Sane Peter
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-11 16:35

1+2=3, 011 det samme paa binaer!
Landet hedder Danmark!
Statsministeren Lars Loekke Rasmussen!
Det er Juni maaned 2011!

Min underbevidsthed er ved at undersoege,
hvorvidt Bjoernholt og hans kollegaer kan finde
paa at umyndiggoere ham, goere mig til hans vaerge
bag min ryg, og overfoere hans gaeld til mig,
inklusiv russisk ubaad, og derefter myndiggoere
ham igen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-11 16:42

On Thu, 30 Jun 2011 17:34:37 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> paa at umyndiggoere ham, goere mig til hans vaerge
> bag min ryg, og overfoere hans gaeld til mig,
> inklusiv russisk ubaad, og derefter myndiggoere

Hvis softwaren i mit alarmsystem er lavet om,
Og der staar en statue af en oedelagt phallos ude foran
(trampet flad, fuld af huller og ingen kugler i Kalaha spillet)

Saa er det mig der har ret!

Sane Peter <-----------