DF valgtaktik
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-06-11 05:21

Hvor de andre partiers ledere bruger Fogh's taktik om at holde sig pænt
og taktisk i baggrunden, så vælter Pia K. ud over overskrifterne,
nærmest efter Simon Spies devise om at "al omtale er reklame".
Først pisser hun tyske politikere af, og nu scorer hun sgu overskrifter
igen.

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2461077.ece

- cep

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 14-06-11 09:06

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter Simon Spies devise om at "al omtale er reklame".
> Først pisser hun tyske politikere af, og nu scorer hun sgu overskrifter

De danske universiteter har efterhånden status som efterskoler.
Menneskematrialet underviser og elever er for dårligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-11 18:18

On Tue, 14 Jun 2011 10:05:40 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>De danske universiteter har efterhånden status som efterskoler.
>Menneskematrialet underviser og elever er for dårligt.

Chefen for Københavns Universitet, Ralph Hemmingsen, erkender at han
ikke kommer i bukserne på Malene Penkova igen, så nu fedter han for
skældsords-bisssen MarleneWind og kalder hende EKSPERT og DF må ikke
kritisere når univertitetets "eksperter" fører valgkamp og kalder det
forkning - og den ny selvroser-Ma(r)lene praler af ikke a være støvet
og professoragtig ved at svinehund, valgflæsk og laveste fællesnævner
er den ny videnskabelige jargon

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-11 16:23

On Tue, 14 Jun 2011 06:20:59 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]
>nærmest efter Simon Spies devise om at "al omtale er reklame".
>Først pisser hun tyske politikere af, og nu scorer hun sgu overskrifter
Marlene Vind påstår at tale VIDENskab om EU men mudderkaster om
ukvantificerbar,uvidenskabelig ETIK om de indre svinehund og den
laveste fællesnævner
Sådan er science - altid falsk facade.
Bo Warming Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Bertel Brander

Dato : 14-06-11 18:55

Den 14-06-2011 06:20, Claus E. Petersen skrev:
> [...]
> nærmest efter Simon Spies devise om at "al omtale er reklame".
> Først pisser hun tyske politikere af, og nu scorer hun sgu overskrifter

Det "sjove" er at alle ved at Marlene Wind har 100% ret,
selv DF kan godt se det. Men DF giver sig selvfølgelig
til at skyde på budbringeren. Det giver måske lidt stemmer
hos DFs kærnevælgere og DF sikrer at debatten ikke kommer
til at handle om noget væsentligt, som f.eks. at DF er gået
med til at slagte efterlønnen, selv om de for kort tid
siden sagde at de var imod.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-06-11 18:56

On 14/06/11 06:20, Claus E. Petersen wrote:
> [...]
> nærmest efter Simon Spies devise om at "al omtale er reklame".
> Først pisser hun tyske politikere af, og nu scorer hun sgu overskrifter

Rød stues strategi er at holde mund, for i samme øjeblik de siger noget,
falder de i gallup.

DF er ærlig snak - og det vinder de på

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-06-11 11:12

Den 14-06-2011 19:55, Martin Larsen skrev:

> Rød stues strategi er at holde mund, for i samme øjeblik de siger noget,
> falder de i gallup.

Ja det er ikke helt forkert.

Hvis rød stue vil være sikre på at vinde valget skal de bare tie helt
stille.
Regeringen og DF er eminente til at føre valgkamp for deres modstandere.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-11 13:50

On 16/06/11 12:11, Claus E. Petersen wrote:

> Ja det er ikke helt forkert.
> Regeringen og DF er eminente til at føre valgkamp

Ja, en valgkamp vil givetvis reducere rød stues gallup-forhåbninger,
hvis alt går som normalt.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-11 23:35

On Thu, 16 Jun 2011 14:50:11 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, en valgkamp vil givetvis reducere rød stues gallup-forhåbninger,
>hvis alt går som normalt.
Det har været en lang sej kamp at få DF op på det sandhedssøgende
niveau
Glistrup har en stor del af æren, men døde efter at have født DF
Hvis DK kan reddes ved at føre god valgkamp så er det nu
Hvis vi kan modstå EU, så er det ved at der står respekt om vore
profettegnninger i heleEU-USA

Fra : DADK

Dato : 16-06-11 14:27

On 16-06-2011 12:11, Claus E. Petersen wrote:

> Ja det er ikke helt forkert.
>
> Hvis rød stue vil være sikre på at vinde valget skal de bare tie helt
> stille.
> Regeringen og DF er eminente til at føre valgkamp for deres modstandere.

Nåja, det er vel derfor S-SF kopierer DF's politik og Foghs
kontraktpolitik.

