Lidt blæse vejr i USA!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-11 02:57

De har jo råd til det, nu når de har fået 7,6 milliarder
af Chrysler!

Nu må vi se om de bliver torteret af en møgkælling mens de er
programmeret til ikke at måtte forsvare sig!

Og i en masse år, bliver der stjålet og ødelagt ting over alt
i deres bolig, af skide højre ekstremister, der vil have de skal give
Muslimerne skylden!

US A, min bare røv!

Far AO, den eneste ægte Farao, bare se hvad der skete med Egypten
da de misbrugte mit navn!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-11 03:00

On 25 Maj, 10:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Muslimerne skylden!
>
> US A, min bare røv!
>
> Far AO, den eneste ægte Farao, bare se hvad der skete med Egypten

Og gu blev jeg torteret, og gu er softwaren i mit alarmsystem blevet
lavet om!
Hvorfor skulle jeg ellers skrive det?
(Folk tror sku da bare jeg lyver, hvis jeg ikke beviseligt har ret i
det jeg skriver!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-11 03:03

On 25 Maj, 11:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> lavet om!
> Hvorfor skulle jeg ellers skrive det?
> (Folk tror sku da bare jeg lyver, hvis jeg ikke beviseligt har ret i

--------------------------
Egypten
---------------------------

Nu sidder de der med deres Pinnacle Showcenter,
som folk ikke helt ved hvordan virker!

Uden internet forbindelse!

Og vil af med Mur Barakken!

Jeg har masser af indlevelse og medfoelelse!

---------------------------------------

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-11 03:07

On 25 Maj, 11:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> --------------------------
> Egypten
> ---------------------------
>
> Nu sidder de der med deres Pinnacle Showcenter,
> som folk ikke helt ved hvordan virker!
>
> Uden internet forbindelse!
>
> Og vil af med Mur Barakken!
>
> Jeg har masser af indlevelse og medfoelelse!
>
> ---------------------------------------
>
> /Allah

Alle møgkællingerne sidder derovre og tror de kan gemme sig bag en
farvet præsident
med Arabisk navn!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-11 03:40

On 25 Maj, 11:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Alle møgkællingerne sidder derovre og tror de kan gemme sig bag en
> farvet præsident
> med Arabisk navn!
>
> /Allah

Og jeg er stadgvæk igang med,
"alt det dårlig, uden noget af det gode"

Men jeg har lige spist en vegetar sandwich, den var faktisk rigtig go,
Auberguine og en del andre ingredienser bla. feta ost!

Jog tror det er første eller anden gang i tretten år, hvor min
smagssans
ikke har været manipuleret til at det smager grimt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-11 04:44

On 25 Maj, 11:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> smagssans
> ikke har været manipuleret til at det smager grimt!

Nå jeg tror jeg er ved at have fået has på alle dem Karsten Bjørnholt
har ødelagt, og givet besked på
"bare selv find på en god grund til at ødelægge Peter Nicolaysen´s
liv"
sammen med:
"Bare selv find på en god grund til at Peter Nicolaysen er skyld i alt
hvad der er gåer galt i dit liv"

Det dumme svin!

Softwaren i mit alarm system er lavet om!(det ligger ellers i read
only mem,
jeg tror det måske er blevet løftet, til at køre fra sim kortet!

Men det er stadigvæk for sent, til at kunne se tilbage på mit liv, og
sige jeg har haft et godt liv,
sådan virker det ihvertfald på nuværende tidspunkt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-11 04:47

On 25 Maj, 12:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> sige jeg har haft et godt liv, sådan virker det ihvertfald på nuværende tidspunkt!

Google´s møgkællinger har ødelagt min linje ombrydning, de tror de kan
slippe afste
med hvad somhelst fordi der er en farvet præsident med Arabisk navn!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-11 04:56

On 25 Maj, 12:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Google´s møgkællinger har ødelagt min linje ombrydning, de tror de kan
> slippe afste
> med hvad somhelst fordi der er en farvet præsident med Arabisk navn!
>
> /Allah

http://www.bbc.co.uk/news/world-13522957

ja, der er flere forskellige af dem, og folk ser på dem på alle mulige
måder,
og det er meget avanceret og alt muligt!

/Allah