Nyt fra - propaganda-sprøjten - Jerusalem ~
Fra : Patruljen

Dato : 05-07-11 09:33

Some flotilla activists planning to kill soldiers.

IDF sources said Monday night that new intelligence information
obtained in recent days shows that participants of the flotilla
planning to break Israel’s sea blockade over the Gaza Strip later this
week plan to kill IDF soldiers who board their ships.

According to the information obtained by the IDF, some of the
participants have prepared sacks with sulfur, which they plan to pour
on the soldiers as they board the vessels.

“This is a chemical weapon, and if poured on a soldier it can paralyze
him,” an IDF source told The Jerusalem Post Monday night. “If the
sulfur is then lit on fire, the soldier will light up like a torch.”
http://www.jpost.com/Defense/Article.aspx?ID=226829&R=R1&t=t

Fra : Nicky

Dato : 05-07-11 17:25

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> him,” an IDF source told The Jerusalem Post Monday night. “If the
> sulfur is then lit on fire, the soldier will light up like a torch.”

Kemiske våben eller ej, antisemitterne forsøger endnu en gang at bryde en
lovlig blokade af Gaza, det er i sig selv en krigserklæring. Sænk skidtet en
gang for alle, og lad de gakkede passagere, herunder Kamal Qureshy, Öslem
Cekic og slæng, svømme ind til Gaza by. Hvor svært kan det være?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-07-11 18:16

"Nicky" <notvalid@hotnotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sænk skidtet en gang for alle, og lad de gakkede passagere, herunder
> Kamal Qureshy, Öslem Cekic og slæng, svømme ind til Gaza by. Hvor

Du er sgu da totalt blæst i låget at høre på.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 05-07-11 20:14

> [...]
> gang for alle, og lad de gakkede passagere, herunder Kamal Qureshy, Öslem
> Cekic og slæng, svømme ind til Gaza by. Hvor svært kan det være?

Der er da pragtfuldt med en ærlig Zionist der taler frit fra leveren, ikke
noget med at pakke sandheden ind og bilde naive sjæle ind at der er plads
til alle i Palæstina. Der er kun plads til jøder og resten kan gå planken ud
i middelhavet, hvad Nicky måske bare har overset er at ligeså mange gange
jøderne har erobret det hellige land. Ligeså mange gange er de blevet
fordrevet og jeg er sikker på at den dag kommer Nicky. Vi har også plads til
jøder i danmark.

Fra : Nicky

Dato : 05-07-11 20:56

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> gange jøderne har erobret det hellige land. Ligeså mange gange er de
> blevet fordrevet og jeg er sikker på at den dag kommer Nicky. Vi har også

Tak, men nej tak. Europa, herunder Danmark er allerede fortabt. Jeg tror at
Israels jøder vil foretrække USA som destination.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-07-11 21:37

Nicky <notvalid@hotnotmail.com> skrev i meddelelsen
4e136c4d$0$308$14726298@news.sunsite.dk:

> Tak, men nej tak. Europa, herunder Danmark er allerede fortabt. Jeg
> tror at Israels jøder vil foretrække USA som destination.

Sjovt. Jeg tror, at Israels jøder vil foretrække... Israel.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 05-07-11 10:43

On 5 Jul., 18:25, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> [...]
> gang for alle, og lad de gakkede passagere, herunder Kamal Qureshy, Öslem
> Cekic og slæng, svømme ind til Gaza by. Hvor svært kan det være?

Politikken i Gaza ville næppe blive mere i overensstemmelse med
international lovgivning og menneskerettigheder af at det var danskere
som udførte de illegale handlinger. Drop dit forsøg på at vække med-
ynk og agere offer, mens du agiterer for brud på lovengivningen. Det
er ynkeligt at overvære.

