TRosfrihed mht ikke at udsmides af trosdsa~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-11 08:26

TRosfrihed mht ikke at udsmides af trossamfund
Hvis du er muslim og melder dig ud, blir du dræbt hvis ikke dansk
politi skræmmer volds-ismen på plads

Den milde grundtvigianske bisp Norman Svendsen , som du har set vie
Frede og døbe , vil gerne overgå muslimer i intolerance, så da jeg
blev katolik for at bevise at jeg ikke blive smidt ud, så lod han vær
i 5 år, og nøjedes med sin udsmidning af min ven Sten Ribers
Vi er begge døbt i dansk folkekirke og mener det giver livsvarigt
medlemskab, men Ribers skrev læserbrev om reinkarnation og
ekskluderedes i godt 10 år men højesteret bankede Bisp Norman på
plads og gjorde Ribers medlem igen - gengav ham hans dåbsgave.
Derefter smed Norman i stedet mig ud selvom snese har
katolikmedlemskab uden at blive smidt ud

Fra : kk

Dato : 13-07-11 20:02

Bo Warming kom med følgende:
> [...]
> Derefter smed Norman i stedet mig ud selvom snese har
> katolikmedlemskab uden at blive smidt ud

Sig mig, har du ikke andet at lave, end at provokere og nedgøre, hvad
enten det er læger, religiøse koryfæer ellerkommunale embedsmænd?
Glistrup, og andre er i øvrigt ikke længere iblandt os!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-11 20:47

On Wed, 13 Jul 2011 21:02:29 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>enten det er læger, religiøse koryfæer ellerkommunale embedsmænd?
>Glistrup, og andre er i øvrigt ikke længere iblandt os!

En provokation som den med at blive smidt ud af folkekirken er helt
som mit Sædhjælpsfondet der startede 7.5.1979

Viser der sig en sag ala Glistrups nultrækprocent hvor man kan
latterliggøre statsbureaukratiet og som medierne vil dække ordentligt,
så skal citronen presses målrettet og sagligt

Men det tager i snit ti timer fordelt over et år så jeg bruger især
tiden på helt andre ting

Da jeg blev katolik sku jeg eksamineres af præsten to eftermiddage og
ved en Gudstjeneste i Nørrebrogadekirken blev jeg salvet med oliekors
i panden men menigheden var slovensk så udover at de ønskede mig
velkommen og tillykke var der ikke megen kommunikation med dem Den
tyske præst var flink

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 16:34

> [...]

>enten det er læger, religiøse koryfæer ellerkommunale embedsmænd?
>Glistrup, og andre er i øvrigt ikke længere iblandt os!

Jeg kender dig ikke godt nok til a nedgøre dig, men du ville da være
glad for den opmærksomhed - det er værre at blive overset

Politi og læger er klart glade for min kritik der holder dem oppe på
mærkerne, håber jeg!

Du lyder kritisk. Det ku du ha grund til hvis jeg voldede, stjal,
svindlede - ikke ?

Fra : kk

Dato : 14-07-11 16:48

Bo Warming udtrykte præcist:

> Jeg kender dig ikke godt nok til a nedgøre dig, men du ville da være
> glad for den opmærksomhed - det er værre at blive overset

Nej, jeg har ikke brug for opmærksomhed, - tværtimod.

> Politi og læger er klart glade for min kritik der holder dem oppe på
> mærkerne, håber jeg!

Den tror jeg ikke på! Di er en P.I.T.A.!

> Du lyder kritisk. Det ku du ha grund til hvis jeg voldede, stjal,
> svindlede - ikke ?
Ja, vist er jeg kritisk! For du har jo en løsning på ALT plus alt dit
Kina-vrøvl. som ingen kristen fanden kan eller gider kontrollere.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 22:44

On Thu, 14 Jul 2011 17:47:59 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming udtrykte præcist:

>Nej, jeg har ikke brug for opmærksomhed, - tværtimod.

Skammer du dig og har noget at skjule - jeg har ikke

>Den tror jeg ikke på!
JEg skrev at JEG HÅBER

Di er en P.I.T.A.!

Erstat første ord og forkortelsen med noget forståeligt

> Ja, vist er jeg kritisk! For du har jo en løsning på ALT plus alt dit
>Kina-vrøvl. som ingen kristen fanden kan eller gider kontrollere.

Var det ikke værre hvis jeg ikke havde FORSLAG til løsninger - nu kan
du vælge og vrage mellem ti debatter

For at være sød ved dig sætter jeg oftest ordet KINA i subject line så
du er advaret og ikke spilder tid på at åbne hvad gir dig røde knopper

Friheden er ingenting værd, hvs ikke den omfatter friheden til at
fejle. Voltaire

Den mand, der ikke vil meddele andre sin mening , er ingen rigtig
akademiker, ligesom den, der ikke vil høre andres meninger, synder mod
god akademisk tone.       Erik Warburg
`A man never tells you anything until you contradict him.' George
Bernard Shaw (1856-1950)

Frihedprincippet gælder først fra det øjeblik, vi er i stand til at
forbedre vores situation gennem fri og fair meningsudveksling. John
Stuart Mill
Frihed er retten til at fortælle folk det, de ikke ønsker at høre.
George Orwell

Words wound. But as a veteran of twelve years in the United States s
enate, I happily attest that they do not kill.'   Lyndon Johnson.
USA-præsident 1965-69

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 01:52

> For du har jo en løsning på ALT plus alt dit
>Kina-vrøvl. som ingen kristen fanden kan eller gider kontrollere.

Hvis nogen skrev modbeviser og jeg fortsatte, så ku du kritisere det

Men når ingen har argumenter mod mine Kina-facts så måske jeg har fat
i noget vigtigt og rigtigt og DK bør kopiere Kina lidt

År 213 FørVorTidsregning sir min historiebog at Kina forbød at bøger
handlede om ikke-videnskab

Mit leksikon siger, at det år brændte Kejseren nogle bøger

De var til planøkonomi længe før Mao

Dengang ville en dansk konge have brændt ALT i vrede over at nogen ku
læse og han ikke ku

Men kineser-landsfaderen ville styre dem ind på nyttige ting og det
lønner sig i dag hvor økonomien er så god som Tysklands under Bismarck
eller kanslerHelmuth Schmidt

Så snart de havde moderne bogtryk i 1045 udgav de matematiske tabeller
og illustrerede leksikoner i massevis . . og idag er internet-censur
ikke imod skønlitteratur

De havde narkoforbud og sprutforbud i oldtiden og bevarede det første
som briterne pr Opiumskrig FORBRØD SIG MOD - Dr Viktoria var verdens
ulækreste pusher - ifølge ALLE historiebøger

Omend mit oldgamle leksikon generaliserer om kolonienglændernes
GLIMRENDE GERNINGER

Bogbrændingen mod politisk ukorrekt underholdningslitteratur har jeg
læst om mange andre steder - det var dyrt at lave bøger dengang og
Gutenbergpresse med løse typer opfandt de først i 1045, 350 år før
Gutenberg plagierede

År 1200-1500 havde Japan verdensrekord i læseevne i befolkningen og de
små dydsmønstre læste mange sladderaviser og manga-tegneserier -
debat overlader de til korrupte politikere. der kun svindler LIDT -
ikke så uetisk som vor godhedsindustri