Lokal fil vil ikke åbne,
Fra : jagge

Dato : 01-08-11 19:32

Hej

Jeg er nu ude for en temmelig frusterende og grotesk systembesked. Jeg
prøver at åbne en exel fil der ligger et godt stykke inde i en
mappestruktur. MEN det er en lokal fil. Når jeg prøver at åbne den står
excel og tænker et stykke tid, og så får jeg fejlmeddelelsen "der var
problemer med at oprette forbindelse til serveren "192.168.20.11" og
intet sker.

Det sker med flere excel filer i samme mappe. Jeg har ingen problemer
med at åbne en filemaker fil i samme mappe. Gud man kommer til at hade
MS.... Anyhow "vis info" fortæller mig at det er en MS projektmappe og
IKKE en genvej...

Hva faen kan der være galt. En del af processen har været at kopiere
filer fra en server og til min disk da jeg oprettede dem, MEN de er
lavet som lokale filer.

Håber nogen har et bud på en løsning.

MVH

Jakob

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-08-11 19:35

jagge@noname.invalid (jagge) writes:

> [...]
> excel og tænker et stykke tid, og så får jeg fejlmeddelelsen "der var
> problemer med at oprette forbindelse til serveren "192.168.20.11" og

Har du komponenter i disse filer der henviser til en
//server/etellerandet?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-08-11 21:02

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Hva faen kan der være galt. En del af processen har været at kopiere
> filer fra en server og til min disk da jeg oprettede dem, MEN de er

Du linker evt. til en fil i dit dokument ?

/thomas