
sfr   To get back my youth I would do anything in the world , except
take exercise, get up early , or be respectable.Oscar Wilde
sfrhh   Jeg afskyer husarbejde. Man reder seng, man vasker op og seks
måneder senere må man begynde forfra.      Joan Rivers

Fra : kjaer

Dato : 14-07-11 20:13

Bo Warming wrote:
> [...]
> sfrhh Jeg afskyer husarbejde. Man reder seng, man vasker op og seks
> måneder senere må man begynde forfra. Joan Rivers

For ikke så længe siden var det god hygiejne at tage bad en gang om ugen. Nu
skal det helst være flere gange dagligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 22:04

On Thu, 14 Jul 2011 17:12:58 -0200, "kjaer" <sikkenoej@gmail.com>
wrote:

>For ikke så længe siden var det god hygiejne at tage bad en gang om ugen. Nu
>skal det helst være flere gange dagligt.

Og den meget TV-brugte overlæge Mølbak fra Serum-instituttet besvarede
mit telefoniske spørgsmål med at sende videnskabelig artikel om at vi
får allergi af overdreven hygiejne - jeg vasker mig minimalt og får
ingen sygdomme af det
Og min japanske samlever syns som alle japanere at vesterlændinge
lugter af harsk fedt selv når de træder ud af badet