Tving Grækenland at sælge oldtid og skønhe~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-11 02:59

Tving Grækenland at sælge oldtid og skønheder
Mer luderturisme og færre egne museumstoltheder på Akropolis må ku
tvinge græske gældsryttere til at ødsle mindre, så gælden afvikles.
Hvis nogen eksporterer til landet så forærer de varer væk
Hvad kan få Portugal skræmt til at vågne op i tide?

At returnere købte minder fra British Museum til Athen vil være
vanvid, når grækerne intet gør selv

Det er dyrt at være fattig så de må underbyde Tyrkiet og Jordan og
andre billige turistlande

Præsidenten havde jakkesæt på. Sælg det. Sommeren er varm nok til
nøgenhed!

Tillad kun benzin brugt til turistformål

Fra : Lyrik

Dato : 20-06-11 04:12

On 20 Jun., 03:58, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
> Præsidenten havde jakkesæt på. Sælg det. Sommeren er varm nok til
> nøgenhed!
>
> Tillad kun benzin brugt til turistformål
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tving landene ud af EURO'en så de kan føre egen pengepolitik.
Det er det grækerne vil ifølge deres demonstrationsbannere.
Grækerne vil bare have lov at være sig selv! De gider ikke EU mere.

EU er en ny sovjetstat med en ikke parlamentarisk valgt mao-kineser i
spidsen!

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-11 13:31

On Mon, 20 Jun 2011 03:12:20 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>Grækerne vil bare have lov at være sig selv! De gider ikke EU mere.
>
>EU er en ny sovjetstat med en ikke parlamentarisk valgt mao-kineser i

Taberlandet Grækenland har hoppet på EURO-limpinden og har haft
fordele og hæfter nu

Vi har ikke bidt på krogen og bør intet betale til det græske
parasit-forsøg
Lad dem sælge Akropolis og de smukkeste bankdirekørdøtre som
escortpiger til turister så de kan blive gældfri

Ingen Mao-kineser findes idag og slet ikke i EU-top . kalder du
hippier for maoiser

Mao blev konfuziansk materialistisk på sine gamle dage og hans unge
følge er i Kina, ikke i EU

Forklar EU-fejl uden at sammenligne med en fjern USSR-fortid

Fra : Lyrik

Dato : 20-06-11 07:42

On 20 Jun., 14:31, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> escortpiger til turister så de kan blive gældfri
>
> Ingen Mao-kineser findes idag og slet ikke i EU-top   . kalder du
,,,,,,,,,,,,,,,,,

Baruso er en gammel mao-kineser. EU ligner sovjetstaten i opbygning
med kommisionen som et politbureau af ikke-folkevalgte i spidsen.

Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-06-11 18:57

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
56c54576-4408-4243-b090-c7c438d85542@f2g2000yqh.googlegroups.com:

> Tving landene ud af EURO'en så de kan føre egen pengepolitik.
> Det er det grækerne vil ifølge deres demonstrationsbannere.
> Grækerne vil bare have lov at være sig selv! De gider ikke EU mere.

Nej, det er ikke det, grækerne vil. Grækerne vil have lov til at leve et liv
i overflod for andres penge.

> EU er en ny sovjetstat med en ikke parlamentarisk valgt mao-kineser i
> spidsen!

OK? Og det er?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lyrik

Dato : 20-06-11 19:05

On 20 Jun., 19:56, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Lyrik <jenserikb...@gmail.com> skrev i meddelelsen
> 56c54576-4408-4243-b090-c7c438d85...@f2g2000yqh.googlegroups.com:

> Nej, det er ikke det, grækerne vil. Grækerne vil have lov til at leve et liv
> i overflod for andres penge.

> OK? Og det er?
,,,,,,,,,,,,,,,,,

Navnet er "Manuel Baruso"
Ikke alle mennesker ønsker at leve et liv i vild luksus. Den menige
græker gør mig bekendt ikke. det er et gammelt kulturfolk der sætter
menneskelige relationer højere end alt andet. Deres grundlæggende
folkesjæl går ud på at give snarere end at modtage.
De er ikke til salg!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 05:06

On Mon, 20 Jun 2011 18:04:33 -0700 (PDT), Lyrik
> [...]

