Nu SKAL de i aktivering !
Fra : Per

Dato : 08-06-11 08:00

Så gik den ikke længere for ballademagerne, nu bliver de tvunget i
Aktivering ellers ryger kontanthjælpen på stedet.

http://www.bt.dk/krimi/haanede-politiet-nu-er-kontant-hjaelpen-i-fare

/ Per

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-06-11 08:46

> Så gik den ikke længere for ballademagerne, nu bliver de tvunget i
> Aktivering ellers ryger kontanthjælpen på stedet.

> [...]

Det giver formentlig bare mere kriminalitet i stedet for. Genialt. (ih
guder)

Politiet tilbagestår stadigvæk som inkompetente narrøve på video-klippet. En
yderst pinlig affære for politiet, helt nede Gøg-og-Gokke-niveau. Der bliver
givetvis meget mere af den slags hvis ikke politiet tager sig alvorligt
sammen, det bliver nok bare ikke video-dokumenteret (hver gang).

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-11 13:56

"Kim Larsen
> Det giver formentlig bare mere kriminalitet i stedet for. Genialt. (ih
> guder)

Du synes man skal lade de satans kriminelle 2.g'ere være af angst for
mere kriminalitet?

> [...]
> bliver givetvis meget mere af den slags hvis ikke politiet tager sig
> alvorligt sammen, det bliver nok bare ikke video-dokumenteret (hver gang).

Og du vil ha' et ubehageligt brutalt politi p.g.a. satans kriminelle
2.g'ere?
Apologet i sin rendyrkede form!

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-06-11 14:33

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen
>
> Du synes man skal lade de satans kriminelle 2.g'ere være af angst for
> mere kriminalitet?

Det er jo op til kommunerne, man skal bare være klar over at det vil med
100% garanti give mere kriminalitet hvis man fjerner kontanthjælpen fra den
slags unge. Og det er blandt andet dig som personligt kommer til at betale
for den holdning. Håber du er lige så stålsat når du oplever indbrudstyveri
i din bolig, du kan i hvert fald tænke tilbage på denne her lille
ordveksling med et lille skævt smil.

> Og du vil ha' et ubehageligt brutalt politi p.g.a. satans kriminelle
> 2.g'ere?
> Apologet i sin rendyrkede form!

Ubehageligt brutalt ????? Hvad i alverden ævler du om ? Jeg taler om at
politistyrken bør udvides med mindst 50%, gerne mere. Jeg taler om at
politiet får kontrollen tilbage igen med Vollsmose som de forlængst har
mistet kontrollen med. For slet ikke at snakke om alle de andre
perker-ghettoer hvor politiet også reelt har mistet kontrollen. Men ok., så
kan vi jo alle glæde sig over alle de kræfter som bliver brugt ude på
Christiania (til ingen verdens nytte).

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-06-11 16:06

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:eSKHp.635$G14.401@newsfe11.ams2...

> Ubehageligt brutalt ????? Hvad i alverden ævler du om ? Jeg taler om at
> politistyrken bør udvides med mindst 50%,

Ja lad os endelig få en politistat

>For slet ikke at snakke om alle de andre perker-ghettoer hvor politiet også
>reelt har mistet kontrollen.

Her taler Arne Wilstrups gode ven racisten og Politistats tilhængeren Kim
Larsen.

Tak for kaffe siger jeg bare.

Fra : Mendoza

Dato : 08-06-11 15:42

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> mere kriminalitet?

> Og du vil ha' et ubehageligt brutalt politi p.g.a. satans kriminelle

Taxa-Kim i en nøddeskal.

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-11 21:42

On 2011-06-08 08:59:33 +0200, Per said:

> Så gik den ikke længere for ballademagerne, nu bliver de tvunget i
> Aktivering ellers ryger kontanthjælpen på stedet.

> [...]

Jeg har en naiv tro på, at alle har det bedre med at yde noget for de
penge de nu engang modtager.
En sidegevindst er måske samtidigt, at folk er trætte på en sund måde,
når de kommer hjem fra arbejde, og ikke hænger rundt omkring og laver
narrestreger.