Øh.. DF
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-07-11 11:36

"Dansk Folkeparti vil hverken tvinge folk i a-kasse eller sløjfe
forsørgelsespligten for ægtepar.

Det siger Søren Espersen fra Dansk Folkeparti til, at 300.000 danskere i
arbejde hverken får kontanthjælp eller dagpenge, hvis de mister jobbet.
Det viser tal fra Arbejderbevægelsens Erhvervsråd (AE-Rådet).

- Det er ikke et fattigdomssymptom. Familier skal kunne finansiere sig
selv. Før i tiden var det også helt naturligt, at den ene ægtefælle
forsørgede den anden, siger han"

http://www.bt.dk/politik/df-vil-ikke-hjaelpe-ledige-uden-indkomst

Prøver de nu, i 11'te time, at stjæle stemmer fra det Konservative
Folkeparti (som om at der var noget tilbage), eller forsøger de at ligne
RV med indvandringspolitiken og holdningen til EU som de eneste forskelle.

M.a.o. et "socialt-liberalt" parti, der kun vil danmark det bedste for
danskerne, altså for dem der kan betale tilbage.

RV i en nøddeskal, bortset fra at deres begreb af "danskere" er en
anelse mere... omfangsrigt og.. "humanistisk"!

Resten af partierne, well...

jeg tror at jeg holder et kort ligbål når stemmesedlen ankommer.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-07-11 12:11

On 14/07/11 12:36, Claus E. Petersen wrote:

> Resten af partierne, well...
>
> jeg tror at jeg holder et kort ligbål når stemmesedlen ankommer.

Jamen god fornøjelse. Kan du mon få nogen til at fortælle om det gør ondt?

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-07-11 14:25

Den 14-07-2011 13:10, Martin Larsen skrev:

> Jamen god fornøjelse. Kan du mon få nogen til at fortælle om det gør ondt?
>
> Mvh
> Martin

Når vi når dertil, skal jeg såmænd gerne orientere gruppen om evt.
opståede skader i den forbindelse.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 15:16

On Thu, 14 Jul 2011 15:25:29 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

>Når vi når dertil, skal jeg såmænd gerne orientere gruppen om evt.
>opståede skader i den forbindelse.

Ligbåd - nej - leg aldrig med ild - stem altid DF

Fra : Snuden

Dato : 14-07-11 16:47

On Thu, 14 Jul 2011 12:36:04 +0200, "Claus E. Petersen"
> [...]

>RV med indvandringspolitiken og holdningen til EU som de eneste forskelle.

Er du overrasket? DF er det mest opportunistiske parti der findes i
dansk politik (med LA på en tæt 2. plads)

Deres politik er enten hugget direkte fra Socialdemokraternes
partiprogram, eller også svinger den som vinden blæser, og går mest ud
på at score billige point på at tordne mod dette-og-hint. Det ses især
når en eller anden skandale ruller i medierne.

Jeg *fatter* ikke der er nogen der stemmer på dem.

Fra : @

Dato : 14-07-11 17:42

On Thu, 14 Jul 2011 17:47:14 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Er du overrasket? DF er det mest opportunistiske parti der findes i
>dansk politik (med LA på en tæt 2. plads)

så vidt jeg ved er DF det eneste af partierne som ikke har rokket ved
deres grundlæggende politiske holdninger -

f.eks. en stram flygtninge-indvandrerpolitik -

som andre partier ad åre har tilsluttet sig mere eller mindre -

så hvem er det lige der er opportunistiske?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-07-11 19:16

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> så vidt jeg ved er DF det eneste af partierne som ikke har rokket ved
> deres grundlæggende politiske holdninger -

Nej de har for eksempel ikke svigtet deres vælgere ved at smadre
efterløns-ordningen til en omgang værdiløst bras, øhhh, nååårh jo, det har
de for resten. Nå men så har du jo ikke svigtet deres vælgere ved at halvere
dagpenge-perioden, øhhh, nååårh jo, det har de for resten også. Nå men så
har de jo virkeligt fået sat en stopper for al kriminalitet og
grænseoverløbere, øhhh, nååårh nej, det virker heller ikke rigtigt (et par
somaliere blev af Ekstra Bladet sendt frem og tilbage over danske
grænseovergange fem forskellige steder uden at se så meget som en eneste af
denne her nye superskarpe elite-enhed af toldere som skal løse alle Danmarks
problemer).