>menneskelige relationer højere end alt andet. Deres grundlæggende
>folkesjæl går ud på at give snarere end at modtage.

Er Athens luderes service ikke til salg?

Er græsk overklasse finere end dem?

Folkesjælen har modtaget og ikke givet i årevis

Portugisiske Magellan og Vasco da Gama gjorde gavn men skylder vi også
dem at løbe fra en kæmperegning? Stop det nu.
At tyske samlebånd leverer velstanden er ikke undskyldning

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-11 14:29

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
3c93e97d-f365-4aad-bd18-187339a5539f@a11g2000yqm.googlegroups.com:

> Navnet er "Manuel Baruso"

Underligt. Jeg har hele tiden troet, han var portugiser. Og så viser det
sig, at han er mao-kineser. Jaja, man bliver jo klogere hele tiden.

> Ikke alle mennesker ønsker at leve et liv i vild luksus.

Nej.

> Den menige
> græker gør mig bekendt ikke.

Nåda.

> det er et gammelt kulturfolk der sætter
> menneskelige relationer højere end alt andet.

Ja- og nejda.

> Deres grundlæggende
> folkesjæl går ud på at give snarere end at modtage.

Ligesom da der sidst var borgerkrig dernede? Eller da de havde deres sidste
militærdiktatur dernede?

> De er ikke til salg!

Vel er de så. Også i dén grad. Grækenland er pilråddent og gennemkorrupt.
Befolkningen snyder og bedrager, så det er intet under, at de folkevalgte
dernede også gør. Grækenland er medlem af EU og er med i Euroland af én
eneste grund: Bedragerisk berigelse på de andre landes bekostning.

Grækenland har ikke bidraget med noget positivt til resten af verden i de
sidste 2.500 år.

--Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 15:15

On Tue, 21 Jun 2011 15:29:16 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>eneste grund: Bedragerisk berigelse på de andre landes bekostning.
>
>Grækenland har ikke bidraget med noget positivt til resten af verden i de
Ret det til 1600 år - Romerne lærte meget af grækerne og GRæsk katolsk
center i nu-Istanbul havde endnu LIDT af Europa-dynamikken og russerne
overtog og elsker den tro

Sandt nok . For de var muslimsk besat fra 1400-1830 ca og så dræbes
eliten og Sokrates-vaner lægges brak og dør

DEN SIDSTE STORE HELLENER var vist Zenon, Epikur eller Diogenes
? ? ?
- med nedturen bragte dem først på muslimniveau da Muhameds horder
gjorde dem målrettet dumme som det vil ske her snart

Aristoteles græsk filosof 384-322
Når lykken ler, hvad skal man så med venner? -Aristoteles
Nogen har han udpeget til guder og andre til mennesker , nogle har han
gjort til slaver andre til frie.De fattige modtager dem og ønsker
atter de samme ydelser, mens det at give til dem er, som at hælde vand
i en si.Aristoteles
Enhver kan blive vred. Men at blive vred på den rigtige person med den
rigtige styrkegrad på det rigtige tidspunkt og af den rigtige grund -
det er ikke let.Aristoteles

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 20:55

> [...]

>Underligt. Jeg har hele tiden troet, han var portugiser. Og så viser det
>sig, at han er mao-kineser. Jaja, man bliver jo klogere hele tiden.

Ha ha. Man bliver ikke klogere på Baruso af at kalde ham en
HitlerTysker, Mao-Kineser eller andet som idag ikke eksisterer
Indtil 1978 levede Mao og havde blandt kinesere fjender og resten ku
kaldes mao-kinesere

Idag er han æret som en historisk landsfader, som alle er enige om
bragte sit land frem til nuværende succes-historie og hans folkemord
forties. Ingen er idag mere mao-kinesiske end andre.Alle er farveløse
pligt-maoister . måske især på hans fødselsdag.

Aktivister blandt De Grønne i Tyskland kunne engang - metaforisk og
søgt - kaldes lidt mao-kinesiske, men ordet giver ingen mening idag

Jeg gætter at det for Lyrik er et skældsord, men planøkonomi,
topstyring osv er Baruso vist ikke værre til end de formænd der ku
overtage hans sæde, hvis han ikke var blevet valgt eller var død igår.
Han er et talende jakkesæt.