Lykkeligere alderdom og pottetræning
Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-11 12:58

Lykkeligere alderdom og pottetræning -

Min kamp for ble-fornuft

Da begge mine forældre døde efter fald på toiletgulv skrev jeg artikel
til Ugeskrift for Læger som urologioverlæge svarede rosende på i det
videnskabelige tidsskrift hvor jeg ti gange før havde publiceret
Jeg foreslog at alle natte- og sjat-pissere bør på natbordet have
tomme deciliter-store plastbægere eller kopper med hank og aldrig gå
på toilettet men tisse i sengen i "mellemstationen" som næste dag
tømmes i toilet eller vask fx af hjemmehjælper.
Ved min afprøvning af konceptet, især om dagen hvor jeg oftest sidder
ved computer, fandt jeg at ved alvorlig inkontinens bør bukser
erstattes med nederdel (og i hedebølge et elastik-fastholdt
miniforklæde.
Man bør ikke forarge unødigt ved at penis er synlig, men det er skønt
at have mindst mulig tøj om sig når varmt nok - why not?
Folk i min slægt er ofte døet kort efter plejehjemsanbringelse og det
er traumatisk for mange at have ble på - hvilket giver
letadministrerbart arbejde for vikarer i sosu-branchen og derfor
elskes af kommuner
Man påstår, at moderne bleer suger så godt så fortidens ble-ulemper er
halveret, men tværtimod sker det ofte, at den fine sugeevne frister
til at man kun skifter en gang i døgnet, og det er for mange
ydmygende, klamt og klodset at have ble på fra første sekund, men især
når den er fuld og tung
Så jeg tror der er mere trivsel i nederdels-reform end i nogen
transplantions-fornyelse.
Da jeg havde spædbørn kravlede de overalt i have og panelgulv-hjem
uden ble og der tørredes op efter
At en af dem pludselig blev nattevæder som 6 årig. var ikke pga min
sære pottetræning, men efter problemfri periode, hvor hun ønskede
opmærksomhed og derfor stoppede da cand.pæd-psyk stedfar gav endefuld
22.3.11 var der brand i min nabos hus og kl 3 løb jeg ud iført
forklæde (som jeg sov i)og lang vindjakke og så slukningen og en
betjent beordrede mig ind i min have og tvang mig pr greb i nakken.
Jeg tog shorts på og spurgte ham om han virkelig i nattemørket kunne
se penis og han replicerede "Jeg har set din penis og det var intet
smukt syn" men næste dag kom kvindelige betjente og fotograferede mig
i solskin i min have fra alle vinkler og intet penis var synligt så et
skriftligt og tilsendt bødeforlæg har man trukket tilbage
Jeg spurgte kl 3 insatslederen om det også var uacceptabelt at gå i
skottekilt. Og han svarede hovent "Så køb dig dog en skottekilt"
Det er IKKE en politiopgave at blande sig i valg af stil og æstetik,
kun evt overtrædelse af regler om sexistisk krænkelse , fx
"uterlighed"