Monaco: Fredes tøjkonkurrence mod mig gir ~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-11 18:22

Monaco: Fredes tøjkonkurrence mod mig gir kineserpote
Kronprinsen ligger i extremernes yderpunkt, selvom han engang i Japan
viste huller i strømperne da han sku ta skoene af ved en te-ceremoni
Som gæst ved fyrstebryllup i Monaco havde han hverken slips eller
butterfløj, men en fintornamenteret vest af rødsilke-og-guld-brokade
Man følte sig hensat til fransk hof i 1700-tallet, men manglede lige
en pudret paryk
Fornyelsen var så sensationel, at den forties - smagsdommerne aner
ikke, hvad de skal mene-
Nytænkningen er logisk - mænd bliver mere og mere lapsede og
funktionalisme er kedelig
Kinesiske designere tager stadig oftere initiativet fra Paris Haute
Couture , Milano og USA
Kineserne elsker HC Andersen der netop kredser om kongelighed,
hofpragt og adel i tiden før end de britiske Napoleonskrigssejrherrer
ledet af lapsen kong George4 droppede spraglethed og gjorde jakkesæt
og bukser med pressefolder internationalt obligatorisk
Min ideologi byder mig at bekæmpe snobbethed og soignerthed og være
dovent minimalistisk.
Funktionalismen hos mig ligger i nøgenhedens ærlighed mht kropssprog
og æstetikken i legemets naturlighed.
Dillemaet i mine strategier er om at balancee mellem
blufærdighedskrænkelse og den maximale bekvemmelighed ved udladninger

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-07-11 21:37

Den 03-07-2011 19:22, Bo Warming skrev:

> Dillemaet i mine strategier er om at balancee mellem
> blufærdighedskrænkelse og den maximale bekvemmelighed ved udladninger

BW jeg ved ikke om du er klar over det men livet er en lang række af
kompromisser ... som man nu en gang for det bedste ud af .. du kan vade
rundt helt nøgen i dit hjem i din have på en del strande nogen Ø lejer
og der findes også nudist foreninger så mulighederne er mange

om du er patologisk blotter eller kværulant skal jeg ikke kunne sige
men hvis det er tilfældet så tror jeg ikke det så meget handler om din
ret til at være nøgen fordi det er der jo mange steder du kan være helt
uden der er nogen der kan sætte en fingere på det -

men jeg tror du drages imod de konflikter , som b.la dette - med meget
andet mere kan give - hvad du næppe selv er klar over - skulle det være
tilfældet så er du dømt til at gå i ring til gud for den ide at du skal
spille harpe i det hinsides ...

Men før det kommer så vidt så kommer jeg gerne forbi og tager en serie
billeder af dig og ligger dem på nettet hvor du viser dit frisind ved at
posere nøgen for kameraet og jeg vil ligge det ud i det grupper du
skriver i på en hjemmeside - også kan dine glade med skribenter for
fornøjelsen af at dyrke synet af din utvivlsomt meget smukke nøgne krop
lyder det ikke til at være en skøn ide ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-11 22:51

On Sun, 03 Jul 2011 22:37:10 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>og der findes også nudist foreninger så mulighederne er mange
>
>om du er patologisk blotter eller kværulant
INGEN AF DELENE MEN "Ligegyldigt hvor god man er, hvis ikke der bliver
reklameret for én, bliver man ikke husket." Andy Warhol
> [...]
>andet mere kan give - hvad du næppe selv er klar over - skulle det være
>tilfældet så er du dømt til at gå i ring til gud for den ide at du skal

I min studietid spillede jeg Mozart som solist i fløjrtekvartetter og
swing-saxofon

> [...]
>fornøjelsen af at dyrke synet af din utvivlsomt meget smukke nøgne krop
>lyder det ikke til at være en skøn ide ?

