Jeg gør oprør, altså er jeg til
Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 05:22

Jeg gør oprør, altså er jeg til
Folk tror at lykken er at være storforbruger af noget opreklameret
eller deltage i en folkesag fx kæmpe for 3.verdens svage
"Jeg gør oprør altså er jeg til", skrev Albert Camus og da kedsomhed
er vort værste problem , afprøver jeg billige oprørsmuligheder for
fattigrøve fx at gå halvnøgen eller finde alternativer til toiletbrug

Man hører mer og mer om folk der oplever problem i at toilet ikke er
der når det behøves. Vær en fri mand. Vær beredt. Der intet asocialt
i at kunne tænke kretivt og opfinde ny veje. Eller kopiere fornyeres
veje.
Er man i sommerhus eller bil så TÆNK SELV hvordan pis og lort lettest
overføres til natur eller affaldsbeholder uden at nogen generes af
lugt.
Tilværelsen er sjovere når man ikke hæmmes af at masseproducerede
løsnnger er det MEST brugte
Der er tid at spare. Men nogen synes at tid skal slås ihjel pr
monotone rutiner - det bliver man syg af

Fint at statens og andre skove nu åbnes for overnatning, men hvorfor
ikke lade al spejderprimitivitet være leg altid frivilligt?