Fra : Vidal

Dato : 16-06-11 15:10

Den 16-06-2011 15:27, DADK skrev:

> Nåja, det er vel derfor S-SF kopierer DF's politik og Foghs kontraktpolitik.

Det er vel blot den politik Fogh og DF har hugget fra dem, de tager tilbage.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : DADK

Dato : 17-06-11 18:36

On 16-06-2011 16:10, Vidal wrote:

> Det er vel blot den politik Fogh og DF har hugget fra dem, de tager
> tilbage.

Sikke et sortsyn. Du kører jo rundt i begreber som "mennskefjendsk
politik", "ufinancierede skattelettelser" osv osv (altså al spinvrøvlet
fra S-SF, men det er altså politik der i virkeligheden er hugget fra S-SF?

Tror godt du ved hvilken vej vinden blæser. Vi har diskuteret det før.
De venstreorienterede går ikke blot imod højre, men stærkt til højre, og
på højrefløjen oplever vi en myriade af nye partier, nye ideer osv. Det
er der det sner.

Og for at få del i regeringsmagten, eller bare muligheden, er et parti
som SF transformeret om til at elske krig, markedsøkonomi, NATO,
skattelettelser, økonomiske reformer som afskaffelse af efterlønnen osv
(det står jo direkte i Fair Løsning) det er lidt morsomt. Hvis man er
venstreorienteret har man ikke andre muligheder end Ø her anno 2011..

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-06-11 14:26

> Nåja, det er vel derfor S-SF kopierer DF's politik og Foghs
> kontraktpolitik.

Som sagt, rød stue skal bare være musestille.
Regeringen vælter rundt som en muteret radioaktiv edderkop i en af
Greenpeace's souvenirbutikker.

Jo mindre S-SF-R siger des bedre for dem, for når de lukker op, er der
forbud mod alting, mere EU, og endnu mindre af Hr og fru Jørgensen.

- cep

Fra : DADK

Dato : 17-06-11 18:47

On 17-06-2011 15:26, Claus E. Petersen wrote:

> Som sagt, rød stue skal bare være musestille.
> Regeringen vælter rundt som en muteret radioaktiv edderkop i en af
> Greenpeace's souvenirbutikker.

Men jo mere de vælter rundt desto bedre går det får dem i
meningsmålingerne. Tror regeringen skal håbe på at økonomien ikke bliver
bedre, og så skal de ellers bare fortsætte med at skære ind til benet de
næste måneder, så står S-SF handlingslammede. Deres planer er jo
betinget af, at det går fremad, så man kan bruge endnu flere penge og så
skubbe på toget bagfra. Hvis toget står helt stille, så er Fair Løsning
og Fair Løsning 2020 ikke meget værd. Det var i øvrigt spøjst at se
Villy Søvndal i dag tale på Bornholm, han maler et skræmmebillede op som
om danskere ligger og dør i gaderne af sult, vi har massiv fattigdom
osv. Men samtidig vil de jo præcis det samme som regeringen, de kalder
det bare noget andet. Mest morsom var den med at han "håbede" på en
fremtid hvor "bankdirektørens søn" og "smedens søn" kunne møde hinanden
i folkeskolen. LOL. Chancen for at "smedens søn" møder et barn fra en
S-SF folketingspolitiker i folkeskolen er lig nul. De har snart alle sat
deres børn i privatskoler eller "hvide" skoler.

Alle S-SF politikernes børn har åbenbart særlige behov.

> Jo mindre S-SF-R siger des bedre for dem, for når de lukker op, er der
> forbud mod alting, mere EU, og endnu mindre af Hr og fru Jørgensen.

Ja, ok, set på den måde. Morten Bødskov vidste heller ikke helt hvilket
ben han skulle stå på, igår, da Margrthe Vestager krævede de 4 forbehold
ophævet. Jeg tæller, og normalt plejer han at gentage sig selv 4 gange.
I går kunne han kunne sige at man "måske" kunne se på at få ophævet
retsforbeholdet og forsvarsforbeholdet, men at "det med euroen er der
ikke klima for". Det tror pokker, når euroen er ved at blive lagt i
graven, fordi den har bidraget til måske snart 3 statsbankerotter.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-11 23:57

On Fri, 17 Jun 2011 15:26:10 +0200, "Claus E. Petersen"

DFs strategi kan formuleres som

ÆRLIGHED VARER LÆNGST

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-11 23:45

On Thu, 16 Jun 2011 15:27:16 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Nåja, det er vel derfor S-SF kopierer DF's politik og Foghs
>kontraktpolitik.

I en overraskende kovending forsvarer Jens Rohde (V) nu at kriminelle
slipper gennem vore grænser

MEn godhedsindustriens ny blottelser er DF ferm til at afsløre

Ingen når jo Morten Messerschmidt til sokkeholderne