Øf
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-05-11 09:06

Jeg sad netop og lagde mærke til hvor mange
af Karsten BJørnholts forfædre der har været
ekstremt dyrevenlige på en måde som er ulovlig
Det kan godt være det er Genetisk, den uheldighed!
Når først mænd gør sådan noget :-/

Jeg vidste der var et eller andet, min underbevidsthed
forsøgte at forklare mig om "Patruljen"

Grisen vil have Patruljen, kaldte jeg vist det indlæg!

/Allah!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-05-11 10:03

On 31 Maj, 17:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> forsøgte at forklare mig om "Patruljen"
>
> Grisen vil have Patruljen, kaldte jeg vist det indlæg!

Det er bedst folk aldrig spiser gris nogensinde igen!
Og at de bare render rundt ude i skoven og lever frit!

Desuden ved i selv at sygdomme har det med, ligesom at springe fra art
til art!

A' s indflydelse!
Influenza A som kun er en sygdom
hvis A vil ha det!

/Allah

Fra : Vidal

Dato : 31-05-11 18:57

Den 31-05-2011 17:05, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
> forsøgte at forklare mig om "Patruljen"
>
> Grisen vil have Patruljen, kaldte jeg vist det indlæg!

Hehe, gris på gaflen.

--
Venlig hilsen,

Vidal