Dansker overfaldet af import-racist
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-11 12:02

30-årig slået og sparket i hovedet
http://jp.dk/aarhus/krimi/article2481849.ece

Dem der importerer 3-verdensforbrydere har et kæmpeansvar for dette.

Mvh
Martin

Fra : Mendoza

Dato : 05-07-11 14:04

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 30-årig slået og sparket i hovedet
> http://jp.dk/aarhus/krimi/article2481849.ece
>
> Dem der importerer 3-verdensforbrydere har et kæmpeansvar for dette.

Det jeg ikke forstår er, hvorfor de røde ønsker at slæbe alle disse
uintegrerbare typer herop? Hvad forestiller de sig at de kan bidrage med?
På hvilken måde gavner de Danmark?

Fra : \(¯`·.? P.N. ?.·?¯\)

Dato : 05-07-11 14:15

"Mendoza" <asshole@x1812.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Det jeg ikke forstår er, hvorfor de røde ønsker at slæbe alle disse
> uintegrerbare typer herop? Hvad forestiller de sig at de kan bidrage med?

Offeret kan gøre meget for at provokere gerningsmanden, mange nydanskere kan
blive ganske rasende hvis hvis man kalder dem de skældsord der er ofte brugt
her i gruppen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-07-11 14:32

On Tue, 5 Jul 2011 15:15:06 +0200, (¯`·.? P.N. ?.·?¯) wrote:

> [...]
> blive ganske rasende hvis hvis man kalder dem de skældsord der er ofte brugt

Der er INTET der berettiger til voldelige overfald.

Der er desuden INTET der tyder på at offeret har provokeret
voldspsykopaten.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 05-07-11 19:23

On 05-07-2011 15:04, Mendoza wrote:

> [...]
>>

> Det jeg ikke forstår er, hvorfor de røde ønsker at slæbe alle disse
> uintegrerbare typer herop? Hvad forestiller de sig at de kan bidrage med?

Hvordan kan man på forhånd vide, at nogen er "uintegrerbar"? Det kunne
tænkes, at de røde ikke tænkte i "dem og os", og bare gerne ville hjælpe
mennesker fra dele af verden, hvor livet ikke er så sorgfrit som her.
Det er vel meget prisværdigt... Og mange mennesker har mest brug for
hjælp, når de mindst fortjener den.

Ikke at jeg selv er rød.

--
Andreas

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-11 19:47

On 05/07/11 20:22, Andreas Andersen wrote:

> Hvordan kan man på forhånd vide, at nogen er "uintegrerbar"? Det kunne
> tænkes, at de røde ikke tænkte i "dem og os"

Pas på med den hash-pibe!

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-07-11 19:59

Andreas Andersen <andreas2411@gmail.com> skrev i meddelelsen
4e13567c$0$302$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvordan kan man på forhånd vide, at nogen er "uintegrerbar"?

Det kaldes "empiri".

> Det kunne
> tænkes, at de røde ikke tænkte i "dem og os", og bare gerne ville
> hjælpe mennesker fra dele af verden, hvor livet ikke er så sorgfrit
> som her.

Ja. Og det kunne også tænkes, at månen er lavet af grøn ost.

> Det er vel meget prisværdigt... Og mange mennesker har mest
> brug for hjælp, når de mindst fortjener den.

Sikkert. Lad os sige, at én milliard mennesker har seriøst brug for hjælp.
Hvor mange af dem synes du, vi skal invitere til Danmark?

> Ikke at jeg selv er rød.

You could have fooled me.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 05-07-11 20:14

On 05-07-2011 20:59, Jens Bruun wrote:
> Andreas Andersen<andreas2411@gmail.com> skrev i meddelelsen
> 4e13567c$0$302$14726298@news.sunsite.dk:

> Det kaldes "empiri".

Der er så vidt jeg ved større korrelation imellem kriminalitet og køn
end imellem kriminalitet og etnisk oprindelse.

> Ja. Og det kunne også tænkes, at månen er lavet af grøn ost.

Hvilke onde intentioner skulle de have? Tror du seriøst de sidder og
overvejer, hvordan de kan få så mange indvandrere ind som muligt, så de
kan tage så mange af dine skattekroner som muligt? Jeg tror deres
intentioner er gode. Måske tossegode, men alligevel.

> Sikkert. Lad os sige, at én milliard mennesker har seriøst brug for hjælp.
> Hvor mange af dem synes du, vi skal invitere til Danmark?

Ved jeg sgu ikke. Hvis du som den eneste var sluppet ud af et brændende
fly, og du måske maksimalt kunne nå at redde 3-4 af dine medpassagerer,
imens resten uundgåeligt ville brænde ihjel, ville du så bare gå din
vej? Dilemmaet er selvfølgelig, hvor mange du kan nå redde uden at sætte
dit eget liv til. Præcis hvor mange det er, er jo svært... De røde er
nok lige vel selvdestruktive i den henseende.

--
Andreas

Fra : Bo Warming

Dato : 06-07-11 04:47

On Tue, 5 Jul 2011 20:59:10 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>You could have fooled me.

Præciser om rød= socialhjælptilhænger eller lovjungletilhænger eller
muslimimporttilhænger osv

Martin Larsen beskylder mig for velmeneri og jeg er immun overfor
mudderkast men ærgerlig over at ku misforstås.

Jeg er prokonfuzianer og de stormer jo frem pga tillidsfuld optimisme
til tigermorbørn idet de forstår at social arv betyder ingen loft over
genialitet og derfor er de blevet klogere og mindre ynkende end os

De har færre dagdrømme , livsløgne og selvbedrag end Vesten fordi de
yder før nyder