Tilsvining DF maaden!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-11 10:23

Var nede og koebe ind i Rema!
De havde ikke noget "HemoJern"

Gik i Fakta!

Stod og overvejede at koebe to aesker,
og ubevidst aabner jeg min plastik pose
(programmering/emdr "oedelaeg dig selv"

Beslutter mig for kun at koebe 1 aeske,
Stiller den anden tilbage paa hylden!

Laegger maerke til at plastikposen er aabnet,
holder kun i den ene side!

Syntes det er lidt pinligt!

Og "lukker posen" ser mig omkring, og laegger
Maerke til en ung Muslimsk Kvinde/Pige

Der stirre paa en vare og undgaar at se i min retning!
Min underbevidsthed har naesten med sikkerhed
overbevist hende om at jeg kan finde paa at tage
ting uden at betale!

"oedelaeg dig selv"
"goer det der er bedst for Kardten Bjoernholt"
"oedelaeg dig selv paa en made som ikke kan opdages af andre"

Det er saa ikke lige min "type" af kvinde, men folk snakker
med hinanden

Det var en ung farvet kvinde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-11 10:40

On Fri, 08 Jul 2011 11:22:54 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> "oedelaeg dig selv paa en made som ikke kan opdages af andre"

> Det er saa ikke lige min "type" af kvinde,

Kvinden var Muslimsk, hun havde ihvertfald
toerklaede paa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-11 11:22

> [...]

> "oedelaeg dig selv paa en made som ikke kan opdages af andre"

> Det er saa ikke lige min "type" af kvinde, men folk snakker

Igaatr eller i foregaars, koebte jeg noget listerine
(mundskyllemiddel)

Det var en sampak med en lille flaske, den lille
flaske havde jeg i inderlommen da jeg senere samme dag
var nede i Fakta!

Det var ca. en maaned efter en episode hvor jeg
lagde maerke til og en ekspedient bemaerkede det,
at et stk. af samme vare, havde vaeret aabnet og
den lille flaske manglede!

Irriterende!
(at ens underbevidsthed, forsoeger at roevrende en selv
paa den maade)

Det var ogsaa i Fakta!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 08-07-11 17:41

> [...]

>"oedelaeg dig selv paa en made som ikke kan opdages af andre"
>
>Det er saa ikke lige min "type" af kvinde, men folk snakker

Er det sane = sundt at tilsvine DF når dine butikstyveriovervejelser
ingen relatioin har til DF?

Karsten Bjørnholdt er vist ukendt for alle andre end dig og hans
eksistens betvivles nok af mange - hvis det interesserer
overhovedet