Tyskerne gør grin med dansk grænsekontrol
Fra : NoTrabajo

Dato : 08-06-11 17:19

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-11 17:42

"NoTrabajo" <
> http://www.zdf.de/ZDFmediathek/hauptnavigation/sendung-verpasst/#/beitrag/video/1346480/Todesstreifen-20

Har set den flere gange på NEWS og den er ABSOLUT IKKE
morsom. Tyskere og humor - tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk .....
Verdens mindste bog!

Mvh Eyvind

Fra : Lyrik

Dato : 08-06-11 17:44

On 8 Jun., 18:41, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk>
wrote:
> "NoTrabajo" <

> Har set den flere gange p NEWS og den er ABSOLUT IKKE
> morsom. Tyskere og humor - tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk .....
> Verdens mindste bog!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der findes kun 1 Iransk stand up komiker. Han hedder Omid Djalili. Ja
han siger det selv! Han siger vi har kun 1 stand up komiker i Iran!
Det er 3 mere end de har i Tyskland!
Du kender ham fra filmen "The Mummy."

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 08:57

"Lyrik"
> [...]
> Der findes kun 1 Iransk stand up komiker. Han hedder Omid Djalili. Ja
> han siger det selv! Han siger vi har kun 1 stand up komiker i Iran!

Omid Djalili ER OK, og jeg tror gerne han er 3x bedre end al tysk
komik til sammen!!!
Herhjemme har vi Farshad Kholgi der heller ikke er ueffen!
Mvh Eyvind

Fra : Michael Weber

Dato : 08-06-11 17:51
Fra : Mendoza

Dato : 08-06-11 18:09

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i meddelelsen

> Herre grinern :)
> *LOL*

Ja, små hjerner, store fornøjelser...

Fra : Michael Weber

Dato : 08-06-11 18:29

Den 08-06-2011 19:08, Mendoza skrev:

> "Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, små hjerner, store fornøjelser...

Du mener små hjerner, små fornøjelser?
*suk*

Fra : N.B.DK

Dato : 08-06-11 19:00

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> wrote in message
> Du mener små hjerner, små fornøjelser?
> *suk*

Det tror jeg ikke han mente, du fik jo en stor fornøjelse ud af det.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Mendoza

Dato : 08-06-11 19:47

"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> wrote in message
>
> Det tror jeg ikke han mente, du fik jo en stor fornøjelse ud af det.

Exactly

Fra : Michael Weber

Dato : 08-06-11 19:56

Den 08-06-2011 20:00, N.B.DK skrev:
> "Michael Weber"<michael@michaelweberREMOVE.dk> wrote in message
>
> Det tror jeg ikke han mente, du fik jo en stor fornøjelse ud af det.

Tale for sig selv, kan han heller ikke.
*suk*

Fra : N.B.DK

Dato : 08-06-11 20:18

> Tale for sig selv, kan han heller ikke.
> *suk*

Er du dum? det var jo dig der ikke fattede det første gang.

--
MVH. N_B_DK

Fra : wilstrup

Dato : 08-06-11 20:17

"Mendoza" <asshole@x1812.dk> skrev i meddelelsen

> "Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i
> meddelelsen

> Ja, små hjerner, store fornøjelser...

Du føler dig ramt på dit yndlingspartis vegne? Det tænkte jeg
nok!

Fra : Lyrik

Dato : 08-06-11 17:55

On 8 Jun., 18:50, Michael Weber <mich...@michaelweberREMOVE.dk> wrote:

> Herre grinern :)
> *LOL*
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg tager hatten af for dig Weber. Du er jøde og du tør grine af en
tysker! Danskerne fremstilles i indslaget som "Grenzdebil". Altså
grense-debile.
Vi er altså stadigvæk "untermenschen."
Der var en del jøder i Auschwitz der virkelig troede at de bare skulle
have et brusebad. Nu vil de godtroende oprette en palæstinensisk stat.
De tror på fredelig sameksistens med folk der ikke anerkender deres
eksistens!
Skal vi grine nu?

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 05:59

On Wed, 8 Jun 2011 16:54:52 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>have et brusebad. Nu vil de godtroende oprette en palæstinensisk stat.
>De tror på fredelig sameksistens med folk der ikke anerkender deres

NEJ, der bør slet ikke grines vedr den vigtige oprettelse af
døgnbemandede billige grænsekontroller hvor toldere OGSÅ skal varsko
politi når risiko for hjemmerøver-indrejse

Overfor kommende borgerkrigsterror er signalet vigtigt og en
tiltrængt reparation både vedr muslim-fare og fare for østkriminelle

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-06-11 07:30

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Herre grinern :)
> *LOL*
Jeg tager hatten af for dig Weber. Du er jøde og du tør grine af en
tysker! Danskerne fremstilles i indslaget som "Grenzdebil". Altså
grense-debile.

Anden verdenskrig "bist forbei" Jens

[...]

Du kan sgu da ikke sammenligne alt her i verden, herregud lad os nu more os
lidt, det var et godt program anyway. Desuden har PLO anerkendt Israel!.