Det "arabiske forår"
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-05-11 19:53

Hvad er det der sker i Muhammedanien med disse "demokratibevægelser".

Ja - det der sker og kommer til at ske - ligger MEGET langt fra det
latterlige rødromantiske revolutionssnak, der kværner i også de "blå"
vestlige medier.

Her fra en artikel fra en muhammedansk journalist med speciale i
/europæisk perception af islam/ , der skriver for førende britiske medier.

The Obama administration may succeed in infiltrating Arab organisations,
but its bid to reproduce the Eastern European scenario in the region is
little more than wishful thinking. While Prague and Warsaw looked to the
US for inspiration in its liberation struggle, Cairo, Tunis, and Sana'a
see the US as the problem and chief impediment to their emancipation and
progress. To Arabs, the US is a force of occupation draped in a thin
cloak of democracy and human rights.

No one could have offered stronger evidence of such a view than Obama
himself. He began his Middle East speech with eulogies to freedom and
the equality of all men, and ended it with talk of the "Jewishness of
Israel". Effectively, Israel has been denying the citizenship rights of
20 per cent of its Arab inhabitants and right of return of six million
Palestinian refugees.

In vain, the US tries to reconcile the irreconcilable and preach
democracy, while occupying and aiding in occupation. But in a region
that forms one interconnected geographic, cultural, and political
sphere, you cannot liberate Egyptians, Syrians, or Tunisians, without
liberating Palestinians.

http://english.aljazeera.net/indepth/opinion/2011/05/201152984825613403.html

Det der egentlig står er at Israel bør udryddes og at korsfarerne er
idioter der fx ikke har forstået at Muhammedanien er en "region that
forms one interconnected geographic, cultural, and political sphere"

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-05-11 21:44

> Hvad er det der sker i Muhammedanien med disse "demokratibevægelser".

Hvor ligger Muhammedanien ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-11 03:47

On Mon, 30 May 2011 22:44:12 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hvor ligger Muhammedanien ?

Fra Senegal til Indonesien og fra Balkan til Tanzania

Mellemøsten er vigtigst vedr deres farlige had mod os vantro

Fra : DADK (the original)

Dato : 31-05-11 09:09

On 30-05-2011 22:44, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvor ligger Muhammedanien ?

Hvor ligger Vesten, hvor ligger Orienten, hvor ligger Østen osv

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-11 03:45

On Mon, 30 May 2011 20:53:14 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>idioter der fx ikke har forstået at Muhammedanien er en "region that
>forms one interconnected geographic, cultural, and political sphere"

Ja, muslimer holder sammen pga had mod vantro

Skulle Obama tillade Israels undergang, så får jøderne vel et andet
land (i Latinamerika som USA jo ejer?) - og så vil selvmordsbomber
blive rettet mod de mest muslimske EU-lande for at disse kan blive
totalmuslimske

Muslimer har ikke andet i hovedet og evner ikke teknik

Godt at der faldt terrordom mod den etbenede tjetjener her

Når politiet ku frikende autonomdamen der ville myrde mig med kølle,
ku de også have fundet på at lade bombe-tjetjeneren slippe fri på "at
hans medbragte sprængstof var til selvforsvar"

Det er vort held at muslimer ikke kan stikke en pind i en lort uden at
ødelægge begge dele - og at satans-mor-peroxid-sprængstoffet er så
ustabilt at han kvajede sig på hoteltoilettet

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-05-11 10:17

On 31/05/11 04:44, Bo Warming wrote:

> [...]
> totalmuslimske
>
> Muslimer har ikke andet i hovedet og evner ikke teknik

RIGTIGT - hvis Israel ikke var der, ville intifada'en blive rettet mod
fx Spanien, især Granada. Når jihad-krigerne én gang har pisset et
territorie af, så er det hellig pligt at fastholde området og udrydde
vantro.
Bomberne mod de vantro i Madrid 2004 var et led i dette.

Mvh
Martin