Cappucinos`s - nyt album på markedet
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 12:12

http://www.schlagerhits.de/cappuccinos/musik/detail/product/175857/party-auf-dem-mond/

De var i I.W.S. i formiddag og det ser ud til at der er sket udskiftning af
forsangeren - og man har forladt volksmusik-stilen og er gået mere i
slager-retningen

Der var ikke meget LADY MOONLIGHT over det.

"Party auf dem mond" hedder deres nye single, hentet fra albummet.

Er der nogen der ved mere om hvad udskiftningen skyldes? - måske noget med
uenighed om vollksmusikstilen eller slagerstilen og så vandt slagerfolkene,
eller???

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 12:16

meddelelsen news:4e071405$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Er der nogen der ved mere om hvad udskiftningen skyldes? - måske noget med
> uenighed om vollksmusikstilen eller slagerstilen og så vandt
> slagerfolkene, eller???

De ser sgu lidt alternative ud i deres nye look.

Og Gud ved hvad der venter sig fra Kim og Halløj-sovnes i Vildsund. De ser
dæleme også næseringsagtige ud i deres nye lokk. Der
er natbukser og hele pibetøjet:
http://www.kim-og-hallo.dk/Download/Pressefoto.jpg

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 26-06-11 15:27

> De var i I.W.S. i formiddag og det ser ud til at der er sket udskiftning
> af forsangeren - og man har forladt volksmusik-stilen og er gået mere i
> slager-retningen

Jeg kunne ikke noget nyt i besætningen! Det er mig bekendt de samme 4
drenge, det hele tiden har været! Men afhængig af nummeret, er det nok
forskelligt hvem der er forsanger.

> [...]
>
> Er der nogen der ved mere om hvad udskiftningen skyldes? - måske noget med
> uenighed om vollksmusikstilen eller slagerstilen og så vandt

Jeg mener jo at deres musik altid mest har været schlager! De har også lavet
stille numre, men deres aktuelle single "Party Auf Dem Mond" er jo meget
schlager-præget.

Man forsøger jo at lave lidt forskelligt. Deres forrige single var en noget
stille nr., som jeg ikke brød mig så meget om.

Desuden er det jo Kristina Bach der producerer bandet, og skriver alle deres
numre. Hun var jo tilfældigvis også med i showet i formiddags.

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 15:37

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg kunne ikke noget nyt i besætningen!

Det kunne jeg dog i allerhøjeste grad

> Det er mig bekendt de samme 4 drenge, det hele tiden har været!

Det synes jeg slet ikke det lignede

Her er ham som normalt har været forsanger, f.eks. "Lady Monnlight":
http://i.ytimg.com/vi/MGTRAdH8R_I/0.jpg

Ham kan jeg ikke finde blandt de 4 der vises på deres hjemmeside, altså de 4
som spillede i I.W.S. i formiddags. Prøv at se det store billede
her på deres hjemmeside. Kan du finde ham blandt de 4 på hjemmesidebilledet
her: http://www.die-cappuccinos.com/
Det kunne med meget meget god vilje og hiv og sving og godaw, være ham
yderst til højre. Jeg synes bare slet ikke det ligner.

Prøv at sammenlign de to link.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 15:46

meddelelsen news:4e074409$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> 4 som spillede i I.W.S. i formiddags. Prøv at se det store billede
> her på deres hjemmeside. Kan du finde ham blandt de 4 på

Nu ser det vist ud til at det err nr. 3 (Rene), det drejer sig om. Han er
bare blevet klippet

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 26-06-11 16:00

> [...]
> hjemmesidebilledet her: http://www.die-cappuccinos.com/
>
> Nu ser det vist ud til at det err nr. 3 (Rene), det drejer sig om. Han er

Die Cappuccinos er de samme er de samme 4 som de hele siden har været!

På deres hjemmeside er det fra venstre: Robert, Peter, René og Michèl. Réne
og Michèl er i øvrigt hollændere!

John