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-11 11:43

@ <Snabel@snabel.net> skrev i meddelelsen
> [...]

> som andre partier ad åre har tilsluttet sig mere eller mindre -
>
> så hvem er det lige der er opportunistiske?

Så vidt jeg ved, nedstammer DF i lige linie fra Fremskridtspartiet, hvor
hjemmehjælperen var substitut for Glistrup, mens han sad i spjældet. Man kan
vist med fuld ret påstå, at DF - på alle væsentlige områder - har indtaget
en position, der er stik modsat det hedengangne Fremskridtspartis.

Det påstås igen og igen, at hjemmehjælperen er dén politiker, der udviser
størst integritet mht. at fastholde sin oprindelige politik. Det bliver det
så ikke mere sandt af. DF er uden sammenligning Danmarks mest
opportunistiske parti, hvor man er villig til at have et fuldstændigt
vilkårligt standpunkt så længe, der er uudannede og indskrænkede vælgere i
det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-07-11 11:54

> DF er uden sammenligning
> Danmarks mest opportunistiske parti, hvor man er villig til at have
> et fuldstændigt vilkårligt standpunkt så længe, der er uudannede og
> indskrænkede vælgere i det.

Og dermed passer det fint til Jens Rovsing Bruun.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 09:05

On Thu, 14 Jul 2011 18:41:31 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

> [...]
>
>som andre partier ad åre har tilsluttet sig mere eller mindre -
>
>så hvem er det lige der er opportunistiske?

Demokrati gør det OK af give vælgerne, hvad de vil have altså være
opportunistisk

DF er det klogt og langsigtet - gavnligt for Verden og for DK

LA er inkonsekvent og ikke så gavnligt et parti

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 09:09

> [...]
>
>som andre partier ad åre har tilsluttet sig mere eller mindre -
>
>så hvem er det lige der er opportunistiske?

Opportunisme er i nuværende folketing OK og DF er OK

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-07-11 23:40

Den 14-07-2011 18:41, @ skrev:

> [...]
>
> som andre partier ad åre har tilsluttet sig mere eller mindre -
>
> så hvem er det lige der er opportunistiske?

Problemet er at de kræver en ny lov hver gang B.T. eller Ekstra Bladet
skifter forside.

- cep

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-07-11 23:56

On Sat, 23 Jul 2011 00:39:55 +0200, Claus E. Petersen wrote:

> Problemet er at de kræver en ny lov hver gang B.T. eller Ekstra Bladet
> skifter forside.
>
> - cep

Hvorfor er det et problem.?

De "kræver" bare det de har krævet (men ikke fået) de sidste 10 år.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 23-07-11 03:19

Den 23-07-2011 00:55, S.A.Thomsen skrev:

> Hvorfor er det et problem.?
>
> De "kræver" bare det de har krævet (men ikke fået) de sidste 10 år.

Yeah, right.

Knivforbud, parabolforbud, bandeforbud.. hvis et par af spredhaglene
rammer målet, så skide være med resten.
Seneste påfund er nedsættelse af den kriminelle lavalder til 12 år,
foranledningen er at en psykotisk 13 årig slår en anden knægt ihjel.

Det parti er gået i regulært selvsving.
Jeg har stemt på DF ved de sidste 3 valg, men ikke mere.
De er jo blevet sindssyge.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 09:08

> [...]

>når en eller anden skandale ruller i medierne.
>
>Jeg *fatter* ikke der er nogen der stemmer på dem.

Jeg stemmer DF for at bevare gode gamle Danmark , ring 35861000 og jeg
forklarer gerne i detaljer eller spørg her, for fornuften i det er
ikke svær at fatte