Profet-Allah-snak om kvindemagt
Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-11 10:50

DIALOG
Profet-Allah-snak om kvindemagt

"Hej gamle ærkeengel" sagde Muhamed til Gabriel da han
var kravlet op på bjerget hvor de havde aftalt åbenbaring.
"Opfør dig ordentlige" svaredes. "Jeg skal tiltales "Allah" selvom du
ser en kødelig engel med slidte vinger foran dig og ikke en Gud. Husk
jeg er TALERØR for Allah himself, the one and only."
OK ,Allah, men jeg har brug for et råd - mine mænd blev drevet på
flugt og splittet da de angreb en karavane i går nat. Den var sgu
bevæbnet. Sidste år lærte du mig at forbyde store haremmer, så nu har
langt flere mænd en kone at komme hjem til og splittes ikke så let -
men det er ikke nok - hvad skal jeg gøre?
"Det handler om at forkæle konerne. Har jeg nogensinde nævnt da vi
usynliggjorde brunst?
"Fortæl?"
"Kan du se landet derovre på den anden side af Røde Havet. Det er
Afrika. Det var kun aber for 150000 ¨år siden og årligt havde de
brunst"
Havde hva ?
"I har da bavianer her i Arabien - du må have lagt mærke til at
bagdelen bliver stor og rød årligt og så er hannerne vilde efter dem,
for så kan de blive gravide"
Jeg kan ikke se om min Aisha kan blive gravid - hvad gjorde i ved os
mennesker?
"Vi fjernede al rødme og lugt så mænd kan være tiltrukket af og bolle
alle årets dage og ikke kun på ægløsningsdagene"
Ja det var en god ide for os mænd, men hvorfor forkælede det
kvinderne?
" Jø før gad mænd kun give gaver på brunstdagene - nu er de om sig
hele tiden og kvinders markedsværdi er i top året rundt"
OK og hvad gør jeg?
"Du går hjem og siger til mændene at Allah vil have de dækker sig til
med et bomuldsslør, som de kun tager af når de er alene med deres
mand"
Smart, min første kone har en masse bomuld på lager fra sine
karavaneindkøb, det trænger vi til at få solgt.
"Ja og kvinder elsker at få tøj forærende at blære sig med.
Så konernes status øges, når de skal have slør på og beskyttes mod
solstik. Mænd og koner bliver gladere for hinanden og din landsbys
sammenhængskraft tidobles. Ikke een kriger vil desertere eller flygte.
Prøv det"
Tak for rådet. Allah - svarede profeten og gik hjem og implementerede
den ny kvindeforkælelse.
I vore dage i Danmark er det dog lidt træls med et ensfarvet tungt
slør, når der er pikante Hennes og Maurits modeting der er mere
sexede. Så i dag er sløret en krigerklæring der viser vantro
gammeldanskere at kun tilslørede kvinder har højstatus og skal
beskyttes mod voldtægt. Men at være Allahs udvalgte giver stadig
muslimkvinder selvtillid, så de er ikke så undertrykte som velmenerne
siger og ynkes ved.
Velmenere har altid ondt af ofre og forstår meget lidt.