Om moral her og hisset..
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-06-11 11:22

DF er ude med snøren over for Greenpeace som har forsøgt at hindre
at der bores efter olie ved Grønland. En af politikerne fra det
parti er citeret for at mene at det ikke kan nytte noget at man
ikke overholder loven blot fordi man er uenig med den. Altså et
synspunkt man deler i andre "lov-og- orden-partier".
Men når det drejer sig om at følge internationale love og aftaler?,
så er DF anderledes slap i koderne. Her har en af deres andre
politikere nyligt udtalt at vi skal oprette en skarp grænsekontrol,
og hvis EU kommer efter Danmark, så skal vi tage den retsag og hvis
dommen går os imod skal vi opretholde den alligevel. Det er altså
her en direkte opfordring til lovbrud.

Det drejer sig altså om at man i DF kun vil overholde love man er
enige med og bryde dem man ikke er enige med, og det samtidig med
at man er fnysende forarget over at Greenpeace aktionerer i
Grønland.

Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt, som man siger i
det parti.

Det er OK i retterne at overfalde fredelige demonstranter under
foregivende af at man udfører "præventive" anholdelser, at man uden
videre kropsvisiterer folk på gaden uden at de er blevet sigtet for
noget som helst, men når nogle tåbelige kvinder overtræder loven og
opfordrer en folkemængde til at mase på mod politiafspærringerne,
så bliver de hurtigt dømt.

Vi har set politifolk - på trods af beviser - blive frikendt den
ene gang efter den anden når de er gået over stregen, medens
almindelige borgere er blevet dømt for tilsvarende ting.

Og nu ser vi så at folketingsmedlemmer er villige til at se stort
på loven og dermed opfordre til ulydighed mod den, samtidig med at
de harcellerer over at andre gør akkurat det samme.

tsk! tsk!

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 11:39

On 04-06-2011 12:21, Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> enige med og bryde dem man ikke er enige med, og det samtidig med
> at man er fnysende forarget over at Greenpeace aktionerer i

Øv. Jeg troede dit indlæg ville handle om DF's veldokumnterede antipati
over for den grønlandske selvastændighedsbevægelse

> [...]
> på loven og dermed opfordre til ulydighed mod den, samtidig med at
> de harcellerer over at andre gør akkurat det samme.

I stedet kom det til at handle om at alle er dumme. Well, og her tror
jeg, at jeg taler på alles vegne : Vi kommer ikke til at savne dig

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-11 11:40

On 04/06/11 12:21, Arne H. Wilstrup wrote:

> tsk! tsk!

Det du ikke fatter er at grønpis aktionerer med *vold*

tsk tsk

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 12:22

"Martin Larsen"
> Det du ikke fatter er at grønpis aktionerer med *vold*
> tsk tsk

Og hvad Stalinisten heller ikke forstår er at Greenpeace
forsøger at 'overrule' en suveræn stats demokratiske
organer!
Greenpeace burde huske på deres møjbeskidte kampagne
i firserne, der smadrede Grønlands økonomi.
Men ak, de gentager deres tåbeligheder i bedste
faktaresistente staliniststil.

Mvh Eyvind

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-06-11 13:20

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det du ikke fatter er at grønpis aktionerer med *vold*

Vås - de lænker sig til en boreplatform - hvori består volden,
Martinbassenamsenumsemand?

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-11 17:40

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Vås - de lænker sig til en boreplatform - hvori består volden,
> Martinbassenamsenumsemand?

Så blev Martinbassenamsenumsemanden tavs.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-06-11 12:43

"wilstrup" <noone> skrev i en meddelelse
> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen

> Så blev Martinbassenamsenumsemanden tavs.

Martinse-dumse-numsen bliver altid så tavs når han bliver sat på plads.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-06-11 12:46

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

> Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt, som man siger i det
> parti.

Bullseye!!

> ene gang efter den anden når de er gået over stregen, medens almindelige
> borgere er blevet dømt for tilsvarende ting.

Jeg er bange for at det her fænomen med at politiet der har immunitet på
trods af lovgivningen ikke er begrænset til Danmark, det eneste sted jeg kan
huske at jeg har set noget der minder om retfærdighed var i Rodney king
sagen eller den sag fra grækenland hvor folk gik på gaden og protestede imod
magthaverne.

Ja der er intet nyt under solen.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-11 18:32

On Sat, 4 Jun 2011 12:21:38 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
>på loven og dermed opfordre til ulydighed mod den, samtidig med at
>de harcellerer over at andre gør akkurat det samme.

De væsentlige love for danskere er dem vi selv har vedtaget.
Når gammelpartier har stemt os ind i landsforrædderiske muslimvenlige
internationale organer,
så er det en modig og flot heltegerning, at DF modstår udansk
indblanding og ondskabsfuld undertrykkelse

At have sans for proportioner er det MODSATTE af at være
dobbeltmoralsk.
Sådan lavmoral overlader VKO til Mette og Helle.