Voldtægt!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 06:17

Det er forresten rigtigt at jeg er skyldig i alle
voldtægter begået af mænd mod kvinder!

Fra nu af og altid, i alle de mulige fremtider!
Hvis i kan stoppe forbrydelsen inden, så fint nok!

Men bagefter er de uskyldige mændene!

Har i lyst til at fængsle de skeløjede kvinder på tv kanalen
tv2news, for at have været skeløjede i fjernsynet?

Det er jo rystende, Fuk us him a, jeg har simpelthen haft for liddt
sex
i de foregående 13år, faktisk i de foregående 38, når det kommer
til stykket!

Til ikke at få dem, i ved!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

(hvis de er mellem ca. 17 og 42 og nogenlunde fysisk attraktive,
så er det mig der har gjort det)

Det er globalt og for altid!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Ja, så er det gjort!
(hvad har jeg haft ud af det?)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 06:23

On 24 Jun., 14:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> så er det mig der har gjort det)
>
> Det er globalt og for altid!
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Fra nu af og altid gælder i begge retninger af tiden
Quantum Entangelment via en singularitet!

(Luder industrien kan hævne sig på Bjørnholt)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 07:46

On 24 Jun., 14:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Fra nu af og altid gælder i begge retninger af tiden
> Quantum Entangelment via en singularitet!
>
> (Luder industrien kan hævne sig på Bjørnholt)
>
> Sane Peter

Så nu er det syndt for mig igen!

Et sted i verden, er der en kvinde
der tudende har gjort sig selv ihjel!

Fordi jeg har været torteret kvante mekanisk aktiv, og
nogen andre end mig har kneppet hende!

Jeg havde helt glemt hvor syndt det er for mig!

Møgkælling!

Nå, i det kvante mekaniske mareridt "Helvede" med hende for altid!

Skide skuespiller!
Hun havde slet ikke ondt af mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 08:08

On 24 Jun., 15:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Møgkælling!
>
> Nå, i det kvante mekaniske mareridt "Helvede" med hende for altid!

Hun er ikke en Oscar værd, bare en billig luder!
Hun har så heller aldrig været udsat for noget grimt!
Hun kunne godt li det!

Sane Peter