Toppolitikere vil lovliggøre marihuana
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-06-11 05:41

"En gruppe af tidligere og nuværende internationale toppolitikere siger,
at den globale krig mod stoffer har "slået fejl" og at lovliggørelse af
marihuana muligvis kan stække den narkorelaterede vold og narkoens
sociale konsekvenser."

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/06/02/045740.htm?rss=true

Håber at de også sætter et mål om at lovliggør tobak inden det bliver
ligeså kriminelt at ryge som tilfældet p.t. er.

Med EU-kommissærens udmeldinger er det vist kun et spørgsmål om tid før
gadebanderne har et nyt stof at falbyde.
Yderligere forbud er naturligvis for at beskytte børnene forstås.
Og så for at få dem i 30'erne til at holde op med at ryge.

Der er simpelthen gået EU hetz i lortet!

- cep

Fra : Ivannof

Dato : 02-06-11 01:31

On 2 Jun., 06:41, "Claus E. Petersen" <snurrber...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> marihuana muligvis kan st kke den narkorelaterede vold og narkoens
> sociale konsekvenser."
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/06/02/045740.htm?rss=true
>
> H ber at de ogs s tter et m l om at lovligg r tobak inden det bliver
> liges kriminelt at ryge som tilf ldet p.t. er.
>
> Med EU-kommiss rens udmeldinger er det vist kun et sp rgsm l om tid f r
> gadebanderne har et nyt stof at falbyde.
> Yderligere forbud er naturligvis for at beskytte b rnene forst s.
> Og s for at f dem i 30'erne til at holde op med at ryge.
>
> Der er simpelthen g et EU hetz i lortet!

Pjat med dig! Tobak ER lovligt. Det er bare ikke tilladt at genere
andre med det ALLE steder, som det var før i tiden.

Hash er noget lort, men uanset om det er ulovligt er det udbredt og
tilgængeligt. ALLE kan finde det, ALLE kan købe det. Det eneste man
kan bestemme er om det er kriminelle eller det offentlige, der skal
stryge fortjenesten. En lovliggørelse vil ikke udbrede hash'en - den
er allerede udbredt til alle der ønsker det.

Den nuværende situation minder mere og mere om det amerikanske
spiritusforbud, som jo som eneste forandring i det amerikanske samfund
skabte mafiaen. En afart af den er vel også ved at blive etablere her.

Hilsen Ivan

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-06-11 08:46

Den 02-06-2011 09:31, Ivannof skrev:

> Pjat med dig! Tobak ER lovligt. Det er bare ikke tilladt at genere
> andre med det ALLE steder, som det var før i tiden.

Hvis det står til EU er lovligheden kun et spørgsmål om tid

Om føje år er import, dyrkning, salg og forbrug af tobak illegalt er min
spådom.
Alt sammen grundet EU direktiver.

> [...]
> stryge fortjenesten. En lovliggørelse vil ikke udbrede hash'en - den
> er allerede udbredt til alle der ønsker det.

Hvorfor er Hash noget lort? ryg en joint lørdag aften med konen og hyg
jer foran fjerneren i dobbeltsengen?
Hash er stille og roligt så længe du ikke er påvirket mere end en joint
om lørdagen, men det gælder jo også 1 flaske rødvin.

> Den nuværende situation minder mere og mere om det amerikanske
> spiritusforbud, som jo som eneste forandring i det amerikanske samfund
> skabte mafiaen. En afart af den er vel også ved at blive etablere her.

Mafiaen var der allerede, men forbuddet gjorde den synlig og kapitalstærk.

- cep

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-06-11 10:03

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> marihuana muligvis kan stække den narkorelaterede vold og narkoens sociale

Et godt forslag jeg støtter 100%

Fra : Ivannof

Dato : 02-06-11 03:57

On 2 Jun., 11:03, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Et godt forslag jeg st tter 100%

Ja, men af andre årsager!

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-06-11 22:20

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
On 2 Jun., 11:03, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:
> "Claus E. Petersen" <snurrber...@yahoo.com> skrev i en
> meddelelsenews:4de7145f$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Et godt forslag jeg støtter 100%

http://www.youtube.com/watch?v=dw96bvFR--g

Medical Cannabis and Its Impact on Human Health a Cannabis Documentary
http://www.youtube.com/watch?v=8Md2WNqqxTQ

Gro det selv -
http://www.hydroponics.dk/index.php?route=product/category&path=10_46

Guide to Growing Cannabis (Full Version)
http://www.youtube.com/watch?v=1_1PJ-Qy4pA

Jan Rasmussen

Fra : Ivannof

Dato : 02-06-11 03:56

On 2 Jun., 09:46, "Claus E. Petersen" <snurrber...@yahoo.com> wrote:

> Hvis det st r til EU er lovligheden kun et sp rgsm l om tid

Nå!

> Om f je r er import, dyrkning, salg og forbrug af tobak illegalt er min
> sp dom.
> Alt sammen grundet EU direktiver.

Som endnu ikke er udstedt. Så du er en spåmand. Forkert nyhedsgruppe.

> Hvorfor er Hash noget lort? ryg en joint l rdag aften med konen og hyg
> jer foran fjerneren i dobbeltsengen?
> Hash er stille og roligt s l nge du ikke er p virket mere end en joint
> om l rdagen, men det g lder jo ogs 1 flaske r dvin.

Ja, det kan man have meninger om. For mange af mine venner havnede i
psykiatrisk varetægt, dér sidst i 60'erne på grund af hash, incl min
egen bror. Bevares, der er også nogle, der dør af druk og andre der
bliver kørt over, men det gør ikke hash mindre farligt.

> Mafiaen var der allerede, men forbuddet gjorde den synlig og kapitalst rk..

Ja, mafiaen fik "noget at lave" og fik tiltrængt næring. Og det gør
den så også her i Danmark

> - cep- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hilsen Ivan

Fra : Bo Warming

Dato : 02-06-11 17:57

On Thu, 02 Jun 2011 06:41:01 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]
>Og så for at få dem i 30'erne til at holde op med at ryge.
>
>Der er simpelthen gået EU hetz i lortet!

Vil USA nogensinde tillade at et EU land afkriminaliserer noget stof
incl hash?

Politi skal have job - på begge sider af Atlanten

Man håber vist t lette trykkogeren ved nu og da at lempe lidt for hash
og narko med hollandske forhold og fixerum mm