”Kunstig sædindføring med partner sæd”
Fra : Bo Warming

Dato : 02-06-11 17:58

"Kunstig sædindføring med partner sæd"
Når pessar eller injektionssprøjte bruges er motivet oftest, at
samleje med fremmed donor er uønsket af en jaloux ægtemand, hvis sæd
er dårlig
Men mange af de, der søgte hjælp hos mit Sædhjælpsfondet opnåede
graviditet med partneren, ved at man droppede det fantasiforladte
samleje og den fx impotente ægtemand onanerede i opsamlingsbeholder,
et par timer før kvinden indførte det
Det er ofte let at få sæd ud af penis, selvom der er problemer med
erektion, når onani udføres
Mange par vælger at ville have børn så sent i livet at de har "løbet
hornene af sig" og ikke har så konstant og påtrængende lyst til sex
som i teenageår og tyverne
De elsker simpelthen for sjældent og misser derfor ægløsningsdage, men
hvis kvinden siger til sin midaldrende fyr "Det er et godt tidspunkt
for mig at blive gravid i aften, så onaner lige i pessaret før du
tager til sport, så kan hendes kunstige insemination ofte skaffe dem
ønskebarnet.

Fra : Lyrik

Dato : 02-06-11 12:13

On 2 Jun., 18:58, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> for mig at blive gravid i aften, så onaner lige i pessaret før du
> tager til sport, så kan hendes kunstige insemination ofte skaffe dem

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Godt indlæg Bo. Uheldigvis er pessaret en næsten glemt antikonception.
Jeg kan ikke huske at det er blevet nævnt som en mulighed stort set
siden 60'erne, hvor det var populært.
For det første skal der tages mål til det, hvor lægen prøver med en
ring hvilken størrelse der er tale om. Derefter skal det bestilles på
apoteket og leveres "skræddersyet" her koster det cirka 550 kroner.
Til gengæld holder det stort set i årevis.

Så er der alle myterne om kvinders indretning. Kvinden har kun følelse
i den yderste del af organerne. Fordi hun føder børn er der ikke
følelser længere inde i fødselskanalen! Men det er der ingen der ved,
officielt!)) For der er for mange myter involveret i kvinders
indretning.
Men det er jo selvindlysende logik!

Og så afslører du at pessarets geniale konstruktion udgør en sand
kunstig befrugtningsgenerator!
Her burde virkelig oplysningskampagner til!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-11 00:56

On Thu, 2 Jun 2011 11:13:11 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>apoteket og leveres "skræddersyet" her koster det cirka 550 kroner.
>Til gengæld holder det stort set i årevis.

Jeg købte i udlandet dengang en snes pessarer af mindste størrelse som
i intet land kræver recept og til at holde sædenINDE er mindste
størrelse perfekt uanset skedens dimensioner

>Og så afslører du at pessarets geniale konstruktion udgør en sand
>kunstig befrugtningsgenerator!
>Her burde virkelig oplysningskampagner til!

Jeg sendte mange selv-forfattede og udprintede oplysningsfoldere ud
dengang vi toppede og mange ringede tilbage, at de var blevet gravide
pr selvhjælp - med partnersæd eller venne-donor -
og vi var og er nonprofit så _mission accomplished._
Som med mit populære , farvestrålende plankeværk. gælder :
- privatisering overgår altid statens dyre. korupte fup.