Tyske slagerkoncerter nu i hovedstaden
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 19:32

Københavnerne har overgivet sig til den tyske slager. Nu er de også til tysk
slager.

HANSI HINTERSEER beærer københavnerne med sit besøg torsdag den 8. marts
2012

Det er endnu ikke annonceret hvor i hovedstaden det bliver.

FESTE DER VOLKSMUSIK har annonceret sit næste besøg i Danmark. Det tyske
stats-tv sætter gang i de mange lastbiler og kører over grænsen mod Horsens.
Danmarks
slagerby (Horsens) bliver beæret med et besøg den 19. februar 2012

Mange andre tyske navne kommer og besøger os i år 2012. Ja, og i år
selvfølgelig

Østrigs stats-tv kommer kører også over grænsen med sine mange lastbiler og
stiller op til MUSIKANTENSTAD, også i danmarks slagerby Horsens. Hvornår
vides ikke endnu.

Andrea Berg skulle også komme til Danmark

Hilsen Åge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-06-11 20:44

Åge Halldorsson skrev:

> HANSI HINTERSEER beærer københavnerne med sit besøg torsdag den 8. marts
> 2012
>
> Det er endnu ikke annonceret hvor i hovedstaden det bliver.

Parken?

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 21:22

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Parken?
>
> --
> Peter Brandt Nielsen

Måske ja. Det er nok mest sansynligt, at det er det man arbejder på.
Slagermusikken er jo blevet vældig populær i hovedstaden.
Var det ikke 10.000 man samlede da der var "Dansktop i Parken", eller
hvad det hed
http://www.dr.dk/P4/Nordvestsjaelland/Nyheder/Holbaek/2011/05/13/133733.htm

Nu var der jo godt nok, efter tysk forbillede, flere forskellige orkestre,
Kandis, Kim og Hallo og sån. Men når man kan samle så mange til dansktop,
hvorfor skulle man så ikke kunne samlke ligeså mange til tysk slager. Jo,
det det kan da godt være Hansi kan samle lige så mange københavnere. Tysk
slager er vel efterhånden mere populær end dansktop.

Kan der mon komme flere end de 10.000 ? - Det er et godt spørgsmål.

Men din tanke om at det bliver i Parken, tror jeg faktisk også på.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 21:23

meddelelsen news:4e024edf$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Men din tanke om at det bliver i Parken, tror jeg faktisk også på.

Hvor mange kom der egentlig i Ballerup, da han var der?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 21:29

meddelelsen news:4e024f3b$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvor mange kom der egentlig i Ballerup, da han var der?

Ballerup. http://www.youtube.com/watch?v=bb49QnViigg&feature=related

Næste gang når vi hovedstaden. Servus København. Glæd jer.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-06-11 21:45

On 22-06-2011 22:23, Åge Halldorsson wrote:

> Hvor mange kom der egentlig i Ballerup, da han var der?

Hansi's 5 koncerter sidste år, skrabede samlet i alt ca. 17.000
tilskuere sammen (Ja det er jo tilskuere, for han mimer jo kun).
Det vil sige i gennemsnit 3.500 tilskuere pr. koncert.

Ved koncerten i Odense kunne han slet ikke fylde salen, der var omkring
1000 usolgte billetter (der er plads til 4.500 tilskuere).

Ballerup er godkendt til 9.200 tilskuere, det vil sige at 2/3 af sæderne
var/er tomme.

Det kan få en til at stille spørgsmål om økonomien. Betaler Hansi selv
for at få lov til at "synge"?

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 22:17

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hansi's 5 koncerter sidste år, skrabede samlet i alt ca. 17.000 tilskuere
> sammen (Ja det er jo tilskuere, for han mimer jo kun).
> Det vil sige i gennemsnit 3.500 tilskuere pr. koncert.

Det var mange - men bortset fra det, så var han "kun" 4 steder sidste år

> Ved koncerten i Odense kunne han slet ikke fylde salen, der var omkring
> 1000 usolgte billetter (der er plads til 4.500 tilskuere).

