Bræk
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-06-11 01:53

Vågnede op imorges med en fornemmelse af at bræk
var blevet trukket igennem kraniet, fordi at min mavesyre
var mindre syrlig en resten af min kropsvæske!

Dirigerede Luder industrien til at hævne sig
på Bjørnholt i forgårs, igår blev et hospital
i Lahore bombet!

Jeg havde glemt at tage højde for at røvhullet
har programmeret sig ind i en kittel!

Kvante Mekanik, haæve eller sænke sandsynligheden
for om hvorvidt ting sker eller ej!

Hele Verden er min Verden,
Hele Danmark er mit Danmark!

Det med luder industrien, var hvis der var vrede over
nedgang i deres profit! (Se indlægget "voldtægt")

Det er bare med at få artilleriet skudt ind,
Og så få sadisten/lands forædderen myrdet!

Det er ikke ligefrem Jordskælv på Haiti eller
skeløjede tv-damer!

Jeg må gerne!
Det er Religiøse Mirakler!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

(og det er forædderi i et demokrati, at programmere
vælgerne til at stemme på et bestemt politisk parti!)

Sane Peter