Let at undgå ”friendly fire”i Libyen mm
Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 07:37

   Let at undgå "friendly fire"
NATO undskylder sine bombesigters massemord på civile libyer med at
"alle ved at det kan ikke undgås" og der kan være fejl ved bomberne
Det svarer til at beskylde sin kuglepen for at lave regnefejl
Da UK bombede hundrede tusinder af tyske bygninger 1940-45 ramte de
aldrig en britisk bygning. Fyr piloter når sjusk
Måske NATO ønsker en flygtningestrøm ind i EU og derfor behøver vi
grænsekontrol dvs mindre EU, mere national overvågning
K antyder at dansk EU-formandskab kræver forbehold-nedstemning. Vi har
intet at være stolte af eller leve op til. Ser tinget på danskeres
behov, skal EU nedtrappes
Lad grækerne få mel nedkastet, men ingen gældseftergivelse. Alle
landsbyer kan bage brød, og hvis gummikugler med 1 m diameter
nedkastes efter telefonsamtale med borgmesteren om hvor, så kan der
kommunalt sikres, at ingen sulter. Behøver grækerne anden hjælp?
USA har gode erfaringer med madkuponer til uansvarlige ødselpetere.
Borgmestre skal love at overvåge at den billige mad ikke havner hos
andre end værdigt trængende
Giv ikke penge. Politikere er fordrukne
Hurra for ny engelskundervisning fra 1 klasse. Brug det ny fag til at
lade forældre vælge lærere udenom skoleledelsen. Mange kan engelsk og
er gode til børn. Lad forældre vetoe lærere med mange syge dage og evt
forfremme gode vikarer til fastansættelse
Lav ugentlige test i forståelse af engelsk tale og skrift med multiple
choice, og hvis en absolut objektiv test viser fordele ved de
seminarieuddannede lærere, så kan skolen evt gives tilladelse til at
modsætte sig forældre ønsker om kyndige lærere, der aldrig lægger sig
syge og aldrig tager efteruddannelseskursus, uden at læreren har
kontrakt med vikar som børnene kender

Fra : kk

Dato : 21-06-11 08:20

Bo Warming kom med følgende:
> [...]
> Da UK bombede hundrede tusinder af tyske bygninger 1940-45 ramte de
> aldrig en britisk bygning. Fyr piloter når sjusk

Igen, igen et emne som du ikke ved en dyt om!
kk :-@

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 10:27

On Tue, 21 Jun 2011 09:20:04 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming kom med følgende:
>>
>Igen, igen et emne som du ikke ved en dyt om!
og hvor jeg fremprovokerer værst tænkelige netikette hos dig

idet du sikker hovedet frem og mudderkaster grundløst og argumentløst

Hvis du levede op til vor ng's fundats så præciserede du noget usandt
i fx mit WW2-ræsonements logik eller præmisser, men BOLD EJ MAND er
altstså for svær en net etik for kk

Kan der være en fejl ved bombers haleror, så de drejer væk fra
militært mål og over i civile boliger mange km væk? Nej vel.
Mine facts og logik er uimodsigelig - og du har end ikke forsøgt, for
mudder er altså din stil, eller mon ikke du godt _ kan_ oppe dig og
fx give mig de råd, som jeg tigger og ber om vedr stil , der kan
afføde mere response???

At du måske ved mere om luftmodstand ved bombning, beviser ikke, at
jeg ved for lidt til at udtale mig om det jeg - med dig som bevis, -
altså HAR forstand på

Husk at debat er IKKE om, at kk skal vinde over BW eller omvendt,
men om at diskussionen på ng skal forbedres og forbedres ved, at vi
er gode eksempler på stringens og objektivitet for hinanden.

Jo hvis 1 mio miitæranlæg skal bombes på en uge af ti fly, så undgås
ikke lidt friendly fire.

