I kan ligeså godt lade være!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 09:28

I ved selv hvor rasende jeg var på Hollænderne,
og truede med at få dem til at se om de kunne gro
Tulipaner i saltvand!

Lille Peter Edderkop har altid trukket
i trådene(Web)

Det var den der mulige fremtid med de der
gode Musli bars til 10kr!
(produceret i Nederlandene)

Der reddede Holland, fra stort vandpjaskeri!

Der står endda en lydløs tålmodig edderkop
i meddelses kilden, på det indlæg, da jeg postede
det første gang inden VM i Sydafrika!

I kan slet ikke fatte hvor ligegyldig jeg var på det
tidspunkt!

Og jeg sidder der og har fået skyld for at gøre det til
Nederlandene istedet for Holland, af en eller anden
dum Nazist, der syntes det var sjovt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 09:34

On 13 Jun., 17:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> tidspunkt!
>
> Og jeg sidder der og har fået skyld for at gøre det til
> Nederlandene istedet for Holland, af en eller anden

Se nu sidder jeg her og trykker på knapper igen!
Jeg godt li Holland ellers, men de også blevet
sådan nogen DF røvhuller!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 09:48

On 13 Jun., 17:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Muslibars, rationer, rationel!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 09:55

> [...]
> tidspunkt!
>
> Og jeg sidder der og har fået skyld for at gøre det til
> Nederlandene istedet for Holland, af en eller anden

Rationel,rationer,muslibars!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 11:03

On 13 Jun., 17:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Muslibars,rationer,rationel!
> Rationel,rationer,muslibars!
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
>
> /Allah

Det har også vist sig at "alle Danskere kommer i helvede for
altid, også mændene selvom at de bliver Muslimer"
er blevet modvirket af min herkomst og min
"hele verden er mit Danmark" udtalelse!

Som der vist også er nogle andre der er kommet med
på et tidspunkt!

/Allah