Og se så at få opdateret din veden på området.Hverken Qureshy eller
Cekic er med på båden. Og heller ikke selvom Søren Espersen påstår
det :)

Påstanden om at flotillaen medbringer kemisk kampstof er ganske enkelt
helt uhyrlig. Det eneste der under migved denher gang
propagandafnidder er at man ikke betegner benzinen i tankene som
brandstiftende midler -

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-07-11 18:20

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> helt uhyrlig. Det eneste der under migved denher gang
> propagandafnidder er at man ikke betegner benzinen i tankene som

Ja når man læser Nickys skriblerier, så må man erkende at der findes nogle
yderst "alternative begavelser" på den rabiate højrefløj i dette forum . Nå
ja, begavelser er måske så meget sagt...

Fra : Nicky

Dato : 05-07-11 19:03

> [...]
> som udførte de illegale handlinger. Drop dit forsøg på at vække med-
> ynk og agere offer, mens du agiterer for brud på lovengivningen. Det

Ikke forstået. En maritim blokade er et helt legitimt værktøj som lande,
herunder Israel kan anvende under en væbnet konflikt. Det står ganske klart
og tydeligt i San Remo manualen,- et juridisk anerkendt, men ikke-bindende
dokument, som omhandler blokader og væbnede konflikter og som anses for at
udgøre den internationale standard på området.

Og vi er vel enige om at Israel befinder sig i en væbnet konflikt med Hamas,
ik'?

> Og se så at få opdateret din veden på området.Hverken Qureshy eller
> Cekic er med på båden. Og heller ikke selvom Søren Espersen påstår
> det :)

Ok

> [...]
> helt uhyrlig. Det eneste der under migved denher gang
> propagandafnidder er at man ikke betegner benzinen i tankene som

Nu gengiver JPost sådan set blot IDF talsmandens udtalelser. På Mavi Marmara
blev israelske soldater som bekendt angrebet med køller, knive, skydevåben.
Så hvorfor er påstanden om medbragt svovl som våben uhyrlig? Det må du godt
forklare.

I øvrigt kan du måske svare på Talsmand Mark Regevs helt oplagte spørgsmål
nedenfor:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=u_1qZ5dN_As

På forhånd tak.

Fra : Patruljen

Dato : 05-07-11 10:51

> [...]
> gang for alle, og lad de gakkede passagere, herunder Kamal Qureshy, Öslem
> Cekic og slæng, svømme ind til Gaza by. Hvor svært kan det være?

Nå - ja. Jeg overså denne lille løgn; "lovlig blokade af Gaza."

Blokaden er ulovlig. De er en kollektiv afstraffelse af en civil
population og i strid med international lovgivning. Præcist som
bosættelserne i de besatte områder er illegale og i strid med
international lovgivning.

U.N. Human Rights Chief: Israel's Blockade of Gaza Strip Is Illegal

From Retired Colonel Ann Wright and former CIA analyst Ray McGovern,
two of the 36 passengers on the US boat to Gaza, The Audacity of Hope
(part of Freedom Flotilla II – Stay Human) www.ustogaza.org on the
illegality of Israel’s blockade of Gaza:

“Ambassador Craig Murray is a former Alternate Head of the UK
Delegation to the United Nations Preparatory Commission on the UN
Convention on the Law of the Sea. He was deputy head of the teams
which negotiated the UK’s maritime boundaries with France, Germany,
Denmark (Faeroe Islands) and Ireland.

As Head of the Maritime Section of the Foreign and Commonwealth
Office, he was responsible for giving real time political and legal
clearance to Royal Navy boarding operations in the Persian Gulf
following the Iraqi invasion of Kuwait, in enforcement of the UN
authorised blockade against Iraqi weapons shipments.

Ambassador Craig Murray is therefore an internationally recognised
authority on maritime jurisdiction and naval boarding issues.

His analysis of the Israeli blockade of Gaza and the right of the Gaza
flotilla to sail.

‘The legal position is plain. A vessel outwith the territorial
waters (12 mile limit) of a coastal state is on the high seas under
the sole jurisdiction of the flag state of the vessel. The ship has a
positive right of passage on the high seas. The coastal state can
regulate economic activity exploiting the resources of the seas and
continental shelf up to 200 miles, the extent of the continental
shelf, or the agreed boundary, but there is no indication of fishing,
oil drilling or analagous economic activity in this case. The vessel
is entitled to free passage.

