Danmark må stemme ja til september
Fra : Patruljen

Dato : 07-06-11 17:13

AF Herbert Pundik, seniorkorrespondent

Europa må støtte palæstinenserne.

Danmark må stemme ja til september, når FN’s Generalforsamling får
forelagt forslag til en resolution, der anerkender en selvstændig
palæstinensisk stat.

Det vil blive betragtet som en uvenlig handling af USA og Israel, men
den pris må betales -
http://politiken.dk/debat/signatur/ECE1293866/europa-maa-stoette-pala...

"20 dead as Israeli troops fire on Golan Heights protesters" ~ UK
Telegraph.
http://www.telegraph.co.uk/

Utrecht, Netherlands - Follow the leader -
Boycott Israeli products as long as Israel doesn't comply with
international law. Don't do business as usual with a country that
commits the crime of Apartheid. http://www.youtube.com/watch?v=lzMnzg9XEPE&feature=related

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-11 01:17

On Tue, 7 Jun 2011 16:13:21 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>palæstinensisk stat.
>

>Det vil blive betragtet som en uvenlig handling af USA og Israel, men

Vi skal ikke være uvenlige mod vore venner og vi har ingen interesse i
at hjælpe til mord på jøder

Fra : Patruljen

Dato : 08-06-11 03:35

On 8 Jun., 02:16, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Vi skal ikke v re uvenlige mod vore venner og vi har ingen interesse i
> at hj lpe til mord p j der

Du mener at Pundik opfordrer til at anerkende en palæstinensisk stat -
fordi han gerne vil medvirke til "mord på jøder"?
Pundik er selv jøde og bor i Tel Aviv.

Palæstinenserne blev lovet en stat i 1947 med vedtagelsen af FN`s
delingsplan. Idag - 64 år siden. Måske er det på tide af F indfrier
løfterne.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-06-11 11:02

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Palæstinenserne blev lovet en stat i 1947 med vedtagelsen af FN`s
delingsplan. Idag - 64 år siden. Måske er det på tide af F indfrier

En stor tak til Herbert Pundik der selv om han er jøde har et stort hjerte
for alle mennesker, noget flere her i gruppen ku lære lidt af.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 13:53

On Wed, 8 Jun 2011 02:35:24 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Palæstinenserne blev lovet en stat i 1947 med vedtagelsen af FN`s
>delingsplan. Idag - 64 år siden. Måske er det på tide af F indfrier

FNs løfter hæfter ingen for idag hvor muslimsk terror udløste 6-dages
krig

Selvmordsbomber mm betyder snarere at ENDNU MERE land bør tages fra
egoistvoldsmændene og gives til bosættere

Ring 35861000 eller kik omkring

Pundik har fundet landsmænd med pikken skåret af og i munden og er
ikke så naiv-tossegod som han lader som om

"Den muslimske kultur er en totalkultur. Den omfatter hverdag og
højtid, religion og samfund. Den dikterer de troendes forhold til
Vorherre og til den politiske hersker, til familiens overhovede og til
den fremmede."      Pundik

"Muslimerne er i mange henseender eksklusive. Deres ønsker om at blive
danskere på dansk vis er meget begrænset De beundrer vor materielle
kultur, men ikke vor spirituelle værdier. Mange muslimer i Danmark
betragter os med uro, nedladenhed og nogen medynk. Integrering er i
mange muslimers øjne ikke en attraktiv mulighed." Herbert Pundik
(Chefredaktør)

Fra : @

Dato : 08-06-11 17:31

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>AF Herbert Pundik, seniorkorrespondent
>
>Europa må støtte palæstinenserne.

hvilken grund er der til at støtte terrorister og krigsmagere,

araberne sender forsat raketter mod civile israelere -

sådanne krigsforbrydere fortjener ikke støtte men fordømmelse

Fra : Patruljen

Dato : 09-06-11 08:44

On 8 Jun., 18:31, "@" <Sna...@snabel.net> wrote:

> hvilken grund er der til at støtte terrorister og krigsmagere,
>
> araberne sender forsat raketter mod civile israelere -

Det er måske araberne i Saudi arabien du henviser til?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 19:37

n>> >Europa må støtte palæstinenserne.

Ingen tvinger os - vi har ingen fordele af dit påfund

Muslim-blok der angriber Israel eller som Iran støtter sådant , er
krigsforbrydere og har spillet sig alle fortidige palæstina
rettigheder af hænde

>Det er måske araberne i Saudi arabien du henviser til?

Israel er omgivet af arabere

Fra : Patruljen

Dato : 09-06-11 08:47

On 9 Jun., 14:52, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> FNs l fter h fter ingen for idag hvor muslimsk terror udl ste 6-dages
> krig

Jeg har postet informationer andetsteds om udbruddet af 6-dages
krigen. Det er ikke så enkelt at man kan sige, at spændingerne op til
krigen alene skabtes af den ene part. Verden er ikke - sort/hvid.

