Musik med få akkorder
Fra : Michel Husted

Dato : 28-06-11 15:25

Hej,

Det tyder på, at stafetten er død.

Men jeg vil tillade mig at spørge, hvad I har sange med yderst få
akkorder.

Denne har to:

Evelin: "Wenn es Dich gibt" - http://www.youtube.com/watch?v=IWcdLoFSqUI

Og jeg synes, den er ekstremt smuk.

Mange hilsner
Michel

Fra : Max

Dato : 28-06-11 22:26

Hej Michel

> Det tyder på, at stafetten er død.

Eller også holder den lidt ferie.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-06-11 22:55

On 28-06-2011 23:25, Michel Husted wrote:

> Men jeg vil tillade mig at spørge, hvad I har sange med yderst få
> akkorder.

Er det tilfælde, at jo mere simpel og primitiv numrene bliver, jo mere
nærmer man sig schlager - eller hvad?
Mark P. med "Das Telefon sagt Du":

http://www.youtube.com/watch?v=ZkZoNLNuOcI

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-06-11 07:05

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er det tilfælde, at jo mere simpel og primitiv numrene bliver, jo mere
> [...]

Helt tilfældigt, kan det vel næppe være....
Enkelt, men smukt, fornøjeligt og folkeligt...

Så Schlager, jo det er vel på sin plads...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-06-11 07:19

On 29-06-2011 08:04, Benny Mortensen wrote:

> Helt tilfældigt, kan det vel næppe være....
> Enkelt, men smukt, fornøjeligt og folkeligt...
> Så Schlager, jo det er vel på sin plads...

Ja det er et fint nummer med megen godaw i. En rigtig åger!
Mon ikke vi kan være enige om, at en vurdering vil give nummeret 4 måger
ud af 5. Måske med en enkelt 'fritte' opad.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-06-11 16:01

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> megen godaw i. En rigtig åger!
> 4 måger en enkelt 'fritte' opad.
>
> Henning.

HAHA.
Skål.

Men der er jo intet Henning Jensen-ungt publikum ??? -
Hvor er det?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-11 06:45

> [...]
> Mon ikke vi kan være enige om, at en vurdering vil give nummeret 4 måger
> ud af 5. Måske med en enkelt 'fritte' opad.

Orhhh Så OK da, men så skal den sidste altså¨heller ikke flyve med mere end
½ vingefang

M.V.H....Benny..

Fra : John

Dato : 29-06-11 13:22

> Er det tilfælde, at jo mere simpel og primitiv numrene bliver, jo mere
> nærmer man sig schlager - eller hvad?
> Mark P. med "Das Telefon sagt Du":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZkZoNLNuOcI

Ja, jeg vil sige så meget at jeg da sagtens kan holde ud at lytte til den,
men så vil jeg heller ikke gå meget længere!

I hvert fald ikke en "sang" jeg behøver at høre flere gange!

Den form for schlager jeg hører, må gerne være lidt mere "sofistikeret"

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-06-11 16:02

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Den form for schlager jeg hører, må gerne være lidt mere "sofistikeret"
>

> John

Også her.
Men var det ikke mere sån noget apres ski hit-halløj?

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 29-06-11 16:14

> Men var det ikke mere sån noget apres ski hit-halløj?

Synes faktisk at det var ringere end "Après Ski"

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-06-11 16:22

> Synes faktisk at det var ringere end "Après Ski"
>

> John

Ja, det var der mange tegn på.
Musikken var af meget ringe kvalitet-

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-06-11 17:09

On 29-06-2011 17:21, Åge Halldorsson wrote:

> Ja, det var der mange tegn på.
> Musikken var af meget ringe kvalitet-

Fortæl, fortæl.
Hvordan vurderer du det?