3.500 i Odense. Hmm... Fint nok

Så har der jo nok være mange flere i Ballerup. Der er jo et voldsomt
befolkningsunderlag ovre mod øst
Over 10.000 i hovedstader lyder jo derfor nok ret sansynligt. Det må
være "Parken" der kommer på tale.

> Det kan få en til at stille spørgsmål om økonomien. Betaler Hansi selv for
> at få lov til at "synge"?

Øhhh..... hvorfor dog det. 17.000 deltagere til 4 koncerter - 4.250
deltagere i gennemsnit.
Er det ikke fint??? -

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-06-11 22:25

On 22-06-2011 23:17, Åge Halldorsson wrote:

> Øhhh..... hvorfor dog det. 17.000 deltagere til 4 koncerter - 4.250
> deltagere i gennemsnit.
> Er det ikke fint??? -

Til andre begivenheder i Ballerup er grænsen for at det overhovedet kan
løbe rundt, 5000 tilskuere - det er et absolut minimum.
Hvem betaler så for Hansi's manglende tusinde tilskuere?
Det drejer sin om 1/2 million i underskud?

Parken - latterligt. Der kan være 40.000. Kommer Hansi der, så må man
ha' kikkert med, for overhovedet at kunne se sin sidemand.
Prøv du selv at regne ud hvor stort Hansi's underskud ville blive, hvis
han optrådte der.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 22:43

> Parken - latterligt. Der kan være 40.000.

Nå o.k. - jeg kender slet ikke parken. Jeg vidste ikke om der kunne være
10.000 eller 100.000 - jeg kan bare huske der var dansktopshow med 10.000
deltagere.
Det var jo i Parken

> Kommer Hansi der, så må man ha´ kikkert med, for overhovedet at kunne se
> sin sidemand.
> Prøv du selv at regne ud hvor stort Hansi's underskud ville blive, hvis
> han optrådte der.

Men jeg kan slet ikke få dine oplysninger til at passe nogen steder hen.

Du skriver der ialt var 17.000 deltagere. Om det passer skal jeg ikke kunne
sige.

Han var ikke 5 steder men 4 steder

I Horsens var der totalt udsolgt på et øjeblik. Der ser ud til at have været
5.000 deltagere
http://mobil.eb.dk/musik/dkmusiknyt_article.pml?articleid=1469598
I Ålborg blev billetterne revet væk, men man har dog kunnet skaffe 400
ekstra billetter.
http://www.tv2nord.dk/artikel/139731:Regionale-nyheder--Flere-billetter-til-Hansi-Hinterseer
I Odense har man solgt 4.000 billetter og har 500 stk. i overskud (Det er
da mange billetter og en vældig succes)
http://www.fyens.dk/article/1813758:Kultur--Hansi-kan-ikke-fylde-Arena-Fyn
I Ballerup må resten af de 17.000 deltagere jo så have været. Det må jo
også være en 4.000-5.000 deltagere.
http://sydhavsnyt.dk/wp/?tag=hansi-hinterseer

Hvorfor Søren skulle man lige kunne ramme det rigtige antal hver gang. Det
er vel ikke normalt. 4.000 ud af 4.500 i Odense - undskyld mig. Det er svært
at øjne fiaskoen i det.

Synes du virkelig ikke her er tale om fine tal alt i alt ??? - eller er det
fordi du VIL se negativt på det, altså for negativitetens skyld?

Og om det kan løbe rundt? - Det er nok ikke videre sansynligt at folk
arrangerer ting der giver underskud. Hvor er fornuften i det? - og at synge
gratis.
Hvem skal så betale husleje, mad og tøj - Jeg kan da ikke arbejde gratis.

Hilsen Åge

PS: Hvor har du det med 17.000 fra - det kan jeg ikke finde noget om på
nettet

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-06-11 22:55

On 22-06-2011 23:43, Åge Halldorsson wrote:

> PS: Hvor har du det med 17.000 fra - det kan jeg ikke finde noget om på
> nettet

Fra fanklubbens egen webside:

citat:
"Mødet med de danske fans i Forum Horsens udviklede sig så lykkeligt, at
Hansi Hinterseer og Tiroler Echo nikkede ja til en dansk miniturné med
fire koncerter i marts. Da fik ikke kun Horsens, men også Aalborg,
Odense og Ballerup besøg, og alle fire steder blev de østrigske gæster
modtaget af en fuld sal, dvs. i alt 17.000 tilskuere."
Citat slut.