> [...]
>
> "Den muslimske kultur er en totalkultur. Den omfatter hverdag og
> h jtid, religion og samfund. Den dikterer de troendes forhold til
> Vorherre og til den politiske hersker, til familiens overhovede og til
> den fremmede."             Pundik
>
> "Muslimerne er i mange henseender eksklusive. Deres nsker om at blive
> danskere p dansk vis er meget begr nset De beundrer vor materielle
> kultur, men ikke vor spirituelle v rdier. Mange muslimer i Danmark
> betragter os med uro, nedladenhed og nogen medynk. Integrering er i
> mange muslimers jne ikke en attraktiv mulighed." Herbert Pundik

Måske vil Pundik bare gerne have fred i området og har indset, at
Israel må efterleve international lovgivning for ikke at komme i
konflikt med resten af verden pånær et lille antal jøder i AIPAC -

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 19:32

On Thu, 9 Jun 2011 07:46:33 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>Israel må efterleve international lovgivning for ikke at komme i
>konflikt med resten af verden pånær et lille antal jøder i AIPAC -

6dages krigen var en forsvarskrig fra Israels side

FN er en bølleklub som ingen respekerer så Israel vil kun blive
kritiseret af muslimer for ikke at "efterleve international
lovgivning"

Fra : Patruljen

Dato : 09-06-11 12:44

On 9 Jun., 20:32, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> 6dages krigen var en forsvarskrig fra Israels side

Nope. Man var ikke uskyldig. Som du kan læse dig til hvis du ellers
interesserer dig for realiteten -

> FN er en bølleklub som ingen respekerer så Israel vil kun blive
> kritiseret af muslimer for ikke at "efterleve international
> lovgivning"

Du respekterer ikke FN og du respekterer ikke menneskerettighederne.
Det betyder ikke, at alle gør det samme.

Nu skal du se en af den type bølleklubber, jeg selv stiftede
bekendtskab med i Israel. Voksne mænd, som kaster sten på små-børn:

Palestinian Children in the rural village of at-Tuwani speak of their
encounters with violent Israeli Settlers in the South Hebron Hills of
Occupied Palestine. http://www.youtube.com/watch?v=V1ovdA1VZ-c&feature=related

Du må selv om - at du vil støtte den slags. Jeg kan ikke og bliver
nødt til at kæmpe imod, med det jeg nu har.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-11 04:29

On Thu, 9 Jun 2011 11:43:32 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Du må selv om - at du vil støtte den slags. Jeg kan ikke og bliver
>nødt til at kæmpe imod, med det jeg nu har.

Passivitet er ikke støtte.
Der foregår uretfærdigheder hele jorden
Ingen af os er nødt til at blande os i skærmydsler mellem
fremmedkulturelle ved ØstMiddelhavet
Danmark har ingen interesser der, men USA har og USA er vor ven så vor
kurs er klogt egoistisk
Der er ikke tale om atomkrig der spreder sig ind i EU - slet ikke hvis
Israel er klogt preventiv mod Iran. Lad os fokusere på at få et
muslimfrit DK. Bo 35861000 ring
Det er ingen stor sag mellem danskere . Sommeren er og der er skønt i
min have p.t.
Jeg troede engang ulandshjælp sku blive min karriere, men det skader
Lad os gavne i det nære hvor vi forstår tingene - Gaza er om
overbefolkning og uansvarlige fødsler og føder man ti børn der bør de
ikke have samme menneskrettigheder som gammeldanskere. Ynk skader

Fra : Patruljen

Dato : 10-06-11 16:40

On 10 Jun., 05:29, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Passivitet er ikke st tte.
> Der foreg r uretf rdigheder hele jorden

Du medgiver dog, at der foregår uretfærdigheder. Det er fint -

> Ingen af os er n dt til at blande os i sk rmydsler mellem
> fremmedkulturelle ved stMiddelhavet
> Danmark har ingen interesser der, men USA har og USA er vor ven s vor
> kurs er klogt egoistisk
> Der er ikke tale om atomkrig der spreder sig ind i EU - slet ikke hvis
> Israel er klogt preventiv mod Iran. Lad os fokusere p at f et
> muslimfrit DK. Bo 35861000 ring

Hvor mange palæstinensiske flygtninge er det egentlig vi har i
Danmark?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-11 03:00

On Fri, 10 Jun 2011 15:40:29 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du medgiver dog, at der foregår uretfærdigheder. Det er fint -

>Hvor mange palæstinensiske flygtninge er det egentlig vi har i
>Danmark?

Jeg tillader mig at gentage de to citaer fra Pundik

Peger de ikke mod at muslimer kan ikke integreres her?

(Chefredaktør