Men FN har ensstemmigt sagt at det OVERORDNEDE MÅL er at beskytte
civile og NATO er blevet en forlænget arm af flygtningeindustrien der
civilmyrder for at skabe et alibi til kæmpe flygtingestrøm over
Middelhavet - øv

Fra : Vidal

Dato : 21-06-11 11:24

Den 21-06-2011 08:37, Bo Warming skrev:

> Da UK bombede hundrede tusinder af tyske bygninger 1940-45 ramte de
> aldrig en britisk bygning.

Det må have været vanskeligt i Dresden.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 14:24

On Tue, 21 Jun 2011 12:23:30 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det må have været vanskeligt i Dresden.

Min pointe er at allerede ved Bagdad og Dresden bombning 1991 havde
USA så din GPSstyring af bomber at de ku trænge ind ad et vindue

Så de har mordlyst i Nato når de rammer 1 km galt - men kk sir han VED
NOGET - da han ikke siger det, har jeg nok ret

Fra : Vidal

Dato : 21-06-11 14:32

Den 21-06-2011 15:24, Bo Warming skrev:

> Min pointe er at allerede ved Bagdad og Dresden bombning 1991 havde
> USA så din GPSstyring af bomber at de ku trænge ind ad et vindue

I 1940-45?

> Så de har mordlyst i Nato når de rammer 1 km galt - men kk sir han VED
> NOGET - da han ikke siger det, har jeg nok ret

Shit happens.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 15:02

On Tue, 21 Jun 2011 15:31:59 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>I 1940-45?

Dengang betød det blot bombespild hvis skole og ikke militær ramtes,
Kbh excl

>Shit happens.

Men skatteyderne skal betale bomberne - lad dem øve sig med bomber
uden ladning i Libyen, for Gadafi har ikke gjort os noget

Las os få trænet vore piloter i at ramme og vi har ikke travlt, det
har kun oprørne og dem skylder vi intet

OG VI GIDER IKKE LIBYSKE FLYGTNINGE - Lampedusa bør arrangere
retursejling og ellers blive smidt ud af EU - helst inden de blir en
Grænkenlandsagtig klods om vore ben

Fra : kk

Dato : 21-06-11 15:12

Bo Warming skrev:

> [...]
>
> OG VI GIDER IKKE LIBYSKE FLYGTNINGE - Lampedusa bør arrangere
> retursejling og ellers blive smidt ud af EU - helst inden de blir en

Lampedusa er Italien, og dem kan hverken Pia K eller BW få smidt ud af
EU!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 23:27

On Tue, 21 Jun 2011 16:11:56 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Lampedusa er Italien, og dem kan hverken Pia K eller BW få smidt ud af
>EU!
Vi er ved at blive EUs populæreste land ved at vi signalerer at vi er
os selv nok - Rønn Pia disputs gør nabolande misundelige på det DF vi
har

Grækenland siges at ku ryge ud af EURO,
og EU og Portugal, Spanien og Italien går samme vej

Vigtigst er at vi forlader lortet

Og Løkke satser vist på en kæmpe DF-fremgang som sin redning
God nat Rønn og andre V-classic flommeeuropæere

Fra : kk

Dato : 22-06-11 08:39

Bo Warming skrev den 6/22/2011:
> [...]

KLIP

> Og Løkke satser vist på en kæmpe DF-fremgang som sin redning

Og hvordan kommer du så frem til den oplysning?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-11 20:07

On Wed, 22 Jun 2011 09:39:28 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>KLIP

>Og hvordan kommer du så frem til den oplysning?
>mvh
>kk

Danskerne er bange for hjemmerøvere og andet skidt der kommer ind
gennem vore grænser

DF forslag om grænsekontrol begejstrer idag franskmænd og ved valget
også danske vælgere langt udenfor DF

Helsides annonce i franske aviser idag siger

"Danmark kontrollerer sine grænser - hvorfor gør vi
ikke?"