At det alle steder var fuld sal er en meget stor løgn.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-11 05:50

> At det alle steder var fuld sal er en meget stor løgn.
>
> Henning.

Hvorfor skriver aviserne det så. Ja, og selv Odense var næsten fyldt.

Er aviserne blevet bestukket af Hansis fanklub?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-06-11 06:48

On 23-06-2011 06:49, Åge Halldorsson wrote:

> Hvorfor skriver aviserne det så. Ja, og selv Odense var næsten fyldt.
>
> Er aviserne blevet bestukket af Hansis fanklub?

Sæt en 1.-klasse skoledreng til at regne lidt på det. Det samlede antal
mulige stolesæder kontra det samlede antal solgte billetter.

Noget kunne tyde på at Hansi gennemsnitlig har mimet i halvtomme sale,
ved den sidste turne i Danmark.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-11 14:37

> Noget kunne tyde på at Hansi gennemsnitlig har mimet i halvtomme sale, ved
> den sidste turne i Danmark.

Det lyder da mærkeligt. Hvorfor kommer han så tilbage med fuldt drøn? - Er
det blevet en dansk folkesport at tabe penge.
Skal folk (arrangørerne og Hansi selv) ikke længere kunne betale deres
husleje og have mad på bordet. Jeg har set artikler
om hvordan de store tyske slager-konger bor privat. Huuuuu hej. Nogle gange
ligner deres bolig et slot.
Hvordan kan de betale det?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-06-11 14:48

On 23-06-2011 15:37, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> husleje og have mad på bordet. Jeg har set artikler
> om hvordan de store tyske slager-konger bor privat. Huuuuu hej. Nogle

Tallene viser blot, at det ikke er her i landet han tjener sine penge.
Jeg kan desværre ikke dokumentere økonomien fra hans sidste tur, f.eks.
vil Ballerup ikke oplyse hvor få billetter der reelt blev solgt sidst.
Men umiddelbart har Hansi, med halv 'belægning', fået det til 'at løbe
rundt', men ikke mere.

Men nu Hansi er jo et firma, ligesom Rieu, og begge kan vel trække et
evt. underskud fra i regnskabet.

Jeg var i min lokale Brugs i går, og til min overraskelse, så var hylden
med Hansi CD'erne fjernet. Jeg spurgte selvfølgelig hvorfor, og svaret
var, at dem havde de opgivet at få solgt.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-11 15:01

> Tallene viser blot, at det ikke er her i landet han tjener sine penge.

Så er de mange danskekoncert-arrangører da en flok halvhjernede åndpygmæer.
At de ligefrem elsker at tabe penge. Og koncertarrangørerne arrangerer
ham til at komme tilbage igen, for at de tabe endnu flere penge.
Hvordan Fanø har disse koncertarrangører dog fået opbygget deres firmaer,
når de faktisk bevidst smider penge ud af vinduet.
Sån noget har jeg aldrig hørt om før.

> Jeg kan desværre ikke dokumentere

Nej, dettttttt........

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-06-11 15:27

On 23-06-2011 16:01, Åge Halldorsson wrote:

> Så er de mange danskekoncert-arrangører da en flok halvhjernede åndpygmæer.
> At de ligefrem elsker at tabe penge

Koncert-arrangørerne taber ingen penge.
Der bliver skrevet en kontrakt, hvori også beløbet for leje af hal m.m.
er nøje beskrevet og aftalt.
Så de er fuldstændig ligeglade, om selv om der så kun kom 10 tilskuere,
må Hansi betale det aftalte.
Så evt. tab skal, og bliver dækket af Hansi selv.

