Eksperttyranni med rød twist
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-06-11 13:24

http://sorenpind.blogs.berlingske.dk/2011/06/27/hykleri/
Pind:

"Det turde være evident - hykleriet. De rigtige meninger har fyldt
Politikens læserbrevsspalter, og såmænd alle mulige andre steder. Jeg
ville undertrykke ytringsfriheden, lukke ned for eksperterne, lægge
deres viden for had, forhindre dem i at deltage i den politiske debat -
og en masse andet vrøvl, jeg ikke orker at bruge kræfter på.

Hvor er de selvsamme i debatten om professor Bent Jensen? Hvor er de
henne, når Mogens Lykketoft stempler forfatteren bag “Stalinismens
Fascination” med ordene “det er misbrug af skattekroner… underlødig indsats"

Jamen Pind, en *rigtig* ekspert kan kun være rød. Blå er falsk!

Ja, sådan "ræsonnerer" rød stue i deres savlende infantalisme. Men det
er en *kæmpemæssig* tragedie at de røde absolut intet har lært af
historien og jerntæppets fald. Den tragedie er så enorm at selv blå stue
ofte ikke synes at kunne rumme den...

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-11 21:32

On Tue, 28 Jun 2011 14:23:43 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>er en *kæmpemæssig* tragedie at de røde absolut intet har lært af
>historien og jerntæppets fald. Den tragedie er så enorm at selv blå stue

Enorm - ja - men fortid

Hvor ser du en forbindelse til det aktuelle muslim-emne?

Jo det er påfaldende at Uffe reklamerer for Lykketoft selvom de var
fjender i fodnote-perioden

Og Islam er en socialits-trussel om planøkonomi - farligere end USSR.