Jeg er 65 år og overvægtig og har aldrig ladet forbipasserende se bar
hud fordi jeg var stolt af nogen smuk krop

Jeg ser en bedrift i et afslappet og dovent forhold til udseende og
tøj, og er ret uforfængelig og så gerne at det eksempel smittede,
bl.a. fordi ældre sjatpissere ofte presses til at bruge ble og hvis
man bruger nederdel kan man let slippe af med pis og lort uden at
efterlade lugt og uden ble, Ble er tortur

I marts læste jeg avis i varmt solskin på genboens plæne som han har
gjort offentlig og nogen politianmeldte mig men de kvindelige
sædeligheds-squad betjente ku godt se at der er intet strafbart
blotteri ved mine vaner , så de trak bødeforlæg tilbage

Det har altid været hyggeligt at have besøg af dig, men ring først,
Netop nu har jeg ikke det ideelle fotogene antræk parat, men det kan
hurtig ordnes. Jeg har 35861000.

Alt bør være lovligt, som ikke er fysisk skadeligt mod andre, som
vold, tyveri, svindel.Det har været kernen i min opdragelse af mine
børn, som derfor er så harmoniske som jeg og aldrig ku skade sig selv
eller andre, når de er på Roskilde-festival o.lign.

Da jeg rejste mig fra plænen stod tre børn i et højt legetårn på
børnehavelegepladsen og kunne se mig på 20 m afstand og råbte "Det går
ham uden bukser". Det er sundt at mindreårige lærer at respektere
mangfoldighed

Siddende på plænen kunne end ikke mine lår ses, men på foto som
betjentene tog af mig stående fra alle de vinkler som de håbede ville
være mest afslørende, og som jeg har, kunne ikke ses een mm2
penishud, så betjent-tumperne gik for tiende gang med uforettet sag og
jeg bidrager til et mere oplyst politikorps med acceptabel dømmekraft
, og det er tiltrængt.

Min nederdel den dag var nærmest et forklæde - men vindjakken gik
næsten til knæene. Gid nævenyttige narrehatte ku passe sig selv og se
den anden vej, og hvis de forarges - hvor slemt kan det være?

Folk der besøger mig vil i sjældne tilfælde bemærke svag lugt af mig
indendørs og vil - som vist også du kan bevidne - ikke tænke over
noget efter 30 sekunders god snak og drikkevarer på bordet

Selvom min søn har været i audiens hos Dr Margrethe vedr hans
etnobotaniske forskningsrejse til Afghanistan og Pakistan, tror jeg
ikke tronfølgersønnen oplever sin brokadevest som i konkurrence med
mit antræk mht at være fremtidens mode - men især som modefotograf er
du velkommen!

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-11 10:21

> [...]
>rundt helt nøgen i dit hjem i din have på en del strande nogen Ø lejer
>og der findes også nudist foreninger så mulighederne er mange
ALLE stran de er af dansk lov godkendt til nøgensolbadning og
nøgensvømmebadning>

>Men før det kommer så vidt så kommer jeg gerne forbi og tager en serie
>billeder af dig og ligger dem på nettet

Tøj-ynk gjorde krænkelse voldsagtig
Når vi ynker, oplever vi at have ret til at se ned på, og det skabte
had mod nøgne, som så opleves som asociale, fordi de ikke roser
flertallet ved at kopiere deres tøjvaner
Modenhed er tolerance, og man bør være ligeglad med, om afvigere
finder minimal-beklædning bekvem og man bør ikke opfinde, at de er
exhibitionister
Da jeg i morgen får skaffet materialer til bedre nederdels-antræk, ser
jeg frem til Bo Mogensens tilbud om fotodokumentation, for det bør
være indlysende, at når man viser sin gode vilje mht at kamouflere er
man hverken ude på at "vise bar røv" eller at prale af noget smukt
Talrige pædofili-sager har vist, at folks dømmesyge vedr afvigelse,
der ses af børn, er overgearet. Alle bør vælge afslappet ligegladhed,
og modsige den ny crazy-talk om, at blufærdighedskrænkelse er
sammenlignelig med vold

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-11 16:21

> [...]
>fornøjelsen af at dyrke synet af din utvivlsomt meget smukke nøgne krop
>lyder det ikke til at være en skøn ide ?

Når du forhåbentlig kommer snart, så håber jeg at få at vide hvorfor
du tror at jeg tror at der er noget smukt ved min 65-årige overvægtige
krop

Men du må knipse lige de foto du vil

Nøgenhed , partiel eller total er for mig om bekvemmelighed og ikke
andet og det tog 7 år før det fes ind i politihovederne så de frafaldt
tiltale