‘This right of free passage is guaranteed by the UN Convention on the
Law of the Seas, to which the United States is a full party. Any
incident which takes place upon a US flagged ship on the High Seas is
subject to United States legal jurisdiction. A ship is entitled to
look to its flag state for protection from attack on the High Seas.

‘Israel has declared a blockade on Gaza and justified previous fatal
attacks on neutral civilian vessels on the High Seas in terms of
enforcing that embargo, under the legal cover given by the San Remo
Manual of International Law Applicable to Armed Conflicts at Sea.

‘There are however fundamental flaws in this line of argument. It
falls completely on one fact alone. San Remo only applies to blockade
in times of armed conflict. Israel is not currently engaged in an
armed conflict, and presumably does not wish to be. San Remo does not
confer any right to impose a permanent blockade outwith times of armed
conflict, and in fact specifically excludes as illegal a general
blockade on an entire population.

Read more: http://www.foxnews.com/story/0,2933,539363,00.html#ixzz1RFa4ZcqF
http://www.foxnews.com/story/0,2933,539363,00.html
Så fik vi den på plads -

Fra : @

Dato : 05-07-11 18:51

On Tue, 5 Jul 2011 09:50:51 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nå - ja. Jeg overså denne lille løgn; "lovlig blokade af Gaza."
>
>Blokaden er ulovlig.

og så henviser du til en forhenværende ping som vil sige hvad som
helst for at kom i avisen -

siden hvornår er det blevet ulovligt i en krig at blokere for fjendens
forsyninger?

Fra : Patruljen

Dato : 05-07-11 11:41

On 5 Jul., 19:20, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> Ja når man læser Nickys skriblerier, så må man erkende at der findes nogle
> yderst "alternative begavelser" på den rabiate højrefløj i dette forum . Nå
> ja, begavelser er måske så meget sagt...

Jeg mangler ord. Man poster de samme løgne igen, igen og igen, somom
løgne bliver sandheder af at blive gentaget tilstrækkeligt mange gange
-
Man må enten være særdeles tunge i opfattelsen og have brug for at
læse de samme ting 1500 gange for budskabet trænger gennem
pandebeklædningen. Eller også er man bare fulde af løgn. Ingen af
delene fortjener ros -

Fra : Patruljen

Dato : 05-07-11 12:48

On 5 Jul., 20:03, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> [...]
> udgøre den internationale standard på området.
>
> Og vi er vel enige om at Israel befinder sig i en væbnet konflikt med Hamas,

Der er svaret. Og der er afleveret links. Men nu er det jo dig. Så du
må hellere få gentaget beskeden:

Gaza blockade illegal, must be lifted: U.N.'s Pillay "I have
consistently reported to member states that the blockade is illegal
and must be lifted."
http://www.reuters.com/article/2010/06/05/us-israel-flotilla-un-idUSTRE6541JD20100605

UN Secretary-General Calls for End to Gaza Blockade, Illegal
Settlement Building:
http://www.youtube.com/watch?v=7rnLDdYPMpc

Det nytter ikke at du lyver - Fister. Israel taber kampen som enhver
anden lovbryder almindeligvis gør til sidst.

> [...]
> Så hvorfor er påstanden om medbragt svovl som våben uhyrlig? Det må du godt

Påstande. Skydevåben fandtes ganske enkelt ikke på stedet. Du er ikke
bange for ikke at holde dig til sandheden -

Skibene blev angrebet i internationalt farvand. Derfor angreb de ikke
- angriberne. Man forsvarede sig.

> I øvrigt kan du måske svare på Talsmand Mark Regevs helt oplagte spørgsmål
> nedenfor:
>
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=u_1qZ5dN_As
>
> På forhånd tak.