Derimod taber koncertstederne renomme, hvis de huser for mange fusere,
der kun kan fylde hallerne halvt.
I den retning har Ballerup nogle problemer, fordi hallen er for lille,
men man arbejder (vistnok) på at få hallen optimeret, til det maksimale
antal tilskuere.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-11 15:38

> Så evt. tab skal, og bliver dækket af Hansi selv.

Jamen så undrer det mig, at han synes det er sjovt at tage til Danmark og
smide en håndfuld euroer ud af vinduet - og Guid hjælpe mig komme tilbage
endnu flere steder
og smide endnu flere penge ud af vinduet. Det virket ret bemærkelsesværdigt.
Det er ikke ligefrem den slags personer man forestiller sig kan skabe en
forretning.

> Derimod taber koncertstederne renomme, hvis de huser for mange fusere, der
> kun kan fylde hallerne halvt.

Nårh ja, de taber også. Der er sgu mange der taber.
Men det må de da synes er sjovt, idet de arrangerer ham endnu engang.
Hvorfor ønsker de bevidst at tabe penge?.

Kan det forklares.

Jeg prøver virkeligt at forstå dig - men det er meget svært

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-06-11 15:48

On 23-06-2011 16:38, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg prøver virkeligt at forstå dig - men det er meget svært

Du har også svært ved at forstå, at Hansi ikke er verdens største sanger.

Set fra Hansi's side, som det firma han er, så er det et
reklamefremstød, hvor han selvfølgelig har kalkuleret med, at det kan
koste penge. Men det kan da selvfølgelig også gøre det modsatte.

Han firma gør en investering, som hvis den går godt, giver pote, og hvis
ikke, så er den kommende turne, den sidste han foretager her til Danmark.
Der er slet ikke noget nyt i dette, sådan gør alle firmaer.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-06-11 17:25

> Du har også svært ved at forstå, at Hansi ikke er verdens største sanger.

Jo, men det er fordi jeg kun er åben for fakta.

> [...]
> den sidste han foretager her til Danmark.
> Der er slet ikke noget nyt i dette, sådan gør alle firmaer.

Så er jeg rolig. Så er alt som det skal være. Der er kæmpe succes i Danmark.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 24-06-11 14:32

> Jeg var i min lokale Brugs i går, og til min overraskelse, så var hylden
> med Hansi CD'erne fjernet. Jeg spurgte selvfølgelig hvorfor, og svaret
> var, at dem havde de opgivet at få solgt.

Den såkaldte Hansi-feber her til lands har også taget fuldstændig overhånd
efter min mening!!!

Hvad fanden har de landsdækkende butikskæder som f.eks. Coop og Dansk
Supermarked tænkt på?

Fint at Hansi har ligget nr. 1 og solgt godt af et bestemt album. Hvis det
var mig der var købmand ville jeg så sørge for at have Hansi på hylden, når
han udgiver noget nyt, for det skal nok sælge! Men at tro at man fra den ene
dag til den anden kan sælge alt hvad manden har udgivet som varmt brød, er
da fuldstændig galimatias!

John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-11 11:12

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> den ene dag til den anden kan sælge alt hvad manden har udgivet som varmt

Se det tror jeg, at jeg kan svare på... Pladebranchen kæmper for at
overleve... Og da rock åbenbart ikke sælger, så kaster de sig hovekulds ind
i et forsøg, på at bjærge det marked de engang selv smed i papirkurven...
Men det kræver et langt og dybtgående træk, at hente de kunder tilbage, de
engang selv smed ud... Og det er da ikke utænkeligt, at Hansi Hinterseer, er
en del af den løsning, men desværre ser de også ud til at tro, at han næsten
er " Hele Løsningen ".... Hansi's plader er ganske udmærkede... Men der
findes altså mange andre...

Præcis som med rock... Led Zeppelin var da også gode, men ikke gode nok, til
at der kun skulle stå plader med dem... Man kan altså ikke sælge Led
Zeppelin, til en person, der kom efter en Jodle Birge plade, eller
omvendt... Man kan sælge den plade, som folk kom efter. Når folk tilpas
mange gange, er gået hjem med uforrettet sag... Kommer de ikke igen. Så
finder de andre græsgange.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 11:37

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]
> til at tro, at han næsten er " Hele Løsningen ".... Hansi's plader er
> ganske udmærkede... Men der findes altså mange andre...

