Så blev Henriettes hus solgt
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-06-11 13:42

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1574004.ece

Og nu skylder hun kun ca 10.000.000 kr og alt sammen pga en psykopat.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-06-11 14:24

On Mon, 20 Jun 2011 14:41:33 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1574004.ece
>
> Og nu skylder hun kun ca 10.000.000 kr og alt sammen pga en psykopat.

Hvornår er han diagnosticeret som psykopat.???

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-06-11 15:21

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvornår er han diagnosticeret som psykopat.???

Hør her SA mand kunne du ikke uddybe dine holdninger her, mener du foreks at
han ikke er psykopat, lad os høre.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-06-11 15:34

On Mon, 20 Jun 2011 16:20:58 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Hør her SA mand kunne du ikke uddybe dine holdninger her, mener du foreks at
> han ikke er psykopat, lad os høre.

Det er sgu DIG der kalder ham psykopat, så det er da dig der må bevise din
egen påstand. Det kunne jo være at at psykiater havde diagnosticeret manden
uden at jeg havde hørt om det (selvom jeg tvivler).

Det er nok nærmere DIG der kaster om dig med "diagnoser", som du absolut
INGEN kvalifikationer har til at stille.

Hvad jeg mener om "platuglen" er komplet irrelevant.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-06-11 17:26

> [...]
> absolut INGEN kvalifikationer har til at stille.
>
> Hvad jeg mener om "platuglen" er komplet irrelevant.

Du har fuldstændig ret. Hvad Pollemanden slynger ud her er klokkerene
injurier, ingen tvivl om det. Henriette Kjærs mand er kriminel, det er
bevist, men der foreligger ingen beviser på at han kan kaldes for en
psykopat. Igen opfordrer jeg til at smide Pollemanden på kill-filter, da det
meste af det han lukker ud er trollerier.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-06-11 17:57

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:SwKLp.22928$nY6.13107@newsfe23.ams2...
> [...]
> psykopat. Igen opfordrer jeg til at smide Pollemanden på kill-filter, da
> det meste af det han lukker ud er trollerier.

`
Hvad trollerier angår har "Taxa klovnen" Kim Larsen rekorden, han er den
eneste (BW undtaget) der er blevet smidt ud af Sunsite News og har fået
advarsler fra Datemas pga upassende opførsel eller trollerier om man vil.
Kim Larsen er kendt som den homohadende mangemillionær der nedgører de der
arbejder for føden så som taxachauffører eller er det også trollerier.? jeg
tror at Kim Larsens opførsel skyldes at han lider af Narcisistisk
personlighedsforstyrrelse. Dette ville forklare hans opførsel.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-06-11 18:11

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
itnu7r$hjq$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> opførsel skyldes at han lider af Narcisistisk
> personlighedsforstyrrelse. Dette ville forklare hans opførsel.

Men Flemse - du må da alligevel besidde en slags trolle-rekord? Jeg mener -
hvem andre end dig er blevet fyret fra sit job pga. usenet-trollerier? Hvem
andre end dig har være erklæret nazist, Sai Babaist, kommunist og islamist?
Hvem andre end dig har formået at skrive usenet-indlæg ved brug af flere
hundrede aliaser?

Kan du forresten huske, da du skrev med identificer- og lokaliserbar
IP-adresse? Eller skal du have lidt hjælp, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-06-11 21:38

> [...]
> Babaist, kommunist og islamist? Hvem andre end dig har formået at skrive
> usenet-indlæg ved brug af flere hundrede aliaser?

Tænk det erindrer jeg slet ikke.

"Man har et standpunkt indtil man tager et nyt."
Jens otto Krag

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 00:00

On Mon, 20 Jun 2011 22:37:48 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Tænk det erindrer jeg slet ikke.
>
>"Man har et standpunkt indtil man tager et nyt."
>Jens otto Krag

Det afgørende er om det ny synspunkt er logisk bevist at være rigtigt

Aliaser, trolleri-anklage osv er livet for kort til at gå op il Bold
ej mand

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-11 19:04

<la@hotmail.com> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1574004.ece
>

>Og nu skylder hun kun ca 10.000.000 kr og alt sammen pga en psykopat.

Dengang læger brugte psykopati som diagnose var det noget med særlig
empati-mangel

Ved du om det gælder Henriette Kjærs tykke ægtemand?

De ser meget forelskede ud på fotos