Tøger Seidenfaden giver genlyd fra graven
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-06-11 16:23

http://politiken.dk/kultur/boger/ECE1308472/toeger-seidenfaden-per-stig-er-smaalig-og-selvoptaget/
I Tøgers nye bog får kulturminister Per stiv Møller et par på skrinet og
beskyldes for at være fordrukken og ekstemt selvoptaget migræniker.

Jamen det var jo det samme som kulturministerens egen søn hævdede da han
beskrev livet i det konservative miljø. Han beskrev sin familie som
"funktionelle alkoholikere" dvs mennesker der lige nøjagtig kunne styre
spritten såmeget at de med nød og næppe kunne passe karrieren.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-06-11 18:08

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
itd764$1np$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> som "funktionelle alkoholikere" dvs mennesker der lige nøjagtig kunne
> styre spritten såmeget at de med nød og næppe kunne passe karrieren.

Tja, man må jo sige, de alligevel gør det en del bedre end dig, Flemse. Jeg
mener - Per Stig Møller har haft tunge ministerposter i mange, mange år. Du
har formået at blive fyret fra et job pga. nazistiske skriblerier på usenet,
og har siden måtte klare dig med psykoterapi og heftig usenet-trolling under
dette og hint pseudonym.

Hvordan går det forresten med at læse op på romerriget, Flemse? Er du blevet
klogere?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-11 05:08

On Thu, 16 Jun 2011 17:22:31 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>"funktionelle alkoholikere" dvs mennesker der lige nøjagtig kunne styre
>spritten såmeget at de med nød og næppe kunne passe karrieren.

Det er uinteressant at Tøger kort før sin død mudderkastede uden
begrundelser

Det svarer til når Marlene Wind beskylder for sindsyge ved at sige om
Pia at "kæden er hoppet af"

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-06-11 14:29

Den 16-06-2011 17:22, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> "funktionelle alkoholikere" dvs mennesker der lige nøjagtig kunne styre
> spritten såmeget at de med nød og næppe kunne passe karrieren.

Who cares, undtagen alle Tøgers gamle proselytter. pfft!

- cep

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-06-11 15:02

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Who cares, undtagen alle Tøgers gamle proselytter. pfft!
>
> - cep

Jeg tror at du tillægger din egen mening alt for stor betydning.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-06-11 17:02

Den 17-06-2011 16:02, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> "Claus E. Petersen"<snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at du tillægger din egen mening alt for stor betydning.

Jeg tror at det omvendte er tilfældet.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-11 10:29

On Fri, 17 Jun 2011 15:29:27 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

>Who cares, undtagen alle Tøgers gamle proselytter. pfft!

Han døde af selvhad og mangel på venner, for proselytterne var
opportunistiske medløbere som han var intelligent nok til at
gennemskue

"He (George Bernard Shaw) hasn't an enemy in the world, and none of
his friends like him". Oscar Wilde

vELMENERES SYMPATIER ER SÅ FALSKE AT Tøger kun mødte venskab på skrømt