Uinviterede gaester igen?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 05:43

Glemte at laase doeren igaar!
(emdr/programmering - udfoert af Karsten Bjoernholt)
Det virker som om der har vaeret uinviterede
gaester!

En stol flyttet og min lighter stjaalet?

Softwaren i alarmsystemet er stadigvaek lavet om!

Mit indtryk er at Kaersten Bjoernholt har haft travlt
med sin kuglepen, for at faa mig til at skrive praecis
det her!

Og antyde overfor folk at jeg skitz,paranoid eller
begge dele!
(jeg har selv vaeret programmeret til at hjaelpe til, med
at give folk det indtryk!)

Saa jeg ikke bliver taget alvorligt, naar jeg forklare
folk at manden er en sadist og lands foraedder,
der programmere vaelgerne til at stemme paa et
bestemt politisk parti!

Det er sket saa mange gange i de foregaaende aar!

(og nu skal alle madvare skiftes ud!)

Kors, det har vaeret en masse aar!
(og jeg selv programmeret til at hjaelpe med at
give folk det forkerte indtryk, det er mord og foraedderi,
manden ikke sa meget at miste!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 06:20

On Sat, 02 Jul 2011 06:42:32 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Kors, det har vaeret en masse aar!
> (og jeg selv programmeret til at hjaelpe med at
> give folk det forkerte indtryk, det er mord og foraedderi,

Uanset hvad, saa er det foraedderi i et demokrati, at
programmere vaelgerne til at stemme paa et bestemt
politisk parti!

Det er et angreb paa landets regeringsform!
(emdr/hypnose/smerte signaler til limbicsystem og brainstem)
alt sammen foraedderi!

Hvis det var quantum entangelment, saa var det
religioese mirakler, men jeg er den eneste der er
blevet torteret nok,
til at goere jordskaelv,skeloejede mennesker og regnvejr!
(se feks tv stationen tv2news)

Karsten Bjoernholt er et bare et dumt svin af en sadist,
der tortere mennesker, programmere dem og en del
aar senere bliver de anset for at vaere loegnnhalse,sindsyge
og dumme svin!

Og det er min brainstem saa det er livsvarige evner og
nu ogsaa livsnoedvendige!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 06:36

On Sat, 02 Jul 2011 07:19:36 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> og dumme svin!

> Og det er min brainstem saa det er livsvarige evner og

Har fundet en lighter, i sofaen, det var saa ikke den
der manglede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 06:59

> [...]

> og dumme svin!

> Og det er min brainstem saa det er livsvarige evner og

Naa, nu vil jeg drikke noget kaffe, ryge nogle cigaretter,
og studere udsmygningen/kunstvaerket på min nyfundne
groenne lighter!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 11:48

> [...]

> og dumme svin!

> Og det er min brainstem saa det er livsvarige evner og

Har fundet endnu en lighter, min nabo var forbi, og ville
laane en!

Men efter morgenens lighter mangel, måtte han nøjes
med at tænde en cigaret!

Sane Peter