Bleer redder DF og DK. Gør som jeg!
Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-11 05:19

   Der gik hundred år fra første baby-ble til at alle brugte
babybleer og da Pampers- og Libero-engangsblefirmaer skabte sig
profit, gik der 50 år indtil at alle plejehjems-senile påtvinges
ble-tortur
Thyra Franks oprør mod, at de ikke hjælpes på toilet er for lidt og
for svagt
Min bondefornuft - eller lignende kompromisser - bør indføres.
Giv de senildemente sjatpissere en kop og en dunk nær deres plads i
kaffestuen
Når de 30 gange i døgnet skal af med en sjat urin, så tisser de i
koppen og hælder den i dunken og ingen lugt opstår i rummet.
At tømme dunkene af hver anden dag, tager 1% af den tid det tager at
skifte ble på de mange gamle, og det er tortur at have fugtig ble på
mange timer i træk
Vor latterlige *blufærdighed* er problemet og den skaber jeg debat om
ved at lammetæve politi til at erkende nederlag i deres
blotter-anklage-vås
Jeg fortjener Nobelpris for min Columbus-indsats eller
Edison-glødelampeindsats, men det er ikke for at bevare de sosu-jobs,
han engang havde, at Jens "Lyrik" Beck håner mig som en der "går med
røven bar"
Jo, det gør jeg, incl på fortov , men ingen ser penis i sekunderne fra
jeg forlader min have og til jeg sætter mig på medbragt vattæppe på
genboplæne og læser avis i solen. Og skaber tolerance for afvigelse,
Glistrup-style.
Nogle indser, at jeg har fat i noget rigtigt, og tænker så - måske har
han også ret om, at DF er ikke racisme, men klogt?

Gør som jeg og red DK..

Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 13-07-11 07:11

Den 13-07-2011 06:18, Bo Warming skrev:''

> Når de 30 gange i døgnet skal af med en sjat urin, så tisser de i
> koppen og hælder den i dunken og ingen lugt opstår i rummet.

lidt vammelt er det da :) ?

> At tømme dunkene af hver anden dag, tager 1% af den tid det tager at
> skifte ble på de mange gamle, og det er tortur at have fugtig ble på
> mange timer i træk

tror du der er nogen der bliver tvunget ?

> Vor latterlige *blufærdighed* er problemet og den skaber jeg debat om
> ved at lammetæve politi til at erkende nederlag i deres
> blotter-anklage-vås

du springer lidt i det hele ..

> Jeg fortjener Nobelpris

for at skide i din seng ? jeg tror ikke du skal holde vejret på det sker ..

"går med
> røven bar"
> Jo, det gør jeg, incl på fortov

det må du jo ikke (er jeg ret sikker på)
jeg har selv fået en bøde for i en brandert at pisse op af nr
farimarksgade 9 den gang på 450 kr :)

, men ingen ser penis i sekunderne fra
> jeg forlader min have og til jeg sætter mig på medbragt vattæppe på
> genboplæne og læser avis i solen.

det kan du jo ikke vide hvad folk går og ser

min hun er syg men når hun er frisk så kommer jeg og tager de lovede
nøgen billeder og optager en film til youtube - hvor du går nøgen rundt
jeg er sikker på det bliver et hit :)

ind til da må du nøjes med Steen Johansen her taler folkets sag
(også nøgen i mellem folket) her er den :

http://www.youtube.com/watch?v=xX4MdXqL5y4

Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-11 08:08

On Wed, 13 Jul 2011 08:10:43 +0200, Bo Morch Mogensen <jsFddl@s.dk>
wrote:

>lidt vammelt er det da :) ?

Du er aktiv i Indre Mission , ikke ?

Skal vi vædde om lugt?

>tror du der er nogen der bliver tvunget ?

SpørgThyra Frank - tvang er udbredt

Skørping plejehjem indrømmede i årevis at sætte vikarer på bleskift og
dagtøj kl 4 een gang i døgnet KUN

>du springer lidt i det hele ..

Ring og forklar hvad er dig uforståeligt og jeg omskriver til fordel
for alle.

>for at skide i din seng ? jeg tror ikke du skal holde vejret på det sker ..

Edison fik heller ikke prisen - du skal have venner som Bohr og
Einsteein

> "går med
>
>det må du jo ikke (er jeg ret sikker på)

§232 sir kun at uterlig adfærd er strafbar - du har lovet snart at
fotografere som politiet så alle kan se at jeg er klart på lovlig side
af gråzonen

>jeg har selv fået en bøde for i en brandert at pisse op af nr
>farimarksgade 9 den gang på 450 kr :)
>
>, men ingen ser penis i sekunderne fra
>
>det kan du jo ikke vide hvad folk går og ser

Ser nogen din navle når du har skjorte på, nej vel ? JO JEG VED HVAD
FOLK SER MEN POLITI HALLUCINERER OG ØNSKETÆNKER STRAFLIDERLIGT og skød
sig i forden og er nu evigt ydmyget over hele landet

> [...]
>jeg er sikker på det bliver et hit :)
>

>ind til da må du nøjes med Steen Johansen her taler folkets sag
>(også nøgen i mellem folket) her er den :

Ring om SJ er nøgenølmand eller den bebrillede præstetype med tøj

35861000 eller 20538913

SJ-filmen skal du lære mig at slette for du får mig livstidsstraffet
nu da du har lokket børneporno ind på min komputer

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 16:45

>for at skide i din seng ? jeg tror ikke du skal holde vejret på det sker ..

