2 snerper i hård konkurrence
Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-11 21:30

Da jeg i Politiken læste følgende om min studietids yndlingspolitiker,
blev jeg rystet

Hvad er det pinligste øjeblik i dit liv"Der er at komme hjem fra et
møde og opdage, at man har glemt at knappe bukserne. Og at skjorten
tilmed stak ud af gylpen. Det skete faktisk her for kort siden. Det
var dybt pinligt. At kommme hjem og se sig selv i et spejl og se: Gud,
der stikker en del af skjorten ud af den øverste del af gylpen. Det
var ikke til at bære.   Bertel Haarder Politiken 25 august 2002

Men så sagde min bibelkyndige nabo at Noah var værre

Fordi han var verdens hæderligse mand, fik han lov at overleve
syndfloden i sin Ark og han plantede vinstok hvor han kom i land
Så drak han sig fuld og dejsede nøgen om på gulvet i sit hjem
Sønnerne Sem, Kej og Jafel fandt ham og de to yngste dækkede far til
med et tæppe, men Sem havde for travlt.
Da Noah vågnede roste han de to blufærdige og idømte Sem at han sku
være sine brødres slave resten af sit liv