Skolen er forbi...
Fra : Michel Husted

Dato : 24-06-11 11:15

Hej,

Mange unge mennesker har været til eksamen. Det har gammelsmølfen her
såmænd også på Ingeniørhøjskolen til efteruddannelse i to kurser i
objektorienteret programmering og databasesystemer med hhv. 7 og 10.
Ikke helt dårligt i betragtning af, at jeg ryster som en frysende
hund, når jeg er til eksamen og tipper flasken med mineralvand i
skødet halvvejs i eksamen. Jeg bliver aldrig god til eksaminer.

Men nok om mig. Hvad har I af gode bud til de unge? Og os gamle?

Her er mit:

Sheila: "L'ecole est finie" - http://www.youtube.com/watch?v=wQ3iXf7F19Q

Mange hilsner
Michel

Fra : Max

Dato : 24-06-11 18:21

Hej Michel

> skødet halvvejs i eksamen. Jeg bliver aldrig god til eksaminer.

Jeg har altid været kold i røven over for prøver og eksamner
og derfor sluppet godt fra dem, årskarakterene har det
derimod stået lidt sløjt til med.

> Men nok om mig. Hvad har I af gode bud til de unge? Og os gamle?

Og så hører den her til årstiden

http://www.youtube.com/watch?v=qga5eONXU_4

Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-06-11 18:42

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse

Her er mit:

Og her originalen:
http://www.youtube.com/watch?v=qE5x2FSyI-0

Fra : P. Petersen

Dato : 24-06-11 18:45

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Har også været til "eksamen" for nylig.
Jobsamtale med lykkeligt udfald.
Min søn har lige været til 9. klasses eksamen, så ja vi har været midt i
det.
Her en video, der også er en eksamen.
School Of Rock. Let.s Rock.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Carl Drud

Dato : 24-06-11 18:39

Michel Husted <michelsanomi@gmail.com> writes:

> Men nok om mig. Hvad har I af gode bud til de unge? Og os gamle?

Alice Cooper - Schools out
http://www.youtube.com/watch?v=qga5eONXU_4

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 24-06-11 18:36

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> writes:

> Og så hører den her til årstiden
>
> http://www.youtube.com/watch?v=qga5eONXU_4

Du må hellere springe over dit eget indlæg

http://groups.google.com/group/dk.kultur.musik/msg/c173974b3af55614?hl=da

--
Carl

Fra : Michel Husted

Dato : 25-06-11 01:27

On 24 Jun., 19:21, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Og så hører den her til årstiden

Ja, Alice Cooper hører bestemt også til i genren.

I øvrigt et iørefaldende genhør.

Mange hilsner
Michel

Fra : Max

Dato : 25-06-11 09:09

Hej Michel

> Ja, Alice Cooper hører bestemt også til i genren.

Nå, du fandt ud af at det var ham på trods af at jeg
havde glemt at indsætte navnet :)

> I øvrigt et iørefaldende genhør.

Vel det eneste nummer han har lavet der
er nået lidt ud over scenekanten ?

Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-06-11 16:26

Michel Husted skrev:

> Men nok om mig. Hvad har I af gode bud til de unge? Og os
> gamle?

Her er en engelsk sangerinde i 70'er disco-stil:
Linda Lewis - (Remeber The Days Of) The Old School yard
http://www.youtube.com/watch?v=GhMXDxa8Abo

--
Herluf :·)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-06-11 17:30

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej,

> Hvad har I af gode bud til de unge?

Til de unge vil jeg foreslå noget Apres shi hut (kan også bruges om
sommeren) og det behøves ikke være langt sydpå.

I øjeblikket hitter "Aram sam sam" helt vildt i Holland. Den er snart i så
mange udgaver at man næsten ikke aner hvem den oprindeligt blev lanceret af,
men det skulle være Gracey, der satte lavinen igang. Det er i hvert fald
hende der ligger på fest-hitlisten i Holland. Rigtig festlig og med etg
Henning Jensen-ungt publikum:
Lad os sætte gang i ung apres ski hut:
http://www.youtube.com/watch?v=7xpTH3S4jtY
Her er den med "Diskoteka Avariya":
http://www.youtube.com/watch?v=EO8Vtl3xfyM&feature=related

Her er et hit der stormer frem i Holland. Den er så populær at den ikke
bare ligger i top på FEEST hitlisten, men også den officielle hitliste fra
det hollandske stats-tv:
Aloha heja he. Vi giver sangen til DIKDAKKERNE
http://www.youtube.com/watch?v=xFpU3CRrZeU

> Og os gamle?

Ja, den er jo svær. Jeg kan lide både den musik teenagerne skawer sig til og
det som mor kan lide.
Men ok. Hvad med Patrick Lindner. Enhver mors drøm om en svigersøn:
http://www.youtube.com/watch?v=obOHJHN3Icg

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 25-06-11 18:35

[...]

Måtte også lige have disse her med.
Green Day. Holiday.
http://www.youtube.com/watch?v=r5aQFRc4okE
Min ferie begynder på onsdag og varer til 10. august,
så håber jeg får oplevet en masse fed musik. ;)

Og mere Holiday med Madonna.
http://www.youtube.com/watch?v=IDvHO5ZSGo8&feature=related
Da hun og jeg var unge i 80'rne. :)

Og så skal ferien vel også bruges på at træffe nogle interessante
eksemplarer af det andet køn. :)
Her et gammelt nummer med Sailor, der har fået et frisk pust af J.B.O.
Girls Girls Girls.
http://www.youtube.com/watch?v=aT2KbapPv8c

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Michel Husted

Dato : 25-06-11 12:16

On 25 Jun., 10:08, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Vel det eneste nummer han har lavet der
> er nået lidt ud over scenekanten ?

Det synes jeg nu ikke:

Alice Cooper: "Poison" - http://www.youtube.com/watch?v=Qq4j1LtCdww

Formidabel sang!

Mange hilsner
Michel

Fra : Max

Dato : 25-06-11 19:24

Hej Michel

> Det synes jeg nu ikke:
>
> Alice Cooper: "Poison" - http://www.youtube.com/watch?v=Qq4j1LtCdww
>
> Formidabel sang!

Jeg holder nu stadigvæk på mit.

Max

Fra : Felix

Dato : 25-06-11 21:37

Michel Husted <michelsanomi@gmail.com> wrote in news:d63b527e-fb36-4b99-
801d-69a546052c55@g12g2000yqd.googlegroups.com:

> Men nok om mig. Hvad har I af gode bud til de unge? Og os gamle?

> [...]

Chips - I remember high school
http://www.youtube.com/watch?v=MgE_n-DJsas

Dave Edmunds - High school nights
http://www.youtube.com/watch?v=pkOtS9Xz3qE

Boomtown Rats - I don't like mondays
http://www.youtube.com/watch?v=LDxFtQgoWt8

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-11 11:17

[...]

Er det mig, der har overset den, eller glemte i godt nok denne

School is over / Billie Davis

http://www.youtube.com/watch?v=qE5x2FSyI-0

Desværre vist en lidt halt version

M.V.H....Benny..