Ja, pladebrancen folk er ikke særligt professionelle angående slager. Hansi
Hinterseer er gangske rigtigt en fortrinlig sanger og har lavet mange gode
cd-er,
men pladebrancens folk er da godt nok så naive at det næsten er ulovligt, De
udgiver en cd med Hansi-mand og den stormer hitlisten med eet hug.
Så tror de Gud hjælpe mig at de bare kan udgive een mere og een mere og
endnu en med ham og endnu en og een mere og jeg ved snart ikke hvad.
Folk gider sgu da ikke blive ved med at købe af ham. Jeg har købt den store
cd-box hvor den sang er på, så blev Danmarks største sommerhit 2010.
Og dermed SLUT, prut finale herfra. jeg har det jeg skal bruge med ham nu.
Kom med et nyt navn.
Pladebranncen har simpelthen ikke de folk der kræves for at kunne
bestride jobbet som slager-udvælgere. De er simpelthen ikke dygtige nok og
kræver hjælp.
De er slet slet ikke deres løn værd, hvad det angår. De arbejder ikke godt
nopk for at kunne gøre sig fortjent til løn.

Jeg kunne sån set godt hjælpe dem, hvis vi kan lave en aftale om at jeg får
deres udvalgte slager-medarbejders løn i et år + dygtighedstillæg på det
halve oveni.
Det er selvfølgelig på grund af min viden om slager. Det skal jo ikke være
ligesom indenfor tv-brancen, at man lønner de folk som ikke er dygtige nok
til at fortjene deres løn. Behøves jeg tale om BUBBERMANDEN.
Altså en løn til mig på rundt regnet en halv million i eet år, med
muliughed for forlængelse af ansættelsen. Jeg vil jo ikke være uretfærdig.
Senere kan vi jo tale om lønforhøjelse.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-11 15:34

meddelelse news:4e070bcb$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Altså en løn til mig på rundt regnet en halv million i eet år, med
> muliughed for forlængelse af ansættelsen. Jeg vil jo ikke være uretfærdig.

Jamen det er vel ikke så mærkeligt, for de fleste af dem, kender det jo slet
ikke. Så derfor må indsatsen jo så desværre også blive i særdeleshed
amatøragtig.

Jamen sad du ikke lige og tilbød din experthjælp, så måtte det da være dig,
der skulle bidrage med det nye navn... Eller med i det mindste, at gøre et
par af
de gamle, aktuelle igen... Som expert, skal man jo ikke sidde og kræve ind,
der skal man levere... Ellers er man meget hurtigt Ex-Expert...

Så jeg ville da foreslå, F.eks at genoplive Peggy March... Her et par små
smagsprøver...

http://www.youtube.com/watch?v=yYsOucFRrDI

http://www.youtube.com/watch?v=Bgkp8NcBnrg

http://www.youtube.com/watch?v=mC-8tjRtY4E

Det var jo bare et lille forslag, men rækken af interessante kunstnere, er
nærmest endeløs... Og altsammen noget, som af ukendte årsager, er gået
totalt i glemmebogen, sådan ca af samme årsag, som man kan læse i indlæg
efter indlæg herinde.... Næsten kun afbrudt af John og Henning.... Som
kommer med nogle indlæg, som måske er lidt out of date, men stadig har
bevaret, skal vi sige... " Musikken " og ikke bare taget et rimeligt godt
nummer, og bygget det om til et håbløst TV indslag... Her vil jeg da tillade
mig, at bede dig lægge mærke til første forslag... Ganske vist et TV indlæg,
men uden at forkleine og fordumme musikken, i et hovedløst bummelum drama...
Så lad os træde et par skridt tilbage, og sige, musikken for musikkens
skyld... Så kan man bruge TV til at udbrede det... De fleste af dine indlæg,
er det stik modsat... Man prøver at bruge musikken, til at fremme TV med....