Det er da fint, at fyren har anbragt sig foran en bogreol for at
forsøge at anskaffe sig et strøg af intellektuel værdighed. Så mangler
han blot at få læst op på international lovgivning og også
menneskertitighederne.
Jeg kan ikke tage fyren alvorligt - Israels propaganda er - Israelsk
propaganda. Som ikke skal tages seriøst. Man er parat til at hælde
hvad som helst ud og det gør man sandelig også.

Fra : Nicky

Dato : 06-07-11 09:38

> Der er svaret. Og der er afleveret links.

Links? Jeg spørger dig. Kan du eller vil du ikke svare?

> [...]
>
> Gaza blockade illegal, must be lifted: U.N.'s Pillay "I have
> consistently reported to member states that the blockade is illegal

Første afsnit:

"International humanitarian law prohibits starvation of civilians as a
method of warfare and...it is also prohibited to impose collective
punishment on civilians," Pillay said.

Israel overfører et sted mellem 10.000 og 15.000 tons varer ind til Gaza
hver uge! Gazas indbyggere lever et bedre liv end en stor procentdel af den
arabiske verden, og velmenere som frøken Pillay forsøger at retfærdiggøre,
ex post, den latterlige sum af penge og tid man har ofret på Gaza. Du er
sikkert ikke klar over det, men de sidste par år, har Gazas befolkning
formået at bygge vandparker, indkøbscentre, forlystelsesparker, museer,
hoteller og restauranter. Biler importeres som aldrig før. Næ du, at
fabulere om udsultning, kollektiv straf er helt ude i hampen. Og du er et
ualmindeligt let offer for propagandaen.

> [...]
>
> Det nytter ikke at du lyver - Fister. Israel taber kampen som enhver
> anden lovbryder almindeligvis gør til sidst.

Forhåbentlig ikke, og ikke blot er jeg sandfærdig, men jeg er også ædruelig.
Det samme kan vist næppe siges om dig.

> Påstande. Skydevåben fandtes ganske enkelt ikke på stedet. Du er ikke
> bange for ikke at holde dig til sandheden -

Jeg holder mig altid til sandheden. Kommandosoldaterne, der deltog i
razziaen mod Mavi Marmara har vidnet om at IHH havde mindst to skydevåben på
sig, og mindst en af dem, blev anvendt til at skyde mod soldaterne straks
efter at de beslaglagde skibet. En af kommandosoldaterne blev desuden såret
af en 9 mm kugle som ikke anvendes af IDF. Nedenfor kan man se billeder som
understøtter uden for enhver tvivl kommandosoldaternes vidnesbyrd.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.191269210921394.43012.186568661391449

> Skibene blev angrebet i internationalt farvand. Derfor angreb de ikke
> - angriberne. Man forsvarede sig.

I følge San Remo manualen har lande lov til at opsnappe et fartøj der
forsøger at bryde en blokade så snart det forlader sin havn af oprindelse.
Forudsætningen herfor er at fartøjet har tilkendegivet at det agter at bryde
den lovlige blokade og sejle ulovligt ind i farvandet. I det hele taget er
blokader altid pålagt i internationalt farvand, og skibe der forsøger at
bryde en blokade bliver opsnappet længere ude, for at give militæret tid nok
til at opfange dem, inden de når land.

> [...]
> propaganda. Som ikke skal tages seriøst. Man er parat til at hælde
> hvad som helst ud og det gør man sandelig også.

Du kunne altså ikke svare på mandens spørgsmål. Det er ganske forståeligt.
Det er et svært spørgsmål som kræver en god del selvransagelse.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 06-07-11 11:27

> [...]
> arabiske verden, og velmenere som frøken Pillay forsøger at retfærdiggøre,
> ex post, den latterlige sum af penge og tid man har ofret på Gaza.

Jamen hvis de lever et liv i luksus som foreks Søren Espersen påstår, hvor
er så logikken i at opretholde en blokade imod Gaza. Det er måske for at
forhindre at de stakkels Palæstinænsere ikke skal blive overvægtige. Kan du
ikke selv se hvor latterligt det lyder.

> [...]
> fabulere om udsultning, kollektiv straf er helt ude i hampen. Og du er et
> ualmindeligt let offer for propagandaen.

