Send lige saltet videre!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-11 10:47

Grim Kalium!

Salt klodser!

jeg har haft det liggende i en plastik pose
i min inderlomme!

Det var det jeg købte på recept(det er billigere på recept!)
Højst sandsynligt også livsfarligt!

I det originale ægte Kaleorid, er der en hård kerne
der ikke bliver optaget men kommer ud i den anden ende,
det er den kerne der afgiver Kalium!

Det her er bare salt!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk
af tortur!

Den eneste ægte Hjørnering, Enhjørringen som er
GUD!

Den største Tyr i Universet!

Med sine horn(frontal lobes) snurret rundt om sig selv!

Endnu en god grund til at det kvante mekaniske mareridt
er ægte!

Er ved at forklare min brainstem at det der er i saltklodserne
er grimt, og det der er i Bananerne og Kalium er godt!

Softwaren i mit alarmsystem er lavet om!

Og der står en ødelagt pik statue ude foran, trampet
flad, fyldt med huller og der er ingen kugler i kalaha
spillet i statuens fundament/bund!

Af en eller anden grund er jeg ikke vred og rasende som jeg
burde være(torteret kvante mekanisk aktiv i 1998, og programmeret
til at blive ødelagt og gøre mig selv upoppulær)

alt det dårlige uden noget af det gode!

Det er så ikke religiøse mirakler, at gøre saltklodser!

Det er tretten år, programmeret til at gøre alting på en måde
der er grim for mig selv!

Programmeret til ikke at forsvare mig selv!
Bløde ud af munden når jeg spiser mad der har stået i
mit køleskab, have sår på hænderne! Få ting stjålet
ud af min Bolig/Lejlighed!

Ja, jeg har jo beskrevet det i et par år!
I den her nyhedsgruppe!

Men det kunne have været sjovt!
Og Det kvante mekaniske mareridt er altså ægte!
Ligeså ægte som jordskælv på Haiti og Skeløjede kvinder
i fjernsynet!

Sane Peter

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-11 11:09

On 25 Jun., 18:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Er ved at forklare min brainstem at det der er i saltklodserne
> er grimt, og det der er i Bananerne og Kalium er godt!

Bananerne og Paranødder(Kalium)

> [...]
>
> Men det kunne have været sjovt!
> Og Det kvante mekaniske mareridt er altså ægte!
> Ligeså ægte som jordskælv på Haiti og Skeløjede kvinder

Nå men jeg er i live endnu, forædderne der programmere
vælgerne og med emdr og hypnose, slås som kællinger!

Indtil jeg er et døende vrag går jeg ud fra!

Nå, men det med at tælle stemmerne i Danmark er en vittighed,
et Demokrati er det ikke længere, og så kan jeg jo ligeså godt.......

nå nej, den frie vilje! Ja de er det med selvkontrol!

Det ville ellers gøre noget for folks Religion!

Nå, skidt pyt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-11 11:23

On 25 Jun., 19:08, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> nå nej, den frie vilje! Ja de er det med selvkontrol!
>
> Det ville ellers gøre noget for folks Religion!

Kors de foregående 13år har næsten været ligeså grimme som
min opvækst, ihvertfald frem til jeg begyndte på Birket skole på
Lolland!
5-6. Klasse(det er alligevel mange år siden efterhånden!)

Hvad er man der 12-13år gammel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-11 11:30

> [...]
>
> nå nej, den frie vilje! Ja de er det med selvkontrol!
>
> Det ville ellers gøre noget for folks Religion!

Der er ingen forskel på det ægte Kaleorid og det uægte at
se på ydersiden, form og facon er den samme!

Men den uægte er bare en saltklods,
med overfladebehandlingsmiddel!

Det er ihvertfald salt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-06-11 09:21

On 25 Jun., 19:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der er ingen forskel på det ægte Kaleorid og det uægte at
> se på ydersiden, form og facon er den samme!

> [...]

Ja der er for meget af det i politikken!

http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE1316051/staten-og-kokkene-strides-om-salt/

http://politiken.dk.nyud.net/tjek/tjekmad/tjekmadartikler/ECE1316051/staten-og-kokkene-strides-om-salt/