I øvrigt skal du vist stå tidligt op, for at jorde Bubber... Jeg syntes
faktisk han gør det helt godt.... Det er ikke let, at skulle fortælle sin
egen mening for åben skærm, om ting og sager, som folk slet ikke vil tale
om, hvis der er bare en fremmed tilstede... Og næsten alle mænd, vil virke
lidt vattede, når man er sat sammen med BS.

Så pas på ikke de forbeholder sig retten til at rive kontrakten i stykker,
samt at sætte dig uden for døren, uden løn )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 16:32

> [...]
> de gamle, aktuelle igen... Som expert, skal man jo ikke sidde og kræve
> ind, der skal man levere... Ellers er man meget hurtigt Ex-Expert...

Jojo, men nu er jeg jo ikke frivillig hjælper, som sidder og ser på at de
ukompetente medarbejdere får lønnen, mens jeg arbejder. Det giver jo ingen
ming.
Det skal selvfølgelig vendes rundt, så jeg får deres løn i et års tid,
mens de så kan være mine frivillige hjælpere eller prktikanter, måske.

Men lad mig gøre end undtagelse. Jeg ville nok slet ikke satse på et tysk
navn næste gang. Jeg ville prøve at få JANNES frem i rampelyset. Hollands
nok
mest kendte og popuylære sanger. Her er fest og godaw og en lyd som er
ukendt for mange i Danmark. Lyden af folkelig musik for den almindelige
befolkning.
Han skal så fremføres i tv-reklamer i den bedste sendetid før kl. 19
eller 19.30 på TV2. Og der skal ikke sendes de sædvanlige reklamer med
brudstykker'
af 10 melodier på 30 sekunder, mens en disjockey kværner sin kæft i smadder
oveni sangene.
Der skal godt nok sendes 30 sekunders reklamer, men kun med een af
sangene og der skal vi mest høre omkvædet hvor der som regel atid synges
noget med
"jalala lala eller Nanana na na nana´nana na" og sån, mens han svinger med
arbmene og vi ser publikum være helt i extase, mens de svinger med armene.

Reklamen skal kører sådan her:

Der skal spilles brudstykker fra denne sang - selvfølgelig i en optagelse
hvor Jannes står på scenen og et tusindetals publikum vifter med arme og ben
http://www.youtube.com/watch?v=sPGydcLQ5WU

Her er reklame-drejebogen, hvor man kan se hvad der skal ske på de enkelte
sekundtal i videoen:

0.00-0.05: Ren lyd fra videoen, uden speak
0.05-0.10: Der speakes ind over lyden (Direkte fra Holland, Jannes -
festmusik med hollands populæreste sanger)
0.10.0.27: Ren lyd fra videoen, uden speak

Herefter et spring i videoen, til følgende sekundtal

0.45-0.48: Der speakes ind over lyden (Ny cd med hollandske Jannes - på
gaden nu)
0.48-1.15: Ren lyd fra videoen, uden speak
1.15-1.18: Der speakes ind over lyden (Ny cd med Jannes - købes i Føtex og
Kvickly)
1.18-1.21: der faides langsomt ud

Reklamens varighed er ca. 1 minut

Men nu vil jeg ikke komme mere ind på det. Yderligere hjælp må pladebrancen
betale for,
direkte ind på min bankkonto først. Hvorfor skulle andre have min løn.

Hilsen Åge

I starten skal der siges noget med:
CITAT START
Direkte fra Holland "Jannes". Festmusik med hollands populæreste sanger.
CITAT SLUT

I slutningen skal der siges noget med
CIATAT START
Ny cd med Jannes, på gaden nu i Føtex og Kvickly
CITAT SLUT

Denne sang skulle med spille http://www.youtube.com/watch?v=sPGydcLQ5WU
Det er jo den sang som hærger over Holland i disse dage.
Der skal spille følgende minuttal
0.30-0.46 og 0.53-1.15 - altså 38 sekunder ialt

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-06-11 04:59

meddelelse news:4e0750f9$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Det skal selvfølgelig vendes rundt, så jeg får deres løn i et års tid,
> mens de så kan være mine frivillige hjælpere eller prktikanter, måske.