Men de må ikke få kuvøser til at redde de fortidligt fødte babyer.

Fra : Nicky

Dato : 06-07-11 12:21

> [...]
> forhindre at de stakkels Palæstinænsere ikke skal blive overvægtige. Kan
> du ikke selv se hvor latterligt det lyder.

Ok, så Espersen henviser til et liv i luksus, mens frøken Pillay henviser
til en udsultning. Mon ikke at sandheden skal findes et sted mellem disse to
yderpoler...

Her er en kort historik over indsmugling af våben via søvejen. Det er
samtidig svaret på dit spørgsmål.

List of Smuggling Attempts By Sea to Hamas, Hezbollah, Other Terrorist
Organizations
http://idfspokesperson.com/2011/07/05/list-of-attempts-by-terrorist-organizations-to-smuggle-weapons-via-the-sea/

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-07-11 13:17

On Wed, 6 Jul 2011 12:26:52 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jamen hvis de lever et liv i luksus som foreks Søren Espersen påstår, hvor
> er så logikken i at opretholde en blokade imod Gaza.

For at forhindre at der kommer våben ind i Gaza, din spade.

> Det er måske for at
> forhindre at de stakkels Palæstinænsere ikke skal blive overvægtige. Kan du
> ikke selv se hvor latterligt det lyder.

LOL. Det er DIG der ikke fatter en brik. Israels blokade er der for at
forhindre Hamas i at få våben-forsyninger.

> Men de må ikke få kuvøser til at redde de fortidligt fødte babyer.

Du forholdt dig overhovedet ikke til, at befolkningen ikke har det så slemt
som du påstår, men kom med et latterligt forsøg på at snakke udenom.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-07-11 14:27

On 06/07/11 14:17, S.A.Thomsen wrote:

> [...]
>
> Du forholdt dig overhovedet ikke til, at befolkningen ikke har det så slemt
> som du påstår, men kom med et latterligt forsøg på at snakke udenom.

Gazanerne burde, hvis de var fredelige folk, være lykkelige for at Hamas
ikke så nemt har mulighed for at bruge hele bistandsbudgettet til
våbenindkøb.

Mvh
Martin

Fra : Patruljen

Dato : 06-07-11 05:06

On 6 Jul., 12:26, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> forhindre at de stakkels Palæstinænsere ikke skal blive overvægtige.. Kan du

:)

Du har dine øjeblikke PN :D

Fra : Patruljen

Dato : 06-07-11 05:05

On 6 Jul., 10:38, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> [...]
> fabulere om udsultning, kollektiv straf er helt ude i hampen. Og du er et
> ualmindeligt let offer for propagandaen.

Jeg stoler mere på Røde Kors og på UN end på dig.

"Almost no one can leave the Gaza Strip, not even to go to the West
Bank, where many Gazans have family or previously had work."

"Health-care facilities are suffering from the restrictions imposed by
Israel on the transfer of medical equipment, building materials and
many basic items needed for maintenance."

"Water and sanitation facilities have been under strain for many
decades."

"The fact that they remain even barely in working order is due to the
efforts of certain humanitarian organizations."

Så vidt - Røde Kors.

Min kommentar:
I Kz-lejrene havde man ikke brug for humanitære organisationer for at
holde de indsatte i - "working order."
Det mindre mig mest om ghettoen i Warszava. Skam dig -

> Forhåbentlig ikke, og ikke blot er jeg sandfærdig, men jeg er også ædruelig.
> Det samme kan vist næppe siges om dig.

Gab -
Kampen om Israels ret til at bryde international lovgivning. Den taber
Israel - Verden er gået igang med at reagere.

> Jeg holder mig altid til sandheden.

Lol -

> [...]
> af en 9 mm kugle som ikke anvendes af IDF. Nedenfor kan man se billeder som
> understøtter uden for enhver tvivl kommandosoldaternes vidnesbyrd.

