Indenrigspolitik i DF Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 09:29

Har fundet en ny en, det har hjulpet saa
meget man skulle tro det var loegn!

"Du maa ikke foele dig fri"
"Du skal altid foele dig fanget"
Og en lignende lave af:
(Sadist Nazisten der paastod hun var en Joede og
muligvis ogsaa var det! Jeg skal jo kalde hende et eller
andet)

De blev lavet saamtidig med:

"Du skal oedelaegge dig selv"
"Du skal oedelaeggedig selv, paa en maade som ikke
kan opdages af andre"

13aar siden jeg har vaeret vaagen!
vaesentlig mere vaagen idag, end tidligere
I 13aar!
(det er nok programmering der har besluttet sig for
at hele mit liv nu er uigenkaldeligt oedelagt!)

Men mangler ca. Halvdelen af min IK sammenlignet
med dagene foer, jeg gik med til emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 09:44

On Mon, 04 Jul 2011 10:29:15 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> at hele mit liv nu er uigenkaldeligt oedelagt!)

> Men mangler ca. Halvdelen af min IK sammenlignet

De to med ikke at fole mig fri, er en del af hele
tre lag mangler et eller to bliver de genopbygget af
den sidste, der er en som er i retning af:
"Dit liv som frit menneske slutter nu"
(typisk sadist lort!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 10:00

On Mon, 04 Jul 2011 10:43:40 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> De to med ikke at fole mig fri, er en del af hele
> tre lag mangler et eller to bliver de genopbygget af
> den sidste, der er en som er i retning af:

Der er ogsaa en der er noget i retning af:
Du skal haevne dig paa Karsten Bjoernholts familie!
Noget idioten selv sad og lavede
"Du maa ikke haevne dig paa de rigtige"

Det er resterne af min egen logik , der sidder og
ligner et spoergsmaal tegn, jeg overvejede om han
var ved at ville skille sig af med sin kone kan jeg huske!
(Det meste af emotionelle foeleser, og indsigt i andre mennesker var
slaaet fra der, haevn er drevet primaert af viljen til at leve, straf
dem ellers goer de det ved dig igen og sekundaert beskytterinstinkt,
straf dem ellers goer de det ved andre!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 10:33

On Mon, 04 Jul 2011 11:00:18 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> dem ellers goer de det ved dig igen og sekundaert
beskytterinstinkt,
> straf dem ellers goer de det ved andre!)

Jeg er ved at saetter lighedstegn mellem at tro paa
at udtalelsen "Du skal bare selv finde paa en god grund til
at det her har foregaaet, men grunden du finder frem til
maa ikke vaere at Karsten Bjoernholt har gjort noget forkert"

Ikke er blevet lavet om til: "Du skal goere dig selv i
perfekt helbred biologisk,fysisk,socialt,oekonomisk og
psykisk"

Er det samme som at tro paa at udtalelserne:
Maanen er lavet af groen ost,vand er ikke vaadt
og 1+1 er lig med 18

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 11:05

On Mon, 04 Jul 2011 11:33:10 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> psykisk"

> Er det samme som at tro paa at udtalelserne:
> Maanen er lavet af groen ost,vand er ikke vaadt

Fortsaettelse af uinviterede gaester, jeg koebte et
Skrabelod i Brugsen og har haft det liggende i inderlommen
i min jakke i en uges tid til fjorten dage, tog det ud og
smed det paa spise bordet da min jakke blev gennembloedt
For en to-tre dage siden, det forsvandt! Det har foregaaet
da jeg omkring da jeg skrev indlaegget uinviterede
gaester!

(jeg koebte det i Super Brugsen af en gravid ekspedient)

Det betyder ogsaa at alle madvare i mit kolelskab er oedelagt,
Og skal smides ud!

Softwaren i mit alarmsystem er satdigvaek lavet om,
og der staar stadigvaek en oedelagt pik statue udeforan!
(men jeg er mere vaagen end paa noget tidligere tidspunkt
siden 1998 dvs. foer emdr!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 11:33

On Mon, 04 Jul 2011 12:05:20 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> og der staar stadigvaek en oedelagt pik statue udeforan!
> (men jeg er mere vaagen end paa noget tidligere tidspunkt

Jeg haaber der er gevinst paa, og super brugsens
overvaagningskameraer har serienummeret paa
loddet, jeg koebte det af en gravid ekspedient ved
kassen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 11:39

On Mon, 04 Jul 2011 12:32:58 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Jeg haaber der er gevinst paa, og super brugsens
> overvaagningskameraer har serienummeret paa
> loddet, jeg koebte det af en gravid ekspedient ved

Jeg opdagede lige at grunden til at jeg skrev om det var
"goer det der bedst for Karsten Bjoernholt"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-07-11 20:00

On Mon, 04 Jul 2011 12:38:42 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> leve,

> Jeg opdagede lige at grunden til at jeg skrev om det var
> "goer det der bedst for Karsten Bjoernholt"

> Sane Peter

Jeg er 38 og har set en gnaver(mus) ved siden af cykelskuret
tidligere i dag!

Ja det burde goere det(gnaven gammel mand)

(nu er det bare impotent raseri)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-11 09:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.7537539830221826132@news.sunsite.dk...
> On Mon, 04 Jul 2011 12:38:42 +0200, Peter Nicolaysen

-snip-

> Jeg er 38 og har set en gnaver(mus) ved siden af cykelskuret
> tidligere i dag!
>
> Ja det burde goere det(gnaven gammel mand)
>
> (nu er det bare impotent raseri)
>
> Sane Peter

Har bestilt tid ved Tandlaegen. og forklaret dem at klagen over Hans Alexandersen
er blevet lavet om til en klage over Harry Fløjborg og jeg er blevet informeret om at jeg
ikke kan faa en erstatning!

naa, der er lidt snip(af det tekst og de linjer de er i overskud)
jeg er saa godt nok ikke i raseri!(Men der er testosteron i blodet),

Det var en kvindelig ekspedient i superbrugsen den anden da da det var regnvejr
mellem 19-25 vil jeg skyde paa, som kom til at taenke paa.
(og nej, det var ikke hende gravide jeg navnte tidligere)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-11 22:36

On Tue, 5 Jul 2011 10:28:50 +0200, "Peter Nicolaysen"
> [...]

> mellem 19-25 vil jeg skyde paa, som kom til at taenke paa.
> (og nej, det var ikke hende gravide jeg navnte tidligere)

Stadigvaek en del programmering tilbage!
To reflekser, den ene er at jeg stirre paa min cigaret
naar jeg ryger, som om at jeg er en pyroman eller sadist!

Allah