Hej Åge

Jamen nu bliver man jo ikke større, af at stå på andres tæ'er...

Lige som du bliver ikke bedre, ved at udstille andre som inkompetente.

Vil du tjene kassen, må du vise dine egne værdier frem....

At udstille andres inkompetencer, så bliver du bare en i hylekoret,
og du har ikke flyttet dig en centimeter i forhold til dem...

Og det er der altså ikke meget expertise over

Snare så meget gennemsnitlighed, at det nærmest gør ondt.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-06-11 14:07

> Jamen nu bliver man jo ikke større, af at stå på andres tæ'er..

Nej

> Lige som du bliver ikke bedre, ved at udstille andre som inkompetente.

Men det bliver sat i perspektiv, kan man sige

> Vil du tjene kassen, må du vise dine egne værdier frem....

Det er også det jeg fortæller. Penge ned i min kasse, så hjælper jeg. Min
arbejdskraft kræver betaling, ellers kan jeg jo ikke betale
husleje eller købe mad.
Jeg kan jo ikke leve af at det er mig der arbejder og dem der er
inkompetente får lønnen. Det hænger ikke sammen. Det giver ingen mening

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-11 08:24

meddelelse news:4e088090$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Jeg kan jo ikke leve af at det er mig der arbejder og dem der er
> inkompetente får lønnen. Det hænger ikke sammen. Det giver ingen mening

Hej Åge...

Mig bekendt, er det kun tjenestemænd, der får løn for endnu ikke udført
arbejde. Alle andre må arbejde først, og få løn bagefter... Men først og
fremmest, hvad skulle der til, for at få dig til at gå på opdagelse i
pladebutikken... Finder du svaret på det, så er det muligt du kan tjene
penge i den business... For du er jo selv en del af den flok, der i grumme
træk er " Den manglende gruppe "... Så hvad kunne lokke dig derhen, og hvad
ville få dig til at købe ?????..

M.V.H....Benny..

Fra : John

Dato : 24-06-11 14:28

> Hansi's 5 koncerter sidste år, skrabede samlet i alt ca. 17.000 tilskuere
> sammen (Ja det er jo tilskuere, for han mimer jo kun).
> Det vil sige i gennemsnit 3.500 tilskuere pr. koncert.

Hvorfor påstår du at han mimer til sine koncerter? Har du noget bevis for
det?

Synes det lyder ret usandsynligt!

John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-11 10:54

> Hvorfor påstår du at han mimer til sine koncerter? Har du noget bevis for
> det?
>
> Synes det lyder ret usandsynligt!
>

> John

Og nå ja, 17.000 til hans koncerter...
Det er selfølgelig skidt, hvis der var bedgetteret med 30.000
Men ret fedt, hvis der kun var budgetteret med 12.000

Så hvis de 17.000 på nogen måder skal være interessant,
er det jo nødvendigt, at ve kender budget tallet...

Men efter som han kommer igen, næste år... Tror jeg det var
tilfredsstillende.

Han mimer sikkert også på hans cd'er )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 11:41

> [...]
>
> Så hvis de 17.000 på nogen måder skal være interessant,
> er det jo nødvendigt, at ve kender budget tallet...

Det er godt nok mange. Jeg troede slet ikke tysk slager var så populær i
Danmark. jeg blevb meget overrasket da Henningen kom med tallet.

> Han mimer sikkert også på hans cd'er )

Helt klart. Lad os lige høre hvad Henningen mener? -
Henning!, liiige et spørgsmål til, Mimer han på sine cd-er?

Fra : John

Dato : 24-06-11 14:23

> Andrea Berg skulle også komme til Danmark

Det vil jeg nu se før jeg tror det! Det står der absolut ingen ting om nogen
steder!

Det skal dog ikke være nogen hemmelighed, at jeg nok er én af dem der helst
ser hende komme!

Hun har offentliggjort sin jubilæumsturné med start i januar 2012, og der
Danmark desværre ikke med

Så jeg må nok en tur til Kiel og Hamburg.

John