Stil et barn gåden "Hvordan skider man i sin seng uden at den bliver
beskidt"
SVaret er, i en skål eller kop.

Giv tre skåle til hver plejehjems seng og sosuerne kan hente 3lorte i
hver sin skål , idet der skides i sengen og så kan sosuerne drikke
kaffe og skal ikke følge på toilet og gamlingen tager ikke skade af
lugten fra de tre skåle

> "går med

>det må du jo ikke (er jeg ret sikker på)

Når du har taget foto er du klogere .

Det blev politiet også af foto der tvang dem til tiltlefrafald for
røven bar er ikke erotisk ekshibitionistisk der er kun penis, evt

Men gir du 4 skåle til pensionisten, så risikeres at der er
fluemaddiker i den første før de alle 4 er brugt og tømt i toilettet
på een gang

Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 16-07-11 02:38

Den 14-07-2011 17:45, Bo Warming skrev:

> Stil et barn gåden "Hvordan skider man i sin seng uden at den bliver
> beskidt"
> SVaret er, i en skål eller kop.

til lejligheden er der opfundet et bækken der har fungeret til formålet
jeg vil tro sikkert de sidste 100 år

> [...]
> hver sin skål , idet der skides i sengen og så kan sosuerne drikke
> kaffe og skal ikke følge på toilet og gamlingen tager ikke skade af

du har aldrig overvejet hvorfor der er så mange der tøre sig med wc
papir efter at have gjort stort ?

> Når du har taget foto er du klogere .

ja det gør jeg så på søndag hvis vejret tillader det ..altså i morgen

> Det blev politiet også af foto der tvang dem til tiltlefrafald for
> røven bar er ikke erotisk ekshibitionistisk der er kun penis, evt

det er muligt og selv om det måske er tankevækkende at se en pensionist
i midten af 60 erne der går rundt i det offentlige så er det vist
juridisk holdbart jeg er ikke helt sikker ..

> Men gir du 4 skåle til pensionisten, så risikeres at der er
> fluemaddiker i den første før de alle 4 er brugt og tømt i toilettet
> på een gang

jamen hvis du kan lide det hvad en del tyder på så kan det næppe være
anderledes - hvor de flest undertegnet inkl. har det forhold til deres
afføring og urin at det er noget der heslt skal forsvinde så hurtigt som
muligt efter man er kommet af med det - hvorfor der til lejligheden er
opfundet træk og slip - det er som du er strandet i den anale fase:

"Aldersperioden 18 måneder - 3 år I denne fase er endetarmsåbningen og
afføring det, der forbindes med lyst og interesse. Kontrol over
endetarmens lukkemuskel udvikles i denne periode. Barnet lærer i denne
periode at gå, tale og sætte sin vilje igennem. Jeg'et dannelse er i
fuld gang. Og barnet udvikler selvstændighed."

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-11 06:46

On Sat, 16 Jul 2011 03:38:09 +0200, Bo Morch Mogensen <jsFddl@s.dk>
wrote:

>til lejligheden er der opfundet et bækken der har fungeret til formålet
>jeg vil tro sikkert de sidste 100 år

>du har aldrig overvejet hvorfor der er så mange der tøre sig med wc
>papir efter at have gjort stort ?

Jeg spiser så fiberrigt som en kineser så der er kun brug for en
genbrugsklud og ikke toiletpapir til mig

> [...]
>muligt efter man er kommet af med det - hvorfor der til lejligheden er
>opfundet træk og slip - det er som du er strandet i den anale fase:

Jeg har set rigelig forsøg med fluemaddiker i min
universitetslaboratorietid men jeg er grænsesøgende og leger med
tingene og ved nu hvor let maddiker undgås - for dem vil mange
pensionister være hysteriske overfor

Din Freudsnak om anal fase er vås og du har været her og bør vide
bedre

> [...]
>periode at gå, tale og sætte sin vilje igennem. Jeg'et dannelse er i
>fuld gang. Og barnet udvikler selvstændighed."

Til fordel for inkontinente gamlinge, som jeg endnu ikke er selv vedr
lort, så udfører jeg videnskab og skider i skål som kort tid efter
tømmes i mit velfungerende træk og slip toilet (der er i et rum så
lille at jeg nemmere skider i skål i sofa)

Man bør forberede sig på, at hvis man er sengebunden og den muslimske
hjemmehjælp strejker, skal man finde løsninger, hvor der ingen lort
eller pis kommer på sengetøj og en visitator, der kommer månedligt kan
hjælpe dig af med ekskrementer, der er opsamlet sagligt forsvarligt fx
i plastpose

Bækken er hvad har inspireret mig til mere handy og praktiske små
kop-løsninger til pis og skåle til lort
- bækken er for stort og for klodset, når du ikke er på hospital,
hvor sygeplejer kommer til sengen og tømmer af ofte

Du skriver meget klogt , men skriv igen når du søndag har været her og
se mit meget rationelle "laboratorium"