Det Muslimske Broderskab vil tage ove
Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-11 16:16

Alt imens den lalleglade EU-'elite' jubler totalt åndsformørkede videre
på sangen om det "arabiske forår" i den svalende skygge af bombebulder
og ligdynger i det Libyen som de er ved at 'frelse' med kamphelikopteres
velsignende ildkraft.

Det bliver stadig mere tydeligt at det Muslimske Broderskab tager over i
Ægypten, og at de derpå som det første afskaffer dekadente
korsfarerforhåbninger om demokrati.

On Sunday, Brotherhood Chairman Mohammed Badie gave an interview to
Egyptian television that was posted on the Muslim Brotherhood’s English
website iquwanweb.com. Badie’s statements indicated that the Brotherhood
will end any thought of democracy in Egypt by taking control over the
media. Badie said that the Brotherhood is about to launch a public news
channel, “with commitment to the ethics of the society and the rules of
the Islamic faith.”

http://www.jpost.com/Opinion/Columnists/Article.aspx?id=223422

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-11 18:48

On Sat, 04 Jun 2011 17:16:20 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>media. Badie said that the Brotherhood is about to launch a public news
>channel, “with commitment to the ethics of the society and the rules of

Et par dage efter ægyptisk gadepøbel havde tilranet sig magt fra
Mubaak, var der indført krystalnat mod landets kristne og kirker i
hundredvis var nedbrændt og 12 koptere dræbt

Hvad er det forringede ny barbar-styre nået op på?

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-11 20:27

On 04/06/11 19:48, Bo Warming wrote:

> [...]
> hundredvis var nedbrændt og 12 koptere dræbt
>
> Hvad er det forringede ny barbar-styre nået op på?

Det værste er nok at islamisterne breder sig i hele Middelhavsområdet og
så bliver det meget nemmere også at bombe kristne i EU.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-11 22:50

On Sat, 04 Jun 2011 21:27:08 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det værste er nok at islamisterne breder sig i hele Middelhavsområdet og
>så bliver det meget nemmere også at bombe kristne i EU.

En koldkriger som dig bør svigte dit fortids-idol Uffe Elleman der
hader DFs grænsekontrol - den er sidste håb om bolværk mod
arabiskforårflygtninge som nok er dette "forårs" vigtigste formål

Mubarak-efterfølgerne vil nok muliggøre at Gaza importerer store
bombefly mod Israel, men at bombe kristne i EU - vil dit kære USA
tillade dem det?

Israel har nok snart stjernekrigsparaply men har EU?

Deres værste våben mod os er nok fortsat vor egen tossegodhed

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-11 23:27

On 04/06/11 23:49, Bo Warming wrote:

> En koldkriger som dig bør svigte dit fortids-idol Uffe Elleman der
> hader DFs grænsekontrol - den er sidste håb om bolværk mod
> arabiskforårflygtninge som nok er dette "forårs" vigtigste formål

Du taler i vildelse. Med EU omkranset af fjendtligsindede islamister vil
de herboende trojanere kunne starte intifada og stille krav. Mufti
El-imam var mere optaget af feta-export til saudi-oliesheikerne end
demokrati og ytringsfrihed - hvor vover du at sammenligne mig med den idiot?

> [...]
>
> Israel har nok snart stjernekrigsparaply men har EU?
>
> Deres værste våben mod os er nok fortsat vor egen tossegodhed

Jeg vil snarere kalde velmenerne åndløse.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-11 13:48

n Sun, 05 Jun 2011 00:27:21 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>demokrati og ytringsfrihed - hvor vover du at sammenligne mig med den idiot?

>Jeg vil snarere kalde velmenerne åndløse.

De har masser af ånd, men en skadelig næstekærlighed-misforstående
TOSSEGOD NAIV ånd

Hvorfor skriver du om uddøde trojanere.

Elleman var koldkriger og USA-elsker som du og er nu DF-hader9

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-11 14:37

On 05/06/11 14:48, Bo Warming wrote:
> n Sun, 05 Jun 2011 00:27:21 +0200, Martin Larsen

> De har masser af ånd,

Ja, hvis de selv skal sige det, men du har jo selv en rem af huden og
har næsten samme blinde pletter.

> men en skadelig næstekærlighed-misforstående
> TOSSEGOD NAIV ånd

Overfladisk analyse.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-11 19:20

On Sun, 05 Jun 2011 15:36:30 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, hvis de selv skal sige det, men du har jo selv en rem af huden og
>har næsten samme blinde pletter.

>Overfladisk analyse.

jEG HAR ingen rem af velmenerhud selvom jeg er moralrelativist og ser
ting fra to sider
Lykkemaximering er svær a afveje men der er værd at forsøge

Åndløs er bodegainjurie og overfladisk

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-11 19:32

On 05/06/11 20:19, Bo Warming wrote:

> jEG HAR ingen rem af velmenerhud selvom jeg er moralrelativist og ser
> ting fra to sider
> Lykkemaximering er svær a afveje men der er værd at forsøge
>
> Åndløs er bodegainjurie og overfladisk

Du ligner velmeneren ved at være lige så glad for mudder som AHW.
Mand ej bold - prøv at gør disse ord til dine...

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-11 21:18

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du ligner velmeneren ved at være lige så glad for mudder som
> AHW.
> Mand ej bold - prøv at gør disse ord til dine...

Hoho, Martinbassenamsenumsemanden føler sig ramt af lille mig
Det har jo gjort stort indtryk på dig at du ér kommet under
"kærlig" behandling af din overmand her, så du føler at du bliver
nødt til at forsøge at anke efter medlidenhed hos selveste Bo
Wamling - akkeja, var det dog bare mudder jeg kastede med, så
havde det været forståeligt, men sagen er jo den, kære søde, rare
Martinbassenamsenumsemand, at det blot skyldes at du i den grad
mangler argumenter -vel at mærke argumenter på et vist niveau.
Trist! men lær at leve med dine mangler.