Jyderne Gasset!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 06:15

Min Underbevidsthed og Brainstem melder
Jyderne Gasset!

Hævn for "Snif Lightergas"
Og så var der nogen der kaldte min hund for en rotte!

Og hævn for den ødelagte pik statue der står ude foran bygningen,
softwaren i mit alarm system lavet om!
og tyverier og vandalisme med det foremål at få
mig til at fremstå som vanvittig!

så mangler der bare "køb et billede og hæng på væggen ved siden af dit
fjernsyn!"

(Karsten Bjørnholt og Sadist Nazisten der påstod hun var en Jøde
og muligvis også var det, har en del at stå til regnskab for!)

og, nå jo!
Hævn for "Det skal koste dig"

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 06:20

On 29 Maj, 14:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> og, nå jo!
> Hævn for "Det skal koste dig"
>
> Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Jeg måtte aflive min for en del år måneder siden, han fik problemer
med at gå op af trappen!

(han var opkaldt efter min Mormor og Morfars hund, som de havde da jeg
var barn!
Og har haft forholdsvis stor indflydelse på verdens historien, især
med hans
foreslag om at tag en mil og jag nogle store katte, og selvfølgelig
hans holdning
til mur barakken, som var noget i retning af ,Sir B er os!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 06:28

On 29 Maj, 14:19, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> med hans foreslag om at tag en mil og jag nogle store katte,
> og selvfølgelig hans holdning til mur barakken, som var noget i retning af ,

Linjeombrydnings sabotage, hvilket er noget svineri,
lige når jeg er igang med at blæse ballast!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 06:55

On 29 Maj, 14:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Linjeombrydnings sabotage, hvilket er noget svineri,
> lige når jeg er igang med at blæse ballast!

Og det er ikke lykkedes at gøre mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Heldigvis!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-05-11 07:09

> [...]
> hans holdning
> til mur barakken, som var noget i retning af ,Sir B er os!)

måneder ikke år!
Ja, det er vel efterhånden et år siden!

/Allah