Naa en skeloejet eller to i fjernsynet!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 08:38

"Grimt for mig selv" at se paa!

"Goer noget for folks religion"
(Tilsvinelse af Profod og Kristus og frygt for
det kvante mekaniske mareridt)

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Jeg er et dumt svin i folks oejne!

"Du skal vaere et dumt svin"

(men det er stadigvaek, ikke rigtig)

For at vaere et rigtigt dumt svin kraever det!
at jeg goer biologisk,fysisk,social,oekonomisk
og psykisk skade hvis og naar jeg har lyst til det!

Uden at der sker skade paa mig selv!

Og samtidig profitere paa det!

Uden at andre er klar over det, medmindre jeg vil have
at de er klar over det!

Ellers er der ikke noget dumt svin i det!
Intet over hovedet eller i hovedet!

Det her virker mere som om jeg er et uskyldigt offer
Der er blevet torteret kvante mekanisk aktiv og
sat til at goere folk skeloejede for at faa dem til at
myrde mig og hade mig! Af en Narcisistisk,Sadistisk,
Foraedder der er fuldstaendig ude af stand til at styre
sig over for folk der sidder og ikke kan bevaege sig!
Og bagefter proever at programmere sig ud af det,
Godt hjulpet af den hjerne han har programmeret
til at goere det der er bedst for ham!
Og give dem han tortere og mishandler skylden,
og antyder at det er dem selv der har de fejl og mangler!

Jeg syntes ogsaa det er vigtigt for folks religion,
at jeg er i perfekt Helbred biologisk,fysisk,socialt
og oekonomisk!

Den med at forstaa alting paa en maade der
er vaerst for mig selv!

Og goere alting paa en maade der er vaerst for mig
selv!

Der er aabenbart brugt mere tid paa at tortere dem
ind i underbevidstheden, mindst en fjerdedel af
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
saa de har vaeret prioriteret hoejt!

Og det vigtige er hvad andre tror

Saa et dumt svin i folks oejne!

Men det virker ikke rigtig for mig!

Desuden er der stadigvaek underskud paa
min bankkonto

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 09:08

On Tue, 12 Jul 2011 09:37:58 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Der er aabenbart brugt mere tid paa at tortere dem
> ind i underbevidstheden, mindst en fjerdedel af
> "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Jeg spaendt paa om folk er styrede nok i hjernen,
til ikke at kunne folge logikken, fordi de ikke kan
koncentrere sig og bqare vil have at jeg er et dumt svin
paa en maade der goer skade paa mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 09:11

On Tue, 12 Jul 2011 10:08:18 +0200, Peter Nicolaysen

Det var paa DR igaar!

Sane Peter