Som stammer fra israelske soldater som blev afvæbnet. Ken Okeefe
nappede en soldat og tog hans skydevåben.
Hvorefter han tømte den for ammo og smed magasinerne i havet. Det
samme foregik andre steder.

Man bragte soldater ned i skibet - som var afvæbnede og - de var
rædselsslagne. Der skete dem iøvrigt intet udover det.

Derfra stammer våbene. Det er israelske våben. Hvis man havde fundet
våben var de lagt frem i ressen forlængts og ikke placeret på
Facebook.
Du er virkelig et let offer for propaganda -

Se at få talt med nogle flotilla-folk. Så du bliver lidt bedre
orienteret -

> [...]
> bryde en blokade bliver opsnappet længere ude, for at give militæret tid nok

Blokaden er ulovlig. Jeg stoler mere på FN end på dig og dine israels
propaganda-tubes fra Facebook.

> Du kunne altså ikke svare på mandens spørgsmål. Det er ganske forståeligt.
> Det er et svært spørgsmål som kræver en god del selvransagelse.

Jeg har ikke svært ved at svare på mandens kommentarer. Tiltagene har
intet med Hamas at gøre, men sigter alene mod de civile i Gaza.

Fra : Nicky

Dato : 06-07-11 16:16

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har ikke svært ved at svare på mandens kommentarer. Tiltagene har
> intet med Hamas at gøre, men sigter alene mod de civile i Gaza.

Det er svært at tro, når man ser billeder som disse:

http://elderofziyon.blogspot.com/2011/07/quick-review-of-previous-voyages-to.html

EOD

Fra : Patruljen

Dato : 06-07-11 05:30

On 6 Jul., 13:20, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> Ok, så Espersen henviser til et liv i luksus, mens frøken Pillay henviser
> til en udsultning. Mon ikke at sandheden skal findes et sted mellem disse to
> yderpoler...

Nej. En "yderpol" ville være at citere Hamas. Vi taler om en humanitær
hjælpeorganisation, der har få midler at fordele af i en verden fuld
af elendighed.

Røde kors er upartisk. Det er det man overlever på -
Og så kan du sikkert finde et billede af en ambulance, hvori der
befinder sig en bevæbnet Hamas-mand. Det ændrer ikke situationen at
bringe et par enkeltstående eksempler fra gade-niveau..
FN og Røde kors er pr.definition uafhængige af de kæmpende parter.

> Her er en kort historik over indsmugling af våben via søvejen. Det er
> [...]

Som intet har at gøre med Flotillaen. Flotillaen er inviteret af
palæstinensiske NGO - grupper. Og ikke af Hamas -

Fra : Patruljen

Dato : 06-07-11 06:53

On 6 Jul., 14:17, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> For at forhindre at der kommer våben ind i Gaza, din spade.

Med vældig stor succes -

Lol -

> LOL. Det er DIG der ikke fatter en brik. Israels blokade er der for at
> forhindre Hamas i at få våben-forsyninger.

Og hvor syntes man så at pasta og konserves-frugt befinder sig på
våben-listerne -
Man laver pasta-raketter eller man skyder med syltede pærer?

> Du forholdt dig overhovedet ikke til, at befolkningen ikke har det så slemt
> som du påstår, men kom med et latterligt forsøg på at snakke udenom.

Fordi Søren Espersen fortæller, at palæstinenserne lever i sus og dus
- kan vi heldigvis ignorere FN, Røde kors osv.osv.

Fjols -

Host op med nogle statistikker på byggetilladelser?

Fra : Patruljen

Dato : 07-07-11 08:38

On 6 Jul., 17:15, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> Det er svært at tro, når man ser billeder som disse:
>
> http://elderofziyon.blogspot.com/2011/07/quick-review-of-previous-voy...

Det er som at sige, at hvis du har "spist middag" med det
Sydafrikanske regimes ledere, så er du nok for - apartheid.
http://img2.newser.com/square-image/89805-20110331194619/memos-israel-offered-to-sell-nuclear-weapons-to-south-africa.jpeg

Men den israelske regering tog vist et par skidt mere end blot til
spisebordet -