Typisk!(Opdateret!)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 13:19

Prøvede en Scientolog af
(Den bedst udrustede, i Neurons og Glia celler af Scientologerne)
Og så var det bare en idiot der borede hul i sit hoved,
fordi han ikke kunne holde til hvor grimt det var!
(Han fik det endda at vide inden, og han var ikke uvågen!)

Inden han prøvede at tortere mig til at gøre ting for ham!
(Jeg er programmeret til at gøre alting på en måde som er grim
for mig selv!)

Et dumt svin!

Der er ingen af dem der kan noget som helst nogensinde,
Udover at få mig til at gøre ting for dem!
(jeg det gør jeg ikke frivilligt!)

Han skulle bare vide hvor grimt det var at gøre skeløjede
TV-Damer!
(så, folk er mere bange for det kvante mekaniske mareridt)
"Gør noget for folks religion"

Eller gøre jordskælv på Haiti & Fuk us him A!
"Gør noget for folks religion"
Og
"Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv"
"Gør alting på en måde der er gim for dig selv"

Sagt til mig da jeg blev torteret kvante mekanisk aktiv!

Nå, det er bedre det aldrig har foregået!

(tredje forsøg på at poste det her indlæg, stadigvæk programmeret
til at røvrende mig selv!)

Det var en i midten af 80' erne (1980' erne)

Sender en canncel msg til de to andre!

Ontopic fordi "indsæt grund"

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
Og det var Quantum Entangelment via en singularitet!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 13:27

On 15 Jun., 21:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Ontopic fordi "indsæt grund"
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
> Og det var Quantum Entangelment via en singularitet!

Brute force regnekraft var det så lidt forskel, og det var
den stærkeste de har haft, viden var dokumentar programmer
og boglig viden om kvante mekanik!
Det der pbs program Nova, jeg hentede det i de
binære nyhedsgrupper på et tidspunkt!

Så de kan ikke bruges til at gøre noget der er positivt
på privat personligt plan for mig selv!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 13:30

On 15 Jun., 21:27, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det der pbs program Nova, jeg hentede det i de
> binære nyhedsgrupper på et tidspunkt!
>
> Så de kan ikke bruges til at gøre noget der er positivt

Nå nu har jeg gjort noget for deres skattely religion!
Nemlig bevist den er defunct!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 13:37

On 15 Jun., 21:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nå nu har jeg gjort noget for deres skattely religion!
> Nemlig bevist den er defunct!
>
> Allah

Der var så et n for meget i cancel, programmering eller kvante
mekanik, det er stadigvæk et resultat af programmering!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 14:05

On 15 Jun., 21:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der var så et n for meget i cancel, programmering eller kvante
> mekanik, det er stadigvæk et resultat af programmering!
>
> Allah

Se det er derfor! Møgkællinger!
Jeg har skrevet jeg ikke er en perverser!
Jeg er forsøgt programmeret til at være det!
Jeg 100% Hetro, jeg har været udsat der er
så sindsyge i ikke kan forstå det i ikke kan forstå det i jeres
små hjerner for at undgå at blive til en perverser!
(programmeret!)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 14:08

On 15 Jun., 22:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> så sindsyge i ikke kan forstå det i ikke kan forstå det i jeres
> små hjerner for at undgå at blive til en perverser!

Ordet "er" manglede, igen programmering!

Allah