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-06-11 12:00

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> I 1940-45?

> Shit happens.

Er det dét Nato skal sige til de pårørende til de ofre som er blevet dræbt ?
Shit happens ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 22-06-11 14:36

Den 22-06-2011 12:59, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er det dét Nato skal sige til de pårørende til de ofre som er blevet dræbt ?
> Shit happens ?

Det har jeg overhovedet ikke tænkt på. Er Nato i kontakt med dem,
der bliver dræbt? Hvis de er, har de sandsynligvis udvikle en
protokol for det også.

Når man fyrer bomber af i en krig er det uundgåeligt at ramme uskyldige,
det er vel forståeligt? Det er selvfølgeligt ikke acceptabelt. Krig er
ikke nogen god måde at forhandle på.

Man kunne selvfølgeligt stille det op og forsøge at regne på, hvor mange
uskyldige Gaddafi ville have slået ihjel, hvis Nato ikke havde forsøgt
at imødegå ham. Der skal nok være nogen, der kan retfærdiggøre at det
går ud over "uskyldige", jeg gider ikke tænke på det, det er helt uden
for min rækkevidde, jeg kan intet stille op mod det. Jeg har været mod
alle de krige Danmark har været involveret under den borgerlige regering.

Det har ikke hjulpet noget - shit happens.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-06-11 12:09

> [...]
> Det svarer til at beskylde sin kuglepen for at lave regnefejl
> Da UK bombede hundrede tusinder af tyske bygninger 1940-45 ramte de

Endnu eet af dine oppustede kategorisk-bombastiske (pun intended!)
udsagn uden videre hold i virkeligheden:

Du synes i hvert fald bekvemt at have fortrængt RAFs meget omtalte
fejlbombning af den fransk-katolske Jeanne d'Arc-pigeskole på
Frederiksberg under luftangrebet på Shellhuset ved Vesterport 21. marts
1945? Det betragtes normalt som een af de største tragedier under
Besættelsen, da det desværre skulle komme til at koste 86 skolepiger og
18 voksne - hovedparten af disse nonner fra Skt. Joseph-ordenen - livet.

Så jo, man begik altså også fejl dengang.

Anders Peter Johnsen

Fra : kk

Dato : 22-06-11 19:43

Anders Peter Johnsen forklarede den 6/22/2011:

> [...]
> nonner fra Skt. Joseph-ordenen - livet.
>
> Så jo, man begik altså også fejl dengang.

Rigtigt, og igen er BW ude i noget han ikke har forstand på. Jeg ved
ikke,
hvordan vi skal gøre, for at få ham tilbage til sine interesser
vedrørende
menneskelige udtømmelser, men det er nok ikke så lige til. Jeg har i
øvrigt
et barnebarn, som skal i gymnasiet til efteråret og jeg er glad for at
han
ikke længere er lærer der.(Sidespring, Javel!)
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-11 20:33

On Wed, 22 Jun 2011 13:09:12 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>18 voksne - hovedparten af disse nonner fra Skt. Joseph-ordenen - livet.
>
>Så jo, man begik altså også fejl dengang.

Fejlen var især at man overhovedet bombede Shellhuset for Gestapos
aktivitet var lille da alle forventede befrielsen indenfor få uger

Optrevling af BOPA og Holger Danske som skete nu og da har nok aldrig
kunne hindres ved at bombning afbrændte arkiver - Hoffmann , Best og
andre chefer havde klæbehjerne og har ikke behøvet papirer

Med Mogens Fog og andre FRihedsråd-topfolk placeret som bombeskjold i
øverste etage var der enorm sandsynlighed for at vi skadede mere end
vi gavnede ved at invitere den "britiske sløve upræcise økse" indenfor

Huset var fremragende og bevaringsværdigt og alle vidste at
besættelsen ville ikke vare mange uger længere

Det befriede DK stod i høj grad og manglede et moderne downtown hus 1½
måned senere